Itselläni on kaksi paikkaa joissa käyn.. Martella ja kuningas kebab.. Parempi niistä kahdesta on ehdottomasti Martella..
Olen käynyt todella monessa kebabissa turussa ja kaikissa muissa maistuu liha koiran muonalle (olen sitä syönyt joskus) laadusta ja puhtaudesta tingitään todella helposti.
Jos et ole käynyt Martellassa, niin suosittelen ainakin kerran käymään..
Mikä on paras kebab?
28
6395
Vastaukset
- paikka
on ainakin Nummis (vanha hämeentie).Milan on myös ehdoton (eerikinkatu)
- Höpö höpö
Milanissa on ihan törkeen huonoo kebab lihaa (haisee ja maistuu samanlaiselta kuin tekijöidensä kainalot, varpaanvälit ja jalkoväli, tietenkin kebabista riippuen joku noista)! Pitsat ovat ihan liian paksu pohjaisia! Ei, ei hyvä ollenkaan.. Siitä toisesta mulla ei olekaan kokemusta..
- bambi
Vannomatta paras kebab paikka on Aso kebab Yliopistonkadulla, lähellä Aninkaistenkatua.
Kebabliha maistuu hyvälle, hinta-laatu suhde kohdallaan. Saa myös puolikkaita annoksia (mitkä isoja silti).
Toiseksi paras on Runosmäessä Can kebab. Liha maistuu namille, oikealle kebablihalle. Salaatit tuoreita ja hyviä, ja annokset isoja. Sielläkin hinta-laatu suhde kohdallaan.
Suosittelen molempia lämpimästi.- mielt
asosta...
- ex turkkulainen
Siis kebab paikoista ehdoton ykönen on Kuningas Kebab. Mutta jos haluaa ehdottomasti tuoretta on tyydyttävä Hesen pitaa, jossa Suomen parasta pepperonia!
- i know
paras kebabbi ja varmasti laatu/tuoreus on mäkissä. se on niin helmee!! kunnon väkevä kastike siihen ja v.sipuli kastike. nam nam MCdonald´s rules!
- nummenmäel
Kepu tai pitsa maksaa jotain 3-4 euroo (ALV luonnollisesti 0%). Kassakone usein "epäkunnossa".
- ...
Ali Pöpö on ihan p.......ä. Totta on et kaikki maksaa 3.90 mut kun kerran pieraisee niin on taas nälkä. Pöpön vieressä on paljon fiksumpi ja siistimpi paikka
- kebab & pizzeria
... kirjoitti:
Ali Pöpö on ihan p.......ä. Totta on et kaikki maksaa 3.90 mut kun kerran pieraisee niin on taas nälkä. Pöpön vieressä on paljon fiksumpi ja siistimpi paikka
EGE! varissuolla on niin helvetin hyvä paikka! pizzat on niin isoja, et niistä riittää ruokaa koko päiväksi, ei sellaista jaksa hullukaan syödä kokonaan, ja toiseksi ne on niin hyviä et en ole missään maistanut yhtä hyvää pizzaa, ja kebabit on kans parhaita ja isoja!!
- albo
kebab & pizzeria kirjoitti:
EGE! varissuolla on niin helvetin hyvä paikka! pizzat on niin isoja, et niistä riittää ruokaa koko päiväksi, ei sellaista jaksa hullukaan syödä kokonaan, ja toiseksi ne on niin hyviä et en ole missään maistanut yhtä hyvää pizzaa, ja kebabit on kans parhaita ja isoja!!
on ne kyl tosi herkullisia egel.. oon kai sit hullu kun syön kokonaan aina :/.
suosittelen lämpimästi rulla tai kebabpitsaa.
EGE no.1 on tosiaan kerrassaan mahtava paikka.¨
PS: tämä ei ole mainos, kokeile niin huomaat.
HERKULLIA ISOJA ANNOKSIA HERKKUSUILLE EI SEN ENEMPÄÄÄ.. :) - alibaba
legendaarinen roiskeläppä....ja kassa rikki..
- joonaspox
Martella on surkeimpia paikkoja missä olen itse käynyt koskaan. Liha on pahaa ja vaatii tuuria että saa sitä mitä tilaa.
City kebab ja New York ovat parhaita.- örkkikörkkis..
Runosmäen can-kebab on hyvä paikka.Ainoa miinus on että siellä ei käy pankkikortti.pakko siis aina olla käteistä matkassa ja automaatteja kun ei pahemmin maisemissa ole!!Miksi näin?
- kehua
Eli Aurakebab Kaskenkadun mäen päällä Surutoin vieressä, on vakipaikka jo toista vuotta, tasasta laatua ja iso annos, varsinkin rulla. Ei ihan halpa, rulla 6,20 mutta kaksi syö.
- ON,
PERSEESTÄ!
PARAS PITSA/KAPAPPI ON SE ITTE TEHTY! :)- Paras
Woti-kebab on aivan ehdoton ykkönen. Hieman ehkä kalliimpi kuin muut, mutta laadusta kannattaa maksaa.
- EGE
EGE on PARAS!!!!!
- Kunkku Rules
Kunigas kebab on Maailman paras!
Kaikki muut on vain huonoja yritelmiä! - Mikä on totuus?
Hyvä kysymys edelleenkin!
- paras on kiinni
Ihme ja kumma parhaat paikat suljettiin.
- Uskallatko juoda?
paras on kiinni kirjoitti:
Ihme ja kumma parhaat paikat suljettiin.
Ehkä krooninen ripuli turussa nyt helpottaa?
Jos vielä salmonella lihaa paistavat firmat pitää uunit riittävän kuumina riittävän pitkään!
Tai sitten ei?
>>
Tekopohjavettä aletaan sekoittaa Turun vesijohtoveteen maanantaina
>>
http://www.ts.fi/online/kotimaa/283201.html
- Saloon
Valitettavasti turkulaiset kebab-paikat ovat kaikki alle arvostelun, jos vertaa niitä salolaisiin vastaaviin. Salossa on ehkä Suomen pisimmät perinteet kebab-ravintoloiden saralla. Piti siitä tai sitten ei.
Sori vaan, Turku. - neilikkavallankumous
Kebap on roskaruokaa!
- animaali
Sofra Orikedolla.
Oletteko muuten tietoisia, että missä kaikissa paikoissa käytetään halal-lihaa? Agali ainakin pitää omia teurastamoita ja myy lihaa kebabbiloille. Ja pyörittivät vielä ihmiskauppaakin siinä sivussa.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=11980 - omamatkankulkija
hovirinnan kebab , pizzeria mun ykkös suosikki !
- kepappi-ukko
Tässä on mitä kirjoitin Kaarinasta:
http://eat.fi/turku/kuningas-kebab
Parasta mitä olen syönyt, tulimme Kaarinasta asti hakemaan ja vertaamaan oman paikkakunnan tuotteisiin! Pitää sanoa lyö kaikki laudalta. piste ja loppu. - MÖRK KEBAB
kepappi-ukko kirjoitti:
Tässä on mitä kirjoitin Kaarinasta:
http://eat.fi/turku/kuningas-kebab
Parasta mitä olen syönyt, tulimme Kaarinasta asti hakemaan ja vertaamaan oman paikkakunnan tuotteisiin! Pitää sanoa lyö kaikki laudalta. piste ja loppu.KORV-GÖRAN JAKOBSTAD
- varissuonkulta
Nummis pizzeriassa on hyvää ruokaa, mutta palvelusta en voi sanoa samaa. Aina tulee väärät kebabit tai pizzat kotiin, eikä niitä saa edes vaihtaa! Todella huonoa palvelua. Vessan siisteydestä on kai turha edes mainita..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516953Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414674HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972657- 1381944
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161419
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191105mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101049