Kun sitä ei saa ees kauneusleikkaukseen menemään
Miten voisin mä ruman naisen kaunistaa?
16
231
Vastaukset
- Anonyymi
Miten muka on ruma?
- Anonyymi
Iso nenä, näyttää riki sorsa lta ohut tukka, hengi haisee, lyhyt, lievä ylipaino, ohuet huulet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso nenä, näyttää riki sorsa lta ohut tukka, hengi haisee, lyhyt, lievä ylipaino, ohuet huulet
Hot
- Anonyymi
Häh? Onks se sun "oma" nainen vai kuka? Aattelin vaan, jotta monella naisella on itsekunnioitus ja hyvä itsetunto ja kelpaa itselleen sellaisena, kun on eikä muille tarvi kelvata. Sun tarttee kuule Adonis vaan siirtyä johonkin muualle. Kyllä niitä leikeltyjä silikonibimboja löytyy.
- Anonyymi
No ulkonäöstähän kaikki lähtee. Tapsilin sitä ja annoin ymmärtää että minua kiinnostaa vaikka tunsin vain hämmennystä
- Anonyymi
No ennemmin leikelty silikoni jos näyttää naama ja kroppa hyvälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ulkonäöstähän kaikki lähtee. Tapsilin sitä ja annoin ymmärtää että minua kiinnostaa vaikka tunsin vain hämmennystä
Jos kerran tapailit, niin siirry helvetti seuraavaan.
Ei sun tartte sen ulkonäköö enää miettiä.
Pitäisiköhän sun kattoo peiliin?
Taitaa olla joku pikkukyrvän omistava taas ulisemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kerran tapailit, niin siirry helvetti seuraavaan.
Ei sun tartte sen ulkonäköö enää miettiä.
Pitäisiköhän sun kattoo peiliin?
Taitaa olla joku pikkukyrvän omistava taas ulisemassa.Noin se taitaa olla..
- Anonyymi
Sori, en oo lihava.Sä taidat olla?
- Anonyymi
Ohhoh
- Anonyymi
??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
??
Mikset jätä häntä?
- Anonyymi
Ensimmäisenä lähtisin liikkeelle siitä et hälle ihan hlvetin surkea miesmaku. Jotenkin sitä kautta eheytymistä ja itsetuntoa kohentamaan. Terapia ei sotkeudu enää aloittajan kaltaisiin.
- Anonyymi
Haha hällä menee aikaa, toipuu, kun muistin haukkuu säännöllisesti irl JA viestein
- Anonyymi
Olin 15 hmm 90-luvulla joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin 15 hmm 90-luvulla joo
Okei tää kertoo paljon oot liian nuori seniiliksi. Eli jossain muussa vika.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565894Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1634821- 154681
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai344343Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844203- 843487
- 803250
- 481751