Että toimiiko seksi ja teet arvion sen perusteella
Tuntuu et halut varmistua
15
199
Vastaukset
- Anonyymi
Höpöjuttuja taas
- Anonyymi
Ookk
- Anonyymi
Ehdotinko seksitreffejä?
- Anonyymi
Ehdotit? Tuu n*ssimaan, haluan p*nna sua, pitäisi harrastaa seksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdotit? Tuu n*ssimaan, haluan p*nna sua, pitäisi harrastaa seksiä
Ei tule tapahtumaan! Ainoastaan ja vain sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa kemiat kohtaavat ja miehen ominaistuoksu herättää mielenkiinnon. Ja pidän vain lyhyistä tummatukkaisista ikäisistäni miehistä! Jotain sellaista ihanaa heissä on, että vain tuon tyyppisistä miehistä kiinnostun!
- Anonyymi
Kenelle ehdotit?
- Anonyymi
Joo, pitää olla keksiä sopivan paljon.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Oon liian vanha, voe harmin paikka. Nyyyhkistä.
- Anonyymi
Kokemuksen perusteella seksi(kin) toimii, kun henkilökemia toimii ja seksuaalinen kipinä on olemassa. Muutoin kyse on ystävyyssuhteesta, eikä minulla ole tarvetta kokeilla seksiä ystävän kanssa, jota kohtaan tunnen platonista rakkautta.
Minulle on oikeastaan käsittämätöntä miksi erityisesti pitäisi testata toimiiko seksi. Jos seksuaalinen kipinä ja viehtymys ovat läsnä niin silloin seksikin toimii. Muutoin ei kannata edes yrittää viedä suhdetta seksuaaliselle tasolle. - Anonyymi
Haluan parisuhteen sunnilleen saman ikäisen miehaen kanssa kuin itse olen ja koska olen demiseksuaali, ei ole helppoa löytää sellaista miestä jonka kanssa seksikemiat toimivat. Mutta nyt jokin aika tapahtui jotain sellaista, mistä olen ollut todella mielissäni.
- Anonyymi
Ehkä joku tapa tummatukkaisen miehen liikkumisessa sai mielenkiinnon heräämään. Ainakin hormoonit hyrräävät.
- Anonyymi
Naiselleko?
- Anonyymi
Jos joku haluaa ostaa multa kuvia tai videoita ni mun snäppi on helmisuutari088 ota ihmeessä yhteyttä! Tarvitsen hieman rahaa omiin opintoihini. Olen siis täyttänyt jo 18 vuotta joten ei pelkoa siitä. Videot saa ihan omiksi sekä kuvat
- Anonyymi
Kyllä se oklisi parasta käydä vaikka jossain sähkökaapin takana koeponnistamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3610535Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12510118- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776314Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304872- 554697
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1144041Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1253393- 623117
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2203039