Tuntuu et halut varmistua

Anonyymi-ap

Että toimiiko seksi ja teet arvion sen perusteella

15

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpöjuttuja taas

• Anonyymi

Ookk

• Anonyymi

Ehdotinko seksitreffejä?

• Anonyymi

Ehdotit? Tuu n*ssimaan, haluan p*nna sua, pitäisi harrastaa seksiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdotit? Tuu n*ssimaan, haluan p*nna sua, pitäisi harrastaa seksiä

Ei tule tapahtumaan! Ainoastaan ja vain sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa kemiat kohtaavat ja miehen ominaistuoksu herättää mielenkiinnon. Ja pidän vain lyhyistä tummatukkaisista ikäisistäni miehistä! Jotain sellaista ihanaa heissä on, että vain tuon tyyppisistä miehistä kiinnostun!

• Anonyymi

Kenelle ehdotit?

• Anonyymi

Joo, pitää olla keksiä sopivan paljon.

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Oon liian vanha, voe harmin paikka. Nyyyhkistä.

• Anonyymi

Kokemuksen perusteella seksi(kin) toimii, kun henkilökemia toimii ja seksuaalinen kipinä on olemassa. Muutoin kyse on ystävyyssuhteesta, eikä minulla ole tarvetta kokeilla seksiä ystävän kanssa, jota kohtaan tunnen platonista rakkautta.

Minulle on oikeastaan käsittämätöntä miksi erityisesti pitäisi testata toimiiko seksi. Jos seksuaalinen kipinä ja viehtymys ovat läsnä niin silloin seksikin toimii. Muutoin ei kannata edes yrittää viedä suhdetta seksuaaliselle tasolle.

• Anonyymi

Haluan parisuhteen sunnilleen saman ikäisen miehaen kanssa kuin itse olen ja koska olen demiseksuaali, ei ole helppoa löytää sellaista miestä jonka kanssa seksikemiat toimivat. Mutta nyt jokin aika tapahtui jotain sellaista, mistä olen ollut todella mielissäni.

• Anonyymi

Ehkä joku tapa tummatukkaisen miehen liikkumisessa sai mielenkiinnon heräämään. Ainakin hormoonit hyrräävät.

• Anonyymi

Naiselleko?

• Anonyymi

Jos joku haluaa ostaa multa kuvia tai videoita ni mun snäppi on helmisuutari088 ota ihmeessä yhteyttä! Tarvitsen hieman rahaa omiin opintoihini. Olen siis täyttänyt jo 18 vuotta joten ei pelkoa siitä. Videot saa ihan omiksi sekä kuvat

• Anonyymi

Kyllä se oklisi parasta käydä vaikka jossain sähkökaapin takana koeponnistamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      36
      10535
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      125
      10118
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      21
      7911
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6314
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4872
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      55
      4697
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      114
      4041
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      125
      3393
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      62
      3117
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      220
      3039
    Aihe