Suurin syy on

Anonyymi-ap

Se yksi asia

25

304

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No nyt on kryptinen.

• Anonyymi

Kerro vaan rohkeesti. Ei tässä eilisen teeren poikia olla.

• Anonyymi

Religion

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Religion

"Valheella ON pitkät jäljet".

• Anonyymi

En ole uskonnollinen. Uskon Jumalaan tai johonkin korkeampaan hyvään. Mutta en ihmisten kirjoittamiin tarinoihin. Joskus yritin uskoa niin, kun oli vaikeaa. Mutta minun uskoni on minun sydämessäni.

• Anonyymi

Ei ne ole tarinoita. Sieltä saa rauhan sydämelleen. Mutta joskus sitä on vaikea hyväksyä ettei saa…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne ole tarinoita. Sieltä saa rauhan sydämelleen. Mutta joskus sitä on vaikea hyväksyä ettei saa…

Jeesus ei ole ilmestynyt elämääni, vaikka olisin tarvinnut tukea ja rakkautta. Ovatko he "parempia" ihmisiä, jolle on ilmestynyt, vai vaan sekaisin päästään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei ole ilmestynyt elämääni, vaikka olisin tarvinnut tukea ja rakkautta. Ovatko he "parempia" ihmisiä, jolle on ilmestynyt, vai vaan sekaisin päästään?

Et taida olla oikeasta paikasta hakenut sitä. Ei kukaan ole toista parempi. Yhtä syntisiä kaikki ovat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Raamattu on minun tietoisuudellani aivan liian suppea teos. Ovat poistaneet sieltä Eenokin kirjan, jossa oli jälleensyntymisopista. Alkoi armoton helvetillä pelottelu, jotta kirkko sai anekaupan kautta kirstuunsa rahaa. Minua on aivan turha pelotella helvetillä - elämäni on jo sitä. Ollut sellainen matka, että.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Raamattu on minun tietoisuudellani aivan liian suppea teos. Ovat poistaneet sieltä Eenokin kirjan, jossa oli jälleensyntymisopista. Alkoi armoton helvetillä pelottelu, jotta kirkko sai anekaupan kautta kirstuunsa rahaa. Minua on aivan turha pelotella helvetillä - elämäni on jo sitä. Ollut sellainen matka, että.

Kyllä siellä on oikea sana elämälle siis raamatussa.

• Anonyymi

Olen pakana. Kirkosta eronnut nuorena.

• Anonyymi

Olkoot jokainen uskossaan onnellinen.

• Anonyymi

👍

• Anonyymi

Karmat pois👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karmat pois👍

Ookoo

• Anonyymi

Suurin ja ainoa syy on ikäero-> 15v

• Anonyymi

Nainen taitaa olla vanhempi, eli mä.

• Anonyymi

Uskokoon kukin niin kuin uskoo. Hebkilökohtaisesti se mitä vastustan on yritykset tyrkyttää omaa uskontoaan tai vaatia uskontokunnan vaihtoa tai ylipäänsä väkipakolla yhdenkään filosian tai uskonnollisen ajatusmaailman tuputtamista.

• Anonyymi

Onko se mies mormoni vai?

• Anonyymi

Suurin ja ainoa...ikäero. Niin se oli loppujen lopuksi...

• Anonyymi

Juu, arvattuihin.

• Anonyymi

Itseasiassa spiritualistit ja henkisenpolun pomppijat saivat hakeutumaan UUT:n vapaaehtoistoimintaan. Uskonto ja maailmankuva ovat hyvin henkilökohtaisia valintoja ja vapaamielisyyttään ja avokatseisuuttaan kuuluttavat spiritualistiset piirit ovat kokemuksen perusteella yksi umpimielisimmistä ja voimakkaaimmin hengellistä väkivaltaa käyttävistä yhteisöistä, vaikkeivat olekaan samalla tavoin järjestäytyneitä kuin monet muut uskonnot. Vaikka he väittävät ettei kyse ole uskonnosta, täyttää hiedän toimintansa ja filosofiansa uskonnon määritelmän. Heidän oppinsa ovat myös eri uskonnoista lainattuja ja keskenään sekoitettuja.

Eli, jos kyse on siitä etten suostu taipumaan konkreettisesti toteuttamaan yhdenkään uskonnon tai filosofian oppeja (riippumatta siitä mitä ajattelen) on ongelma, niin ollaan pattitilanteessa, johon ei ole olemassa ratkaisua.

• Anonyymi

Luotan siihen. Se on suojellut läpi elämän. Tärkein asia. Sitten sinä tulit tähän joka on luonut valtavan ristiriidan.

• Anonyymi

Ihan sama...ikäero, vaikka en olekaan varma miehen iästä

• Anonyymi

Siis miehen vuosista en ole varma...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      34
      10501
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      124
      10099
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      21
      7911
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6294
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4852
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      52
      4630
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      114
      4001
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      123
      3381
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      62
      3097
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      217
      3016
    Aihe