Fiilis kohta että tämä on niin paskaa ja miten tästä pääsee erilleen. Tunnekoukussa molemmat.
Taitaa molemmilla olla sama
23
1364
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl
- Anonyymi
Mun elämä on ollut pelkkää shittii tänä vuonna.
- Anonyymi
Älä nyt. Naisia riittää ja kaikkea
- Anonyymi
Tulotaso laskenut
- Anonyymi
Minä olen nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nainen
Tiedän sen.
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Olen joskus ajatellut että hän on samassa tunne koukussa, kunnes herään. Tämä on minun sielunmatkani, ei jonkun toisen. Toiveajattelen välillä hänet siihen, jotta olisi edes vähän helpompaa. Todellisuus on se, että hän jatkoi matkaansa. Löysi sellaisen rinnalleen, joka jaksaa hymyillä käskemättä. Varmasti helpompaa seuraa, mitä minä olen.
- Anonyymi
Sama täällä, löysi toisen ja jatkoi. Itse jäin jumiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä, löysi toisen ja jatkoi. Itse jäin jumiin.
Joskus joku ihminen vaan tekee lähtemättömän vaikutuksen. Jättää jäljen. Alussa hän oli kuin sadusta. Ja satua hänen kaikki jutut olivatkin. Pahin mahdollinen koijari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus joku ihminen vaan tekee lähtemättömän vaikutuksen. Jättää jäljen. Alussa hän oli kuin sadusta. Ja satua hänen kaikki jutut olivatkin. Pahin mahdollinen koijari.
Se oli tiedossa jo useamman vuoden ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok no toivottavasti teillä menee hyvin kumminkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok no toivottavasti teillä menee hyvin kumminkin
Kyllä hänen käytöksestään minua kohtaan on vaikea toipua. Siinä koukussa meni liian pitkään ja hän kiusasi minua. Kiusasi minut siihen kuntoon, etten uskalla tutustua lähemmin kehenkään mieheen. Kyllä ne red flagit kannattaa ottaa vakavasti heti, eikä toivoa että jokin muutos parempaan tulisi. Muutos tulee aivan varmasti. Mutta se muutos tulee pahempaan. Älkää hyvät ihmiset antako kenenkään kiusata itseänne niin, miten minä annoin tehdä. Sydän särkyi useamman kerran. Ja toinen vaan nauttii, kun saa sellaisesta nostatusta itselleen. Ei kannata olla sinisilmäinen ihmisten suhteen. On oikeasti olemassa ihmisiä, jotka haluavat nähdä sen miten sairastut, laihdut, hiuksesi lähtee ja lopulta voit jopa kuolla siihen huonoon vointiisi. Älkää luulko, että kaikilla olisi yhtään mitään empatian tunteita olemassakaan. Toivon kaikille rakkautta, sen ansaitsette jokainen kaipaava 🙏❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hänen käytöksestään minua kohtaan on vaikea toipua. Siinä koukussa meni liian pitkään ja hän kiusasi minua. Kiusasi minut siihen kuntoon, etten uskalla tutustua lähemmin kehenkään mieheen. Kyllä ne red flagit kannattaa ottaa vakavasti heti, eikä toivoa että jokin muutos parempaan tulisi. Muutos tulee aivan varmasti. Mutta se muutos tulee pahempaan. Älkää hyvät ihmiset antako kenenkään kiusata itseänne niin, miten minä annoin tehdä. Sydän särkyi useamman kerran. Ja toinen vaan nauttii, kun saa sellaisesta nostatusta itselleen. Ei kannata olla sinisilmäinen ihmisten suhteen. On oikeasti olemassa ihmisiä, jotka haluavat nähdä sen miten sairastut, laihdut, hiuksesi lähtee ja lopulta voit jopa kuolla siihen huonoon vointiisi. Älkää luulko, että kaikilla olisi yhtään mitään empatian tunteita olemassakaan. Toivon kaikille rakkautta, sen ansaitsette jokainen kaipaava 🙏❤️
Kuulostaa oudolta, liekö tuollaista onkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa oudolta, liekö tuollaista onkaan.
Kyllä maailmassa on ihan kaikkea laidasta laitaan. Niin hyvässä, kuin pahassakin. Toivotaan, ettei osu teidän kohdallenne.
- Anonyymi
Eli kun pihalla nähdään, ei tunneta. Asia selvä.
- Anonyymi
Näin se on, jääkalikkana mennään.
- Anonyymi
Hienoa närhi. Toiselta palstalta kopioit tekstejä harhaisena tietämättä yhtään mitään kenenkään tilanteista. 👍
- Anonyymi
Jotain tarttis vissiin teheeräkki.
- Anonyymi
veit sanat suustani mies!
- Anonyymi
Minä ainakaan en ole tunnekoukussa paljon nuorempaan henkilöön! EVVK!
- Anonyymi
Väärin mies.
Mä en oo enää tunne koukussa
Itkut on itketty Naiselta - Anonyymi
Mä oon vaan väsynyt tähän ja uskon, että hänkin on. Itse ajattelen, että ei tunteista niin vain pääse eroon. Nää on ainakin itsellåni niin syviäkin, että ei nää heti oo mihinkäään katoamassa. Mä en tiedä, uskalletaanko me ikinä puhua tästä tai ylittää sitä rajaa, joka meidän välillä on. Ei varmaan. Oon nyt miettinyt sitä, et ehkä kaveruus olisi parempikin vaihtoehto kuin romanttinen suhde. Kaveruus säilyy todennäköisemmin, romanttinen suhde päättyy helpommin.
Hänelle sanoisin vielä, et yritä nukkua. Mäkin yritän. 😊
Kn->m
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3410501Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12410099- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776294Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304852- 524630
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1144001Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1233381- 623097
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2173016