Haluaisit varmaan viettää

Anonyymi-ap

pikkujouluja kanssani. Keksin kaikkea kivaa tekemistä ja ei niiden muiden kanssa ole niin hauskaa kuitenkaan..
😍🤶🧑‍🎄

16

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pikkujouluja?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin vedetty "pää-äijät"

Hyvin sinäkin vedät, älä silti täällä kerro mitä/ketä 🛷

• Anonyymi

Laita heti viestiä, että haluat. Olis kyl kivaa, jos oikeasti haluaisit mun kanssa. 😊

• Anonyymi

Ihana idea!!! Silloin kun mies ja nainen nauttivat toistensa seurasta, muiden seura tuntuu ajan haaskaamiselta. Pikkujoulu tunnelma sopii erittäin kivasti suhteen alkumetreille ja jännityskin syntyy kuin itsekseen, toisen punaposkia tuijotellessa. Myöhemmin iltasella on mukava istuskella vieretysten ja jutella yhteisiä toivomuksia joulunviettoon ja yleensäkin, glögi lasit seurana. Nukkumaan mennessä on kiva tunnelma nostellessa rusinoita ja mantelilastuja kaappeihin, kynttilöiden valaistessa maisemaa. Ja jos uniaika tuntuu vielä liian aikaiselta, voi pikkujoulu tunnelmaa pitkittää ja katsella yhdessä vuoteelta tähdenlentoja.

• Anonyymi

Ihana 🥰 Lämpimiä tunnelmia. Tulee kuva (kun poistetaan kaikki hiipparit ja hämyt), lumi sataa, kävelen mekossa, nilkkureissa , kaulahuivissa ja talvitakissa ytimessä ja sydän hakkaa "Olipas ihana nähdä ja viettää iltaa".

• Anonyymi

Kutsu sitten

• Anonyymi

Haluun vain sut rakkaani❤️

• Anonyymi

Niin haluaisin! Keksitkö jotain kivaa puuhaa meille? -🧑‍🎄

• Anonyymi

Tottakai! 🧑‍🎄🤶 Mutta sä haluat löytää tarinoita. Mä haluan rakkautta. Motiivi on meillä eri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai! 🧑‍🎄🤶 Mutta sä haluat löytää tarinoita. Mä haluan rakkautta. Motiivi on meillä eri.

Mitä tarinoita?
        Sivusta en ymmärrä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs nyt tehdä omia päätelmiä. Sinut haluan mies, mutta sulla on kiire kaiken muun kanssa, paitsi mun. Ehe ehe, aletaanko me tappelemaan 🫂

• Anonyymi

Se ois aivan ihanaa sinun kanssasi 🥰🎄✨

• Anonyymi

Juu pistä toi sama tektarina mun kännyyn!

• Anonyymi

Ei kiitos. Ei enää tänä vuonna. Tammikuussa ehkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      34
      10501
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      124
      10099
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      21
      7911
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6294
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4852
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      52
      4630
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      114
      4001
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      123
      3381
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      62
      3097
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      217
      3016
    Aihe