Ketä siellä ollut
lantakaasun harjakaiset
21
1384
Vastaukset
- Anonyymi
Mittee se sinulle kuuluu
- Anonyymi
Ei ketään.
- Anonyymi
Yks savonlinnaan muuttava jos ottavat sinnekkään?
- Anonyymi
Mansikki ja monet muut keinosiemennetyt lehmät jotta suahaan maetoo ja paskoo.
- Anonyymi
Aloittaja joutava utelias ja osa vastaajista todella typeriä jonniinjoutavia.
- Anonyymi
kertoo tasosta. ihan huuhaata kaikki täällä .
- Anonyymi
Harjakaiset ja harjannostajaiset ovat eri asioita.
Harjakaisia voidaan nauttia jonkin kaupanteon päälle, esimerkiksi hevoskaupan.
Harjannostajaisia vietetään, kun rakennus on saatu harjakorkeuteen., - Anonyymi
Havannassa puhuvat, että Ahponen ja Pikkarainen siellä olivat olleet ja vahvassa hu...a.
- Anonyymi
Havannassa? Kuubassa? Puhuivatko espanjaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahponen ja Pikkarainen? Kielillä vissiin mongersivat. Ei saanut kukaan selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viva Cuba Libre!
- Anonyymi
Minä olin ja minun rahhamiestuttavat.
- Anonyymi
Mie olin ja on hienoa , kun paskasta suapi rahhoo.
- Anonyymi
Onkohan valtio ollut mukana tukemassa
tätäkin "vihreää siirtymää"?
Tai pelkästään Valio ja ST1?
Jääkö veronmaksajat nuolemaan näppejään kuin
halleluujakuorojen Northvoltit, Stegrat j n e- Anonyymi
Onneksi on tarjolla ORJA työvoimaa Naton turvatakuulla. Moskovan Rakentaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi on tarjolla ORJA työvoimaa Naton turvatakuulla. Moskovan Rakentaja
Moskovassa ja muualla rakensivat isojakin rakennuksia Stalinin turvatakuilla... Rakentajina oli kriminaalivankeja ja varsinkin poliittisia vankeja. Töihin pääsi helposti, jos moitiskeli sikäläisiä oloja...
- Anonyymi
miulla osakkeita jokunen prossa
- Anonyymi
Mie en tuota ennään maitoa keinosiemennyillä lehmillä kyön vuoan pelkkee paskoo kylillä.
- Anonyymi
Nyt ne suapi rahhoo maijosta ja pasakasta.
- Anonyymi
Oliko väkeviäkin tarjolla?
- Anonyymi
Liekö kaupunginisä tehnyt sopimuksen lantakaasun kanssa? Tämän sankarin yhden päivän puheet kun työntää reaktoriin, niin siitä saa koko syksyn kyntöurakkaan polttoaineet.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459