Te lupasitte. Menikö muisti ?
HOHOOOI HALLITUS !!! Milloin heikoimmista aletaan pitää huolta ?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli ennen vaaleja.Ennen seuraavia vaaleja luvataan taas pitää heikoimmista huolta.
- Anonyymi
Kommunisteinkin pitää itseistään enemmän huolta. Ei käpertyä muiden apuun.
Kommunistein politiikka niin huonoa, ettei kiinnostusta ole heidän avustamiseensa, edes näin joulun alla, jossa vähävaraisille jaetaan avustuksia. Meiltäkin lähtenyt ja lähtee mojovat avustukset kuten monilta muiltakin. Otan juuri tulleen esimerkin.
Olin marketissa ja tiesin köyhäksi ostajan, sanoin hänelle, että kerää mojova ostos kärryysi -minä maksan ne kassalla. Keräile rauhassa, ei haittaa lasku vaikka yli 200 euroa. Ota samaan hyvä kotimainen joulukinkkukin, se säilyy pakkasessa jouluun, ja vaikak ennemminkin käyttä, vaikka kaksi otat isoa kinkkua. Lasku minua ilahdutti oli 345 €. Sai minutkin hyvälle mielelle.
Meitä on monia, ettei ainutkertaista ole. Jos ilmestyy maksaja, olemme MEITÄ ! - Anonyymi
No ei..perustavat tyhjänpäiväsiä virkoja hyvä veli systeemillä...ei mikään ole miksikään muuttunut..
- Anonyymi
Samaa paskapuoluetta kaikki...luvataan ja leikataan..vappusatanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15311488- 288122
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565974Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1664957- 174724
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai374381Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1014265- 903565
- 803280
- 481781