ja/tai kaipaa toisissaan niin hän ainakin yrittää sitä tehdä myös oikeassa elämässä. Keksii tekosyitä olla tekemisissä. Siitä sen tiedät kaipaako joku sinua vai ei etkä mistään anonyymiteksteistä.
Jos joku rakastaa sinua
33
380
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei se aina noin yksinkertaista ole. Palstoille kirjoittaa moni, joka ei uskalla tai pysty tekemään tosielämässä mitään. Aika moni kaipaa, mutta on silti lukossa, peloissaan tai väärien mielikuvien vanki. Ei kaikki rakkaus ja ikävä ole sellaista, että ihminen marssii suoraan ovesta sisään.
- AnonyymiUUSI
Voi olla että jotkut kärsii noista kaikista. On lukossa, peloissaan ja väärien mielikuvien vankina. Itse ainakin.
- AnonyymiUUSI
Kun on rakastunut niin sitä ainakin yrittää olla tekemisissä. Ihan varmasit. Rakastunutta ei voi pitää erossa toisesta kuin pakko.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun on rakastunut niin sitä ainakin yrittää olla tekemisissä. Ihan varmasit. Rakastunutta ei voi pitää erossa toisesta kuin pakko.
Muistan kun odotin häntä arkipäivisinkin jo baarin edessä, että näkisin häntä. Vietin sellaista elämää, mitä en olisi ehkä muuten viettänyt. Harvoin häntä näin ja jossain kohtaa kadotin hänet lähes kokonaiseksi vuodeksi. Muistan siitä, että oli kuluttavaa aikaa. Minä olin rakastunut. Vain minä olin rakastunut.
- AnonyymiUUSI
Vastaat sitten kanssa!
- AnonyymiUUSI
Tietysti vastaisin hänelle. Olen ystävällinen ihminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymipalstat on vain paikka purkaa tunteita, mutta oikeat suhteet syntyvät teoista.
- AnonyymiUUSI
Moni luulee silti olevansa täällä oikeasti kaivattu. Se on jotain itsesuggestioita mitä tällaisissa paikoissa tapahtuu.
- AnonyymiUUSI
Olet aivan oikeassa! Ja siitä kunn oppii tuntemaan toista ihmistä hänen luonnettaan ja tapaansa toimia ja olla. Minusta oli aivan ihana se katse, minkä tummatukkainen mies minuun loi siellä bussipysäkillä. Tuli mieleen etten parisuhteessa ollessani ollut koskaan kokenut mitään vastaavaa. Eksäni oli hiljainen ja hyvin ilmeetön.
- AnonyymiUUSI
Sitä en suosittele, että teet jotain eli osoitat tunteesi ja sitten tulet tänne haaveilemaan ja kaipaamaan. Ja odottamaan että toinen tekee IRL jotain vastavetona. Vain siksi että kuvittelet hänen olevan täällä. Ei se tee.
Kerran kokeillut. "Ei ollut mun juttu", niinku sanotaan.
Naiselta
- AnonyymiUUSI
Oon yrittänyt, ne on olleet hirveen noloja tilanteita.
Siksi olen lukossa.- AnonyymiUUSI
Kyllä hän sen huomaa, jos yrität oikeasti. Oli noloa tai ei.
- AnonyymiUUSI
En ikinä nolaisi, jos joku lähestyisi. Yleensäkin, jos joku vaikka ujostelee, niin yritän omalla käytöksellä ja puheellani auttaa ja olla kiinnityämåttå huomioita toisen jännitykseen.
Olen jännittäjä itsekin. Ihmisestä ei aina heti saa oikeaa kuvaa ja siksi ei pidä heti myöskään "tuomita" tietynlaiseksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä nolaisi, jos joku lähestyisi. Yleensäkin, jos joku vaikka ujostelee, niin yritän omalla käytöksellä ja puheellani auttaa ja olla kiinnityämåttå huomioita toisen jännitykseen.
Olen jännittäjä itsekin. Ihmisestä ei aina heti saa oikeaa kuvaa ja siksi ei pidä heti myöskään "tuomita" tietynlaiseksi.Ollaan käyty ihan hirveä keskustelu hänen kanssaan. Jos hän ymmärtäisi sen, niin ei odottaisi että tulen lirkuttamaan oma-aloitteisesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan käyty ihan hirveä keskustelu hänen kanssaan. Jos hän ymmärtäisi sen, niin ei odottaisi että tulen lirkuttamaan oma-aloitteisesti.
Kasvotusten keskustelu vai täällä palstalla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan käyty ihan hirveä keskustelu hänen kanssaan. Jos hän ymmärtäisi sen, niin ei odottaisi että tulen lirkuttamaan oma-aloitteisesti.
Hirveä keskustelu? Älä jätä sitä siihen, mene ja keskustele sen kanssa uudestaan, paremmin, kunnolla. Aidosti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli keskustelun sisältö?
Miksi ei ymmärrä? - AnonyymiUUSI
Ei sitä tarvii nolostella, höpsö.
- AnonyymiUUSI
No kyllä minä kaipaan. Olen kaivannut vuosia, vaikka hänen ei pitäisi olla asiasta tietoinen.
- AnonyymiUUSI
Niinpä, jos joku edes on kiinnostunut sinusta millään tapaa niin se haluaa olla kanssasi tekemisissä, jutella, nähdä, tavata aina kun mahdollista. Ei siinä ole mitään epäselvää eikä jahkailua. Kaikki muu on vain ja ainoastaan mielikuvituksessa. Minäkin vielä vajaa vuosi sitten kuvittelin kaikenlaista älytöntä, mutta tajusin sen jokin aika sitten erittäin selkeästi että jos se toinen olisi mitenkään kiinnostunut niin se ottaisi yhteyttä, kun se tietää missä asun ja tietää kuka olen.
- AnonyymiUUSI
Menen nyt nukkumaan. Hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
Näin ön
- AnonyymiUUSI
Ei sadistia kukaan kaipaa 😂 enkä puhu itsestäni
- AnonyymiUUSI
Juuri noin minäkin ajattelin. Myöhemmin tapahtui jotain minkä takia jouduin tarkistamaan käsitystäni.
- AnonyymiUUSI
Ei se aina auta vaikka yrittäisi saada yhteyttä.
Mullekin menee viestejä sellaseen paikkaan minne en ite pääse edes enää.- AnonyymiUUSI
Totta,esim.tilit joihin ei pääse itse enään.
- AnonyymiUUSI
Enkös niin tehnytkin 😳
- AnonyymiUUSI
Teit, mutta sitten kävi niin ja sitten niin ja sitten kun minä kirjoitin niin, niin sitten sinä teit niin ja kun minä kirjoitin niin, niin sinä vastasit 🤨😂niin ja minä olin 🤔🥺😳.
Ja sitten olin 😠😶
Mutta vieläkin olen 😍🥰
- AnonyymiUUSI
Minua saa lähestyä jos tiedetään toisemme. Miu/nainen50+
- AnonyymiUUSI
Olen ollut lähellä ja nähnyt kun mies yrittää tehdä kaiken saadakseen naisensa huomion mutta sitten nainen muutti pois.Näen enään masentuneen miehen.
- AnonyymiUUSI
Sellainen on kyllä surullista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen on kyllä surullista.
On !
- AnonyymiUUSI
Ei aina ole valitettavasti noin yksinkertaista. Kyllä yksinäisyydessäkin toista kaipaavia on paljon, uskallan väittää. Voi olla epävarmuus toisen tilanteesta, tunteista esim. syynä, ajan kulumisesta tms.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on626765- 666628
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1445414Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504453En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204069Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53620- 373178
- 283093
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris692730Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta362233