Sulla on liian kirkas valo. Mä oon ihan himmee.
Häikäistyin....
17
1462
Vastaukset
- Anonyymi
Himmee kuuppa 😄
- Anonyymi
Juurikin niin...
- Anonyymi
Olen niin valoisa.
- Anonyymi
Olet aurinko 😊
- AnonyymiUUSI
Okei
- Anonyymi
Mersussa on kirkkaat valot.
- AnonyymiUUSI
👍🙂
- Anonyymi
Et tiedä mitä se kätkee taakseen. Saat ehkä sen valon aikaan?
- Anonyymi
En oikein usko, että minulla on häneen tai valoonsa kovin suurta vaikutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein usko, että minulla on häneen tai valoonsa kovin suurta vaikutusta.
Ei sitä tiedä, omalla kohdalla on näin.
- Anonyymi
Jokainen on sen wattinen kun luoja on suonut.
- AnonyymiUUSI
Joku jopa uuwattinen 🤭
- Anonyymi
Mulle riittää mun pakanuus. Rakastan luontoa ja sen ihania värejä ja eläimiä.
- Anonyymi
Se on ihan ok. Minäkin tykkään liikkua luonnossa. Uskon kuitenkin luojaan, en evoluutioteoriaan.
- AnonyymiUUSI
👍
Sivusta
- Anonyymi
Tämä visual snow itselläni ainakin vaikuttaa siten että en tykkää olla hämärässä. Lumisadetta näen koko ajan. Miu
- AnonyymiUUSI
Entäs virityskuva?
-75w
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3610535Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12510118- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776314Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304872- 554697
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1144041Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1253393- 623117
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2203039