Nainen, mitään en kerro enää kellekään

Anonyymi-ap

Kaikki mitä olen kertonut jollekin, niitä on käytetty minua vastaan.
Muistan kun sairaalassakin kerroin asioista jotka pahentavat tilannetta, niin totta kai ne tiedot menevät diagnoosien mukana viranomaisille ja ja sen jälkeen he tekevät juuri sitä mikä pahentaa asioita.
Murhaajia ovat kaikki.

:/

26

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

"Trust no one"

Paras neuvo tälle ajalle ja tähän maailmaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ehkäpä niin!

• Anonyymi
        UUSI

Ei edelleenkään oo noin.

Voi kun sä puhuisit mun kanssa.
        Haluan että pystyt puhua ja purkaa asioita.
        Muhun sä voit luottaa, oikeesti!!!!!

• Anonyymi
        UUSI

Mun on pakko sanoa vielä tää että luotan suhun, ja sä voit luottaa muhun. Aina.
        Auta mua.
        Ja anna mun auttaa sua.

• Anonyymi
      UUSI

Ai niin, edelleen olen ilman perusoikeuksia.
      Viranomaisia pörrää ympärillä, mutta he vain "ovat hiljaa" ihmisoikeusrikoksien edessä ja todistavat niitä.

Joskus sitten kun joku normaali ihminen sattuu tulemaan vastaan joskus ja hän näkisi ja kuulisi mitä täällä tapahtuu, niin varmasti kauhistuisi.

Meillä olisi jonkinlainen ryhmä, jonne en tietenkään pääse menemään.
      Mutta siellä jokaisella asiat toimii kuten pitää, saavat sairaseläkkeensä ym.
      Minä en saa ja ainoa syy sille on juurikin se, että tiedän viranomaisten rikokset ja uhannut käräyttää heidät ja he tahtovat näin minut hiljentää ja tappaa.

Sellaista.

Olen ainoa ihminen Suomessa jonka perusoikeudet eivät toimi.
      Olen todistanut myös hoitovirheen aiheuttaman kuolemantuottamuksen ja 3 muuta mahdollista tapausta ja en pääse niitäkään viemään eteenpäin.

Sellaista täällä Suomessa.
      Pääsisinpä jo jonnekin oikeusvaltioon.......

• Anonyymi
        UUSI

Et ole yksin… meitä väliinputoajia ja lapsipuolen asemassa olevia on muitakin. Tosin niin nitistettyinä että ei meistä oikeuksia penäämään ole.

• Anonyymi
        UUSI

Näissä kuolemantuottamuksissa heillä on se aika syytesuoja 2 vuotta.
        Kohta täynnä se jolloin heitä ei voi näistä murhista syyttä.
        Tämä heidän toimintansa on täysin tietoista ja harkittua toimintaa, onhan heille siitä tulossa vankeutta, joten he tekevät kaikkensa hiljentääkseen sen todistajan joka minä olen.
        Se on niin järjestelmällistä toimintaa ja valvontaa, varmaan on kaikki tietokantani lokit täynnä viranomaisten tiedusteluvierailuja.....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä heidän toimintansa on täysin tietoista ja harkittua toimintaa, onhan heille siitä tulossa vankeutta, joten he tekevät kaikkensa hiljentääkseen sen todistajan joka minä olen.
        Se on niin järjestelmällistä toimintaa ja valvontaa, varmaan on kaikki tietokantani lokit täynnä viranomaisten tiedusteluvierailuja.....

En usko että kovin tietoista. Kulttuurin ja toimintatapojen sokaisemaa. Ei ole voimia herättää unesta. Todistetusti reaktio olisi vihamielinen ellei väkivaltainen.

• Anonyymi
        UUSI

Et kyllä todellakaan ole ainut.
        Sulla taitaa olla kuitenkin koti ja sillei...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta se 2 vuotta ei päde tässä tapauksessa, sillä kaikki näyttö puhuu hiljentämisoperaation puolesta ja ehtisin tekemään alustavan ilmoituksen asiasta.
        En vain voi tehdä niitä loppuun resurssien takia ja oman turvallisuuden sekä tämän "valvonnan ja hiljentämisen" takia.
        Se on todella vaikeaa tehdä "huomaamatta", sillä he vankeuden ja mainehaitan pelosta valvovat liikkeitäni ja toimintaani.

Murhaajat valvovat, että en paljastaisi heitä.
        Toinen juttu on se, että niille joille olen asiasta kertonut puhelimitse, heille on käynyt huonosti.
        Murhaajat ovat linjoilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et kyllä todellakaan ole ainut.
        Sulla taitaa olla kuitenkin koti ja sillei...

Olen ainoa tässä tilanteessani.
        Mulla on paljon näyttöä asioista, niin outoja päätöksiä ja toimintaa, etteivät ne kestä minkäänlaista tarkastelua.
        Puhelutallenteet ne valtion virastojen tallennetut jo puhuvat puolestaan, että nyt ei ole kaikki kohdillaan.
        Tilanteeni myös puhuu puolestaan ja kaikki asiakirjat on sellaista matskua, että Suomi ei ole minkäänlainen oikeusvaltio vaan korruptoitunut rikollisia ja murhaajia vilisevä terroristivaltio.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta se 2 vuotta ei päde tässä tapauksessa, sillä kaikki näyttö puhuu hiljentämisoperaation puolesta ja ehtisin tekemään alustavan ilmoituksen asiasta.
        En vain voi tehdä niitä loppuun resurssien takia ja oman turvallisuuden sekä tämän "valvonnan ja hiljentämisen" takia.
        Se on todella vaikeaa tehdä "huomaamatta", sillä he vankeuden ja mainehaitan pelosta valvovat liikkeitäni ja toimintaani.

Murhaajat valvovat, että en paljastaisi heitä.
        Toinen juttu on se, että niille joille olen asiasta kertonut puhelimitse, heille on käynyt huonosti.
        Murhaajat ovat linjoilla.

Laita viestiä ja mennään johkin juttelee ilman laitteita. Olis tärkeetä. Molemmille. Piiloon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laita viestiä ja mennään johkin juttelee ilman laitteita. Olis tärkeetä. Molemmille. Piiloon.

Keskellä yötä tulee näitä houkutus viestejä.Älkää näin sopiko!Sopikaa IRL.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keskellä yötä tulee näitä houkutus viestejä.Älkää näin sopiko!Sopikaa IRL.

Sitähän mä yritänkin koko aika.
        Kyllä tuo tietää 100% varmuudella
        kuka pyytää ottaa yhteyttä.

• Anonyymi
      UUSI

Tietäisitpä kuinka tärkeetä mulle oli nähä
      tää sun aloitus vielä.
      Ainakin tiedän että oot vielä olemassa,
      ja oot edelleen sä.

Mul on ikävä.
      Mulle olis ollut tärkeetä
      saada jutella sun kanssa vielä.
      Ja sanoa sulle jotain.
      Olisin tarvinnut sua.

🌺

• Anonyymi
        UUSI

Ps

Minne muutetaan?

• Anonyymi
      UUSI

Mä tiedän että sä välität musta,
      ja siksi ohittelet mua että pysyisin ulkona
      ja turvassa, mut tiiäks kun mä en oo.
      En ilman sua.

• Anonyymi
      UUSI

Pakkohan se on selvityä.Kahdesta pahimmasta valitset sen millä jatkat elämää.Koskaannet voi tietää milloin elämä paranee.

• Anonyymi
        UUSI

Mut se jatkuva selviytyminen ei ole elämää.
        Valitsen kahdesta pahasta heille sen pahimman ja kun se tapahtuu, kaikkien elämä paranee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mut se jatkuva selviytyminen ei ole elämää.
        Valitsen kahdesta pahasta heille sen pahimman ja kun se tapahtuu, kaikkien elämä paranee.

Kaikki minkä olet hengissä on elämää.Asenne muutos ois kohdillaan.Vaadit elämältä ehkä liikaa ja sirkushuveja?Yrittäsit oppia nauttimaan pienistä hetkistä,elää tässä ja nyt!Elämä ei ole helppoa suurelle osaa ihmisiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki minkä olet hengissä on elämää.Asenne muutos ois kohdillaan.Vaadit elämältä ehkä liikaa ja sirkushuveja?Yrittäsit oppia nauttimaan pienistä hetkistä,elää tässä ja nyt!Elämä ei ole helppoa suurelle osaa ihmisiä.

lisään.Jos koet että sinulla on vihollisia sinun paras "kosto"on elää ja nauttia pikku asioista!

• Anonyymi
      UUSI

Suomessa on korruption takia todella vaikea saada oikeutta taikka ilmoituksia eteenpäin, sillä rottia ja käärmeitä ovat virastot täynnä.
      Nimettömänä ne pitää tehdä, sillä muuten käy huonosti ja moneen eri paikkaan, sillä korruptiokamu poistaa kamuistansa tehdyt ilmoitukset.

Esim. Tiesittekö, että jopa presidentin kansliassa kirjaamossa on töissä sellainen rotta?
      Sieltä asti valuu tiedot eteenpäin mikä on todellinen turvallisuusuhka, mutta ilmoituksista huolimatta asialle ei olla tehty mitään, sillä ilmoituksen otti vastaan toinen rotta.
      Ilmoitan sen vielä tässä että nettiväkikin tietää sitten asiasta eikä tule yllätyksenä kun mediassa joku kaunis päivä uutisessa sanotaan, että Suomesta kirjaamoista on valunut arkaluonteista tietoa ulkomaille jo vuosikymmeniä.......

Katsokaas kun tietoa on ja ilmoitettu on, mutta liian laajalle levinnyt korruptio estää toimenpiteet turvallisuusuhkien torjumiseksi.
      Sinäänsä nerokasta sille rottasakille soluttautua ensin tutkiviin elimiin, jotta voi rauhassa soluttautua kaikkiin muihinkin elimiin.
      Ensin sokaistaan valvova silmä ja sitten voidaankin puuhastella rauhassa.

Tiedän vaan vähän liikaa ja oon siksi ongelma sille rottasakille, siksihän ne koittaakin musta eroon päästä.

• Anonyymi
        UUSI

Et ole yksin!Sinun täytyy vaan hyväksyä asia muttei tarkoita sitä ettetkö voisi yrittää muuttaa asiaa virallisesti mutta se ei tapahdu heti joten se muu aika yritä tsempata päivä kerrallaan,tunti kerrallaan.

• Anonyymi
      UUSI

Alat kertoa kaiken parhain päin ja kaunistella tilannettasi. Se voi saada itsessäkin aikaan jotain muutosta että alkaa elää kertomansa todeksi.

• Anonyymi
      UUSI

Sitä pitäisi siis jo yrittää välttää kaikkea joutumista tekemisiin järjestelmän kanssa. Se tarkoittaa että elettävä harkiten ja huolehdittava itsestään. Eikä pakon edessäkään vastaan kuin välttämättömin eteensä tehty jottei ehdi langeta virittämiinsä ansoihin.

• Anonyymi
        UUSI

Sano tuo nuorelle.Lapsille ei kuulemma saa kertoa huolestuttavia asioita vaikka ne just auttaisi heitä tulevaisuudessa välttään näitä juttuja.
        Joidenkin harvojen kohdalla voidaan sanoa tuuristakin.Saat elämääsi vaikutusvaltasen hullun joka vainoaa sinua alusta asti tehden elämästäsi mahdottoman.Oijeadti näin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      62
      6765
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      66
      6628
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      144
      5414
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      50
      4453
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4069
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3620
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3178
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      28
      3093
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      69
      2730
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      36
      2233
    Aihe