Ei se rakkaus niin suuri kuole tuollaisten ulkoisten seikkojen takia. Sitä paitsi enemmän mitä rakastaa🩷❤️
Pähkinälleni ~ mieheltä.
Sä oot lihavanakin ihana
50
399
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Haista perse
- AnonyymiUUSI
Höpö höpö, sun perse haise.
- AnonyymiUUSI
Tai se mikä siält tulee
- AnonyymiUUSI
Ikiaikoja on ollut niin että ihmiset jotka rakastuvat ulkoisiin seikkoihin pettyvät ja päätyvät eroon. Vain sisäinen kauneus ja komeus merkitsee kun etsitään pysyvää kumppanuutta. Se on fakta.
- AnonyymiUUSI
Sielujen sympatia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sielujen sympatia
💖💫💖💫💖💫💖💫💖💫💖💫💖💫
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti et ole tuleva anoppini.Sinut ottaessaan ei miehesi ajatellut luonnetta ensin.Olette vieläkin yhdessä vaikka vanhuus lähestyy.Teillä on kauniita lapsia:-) (kaikki pitkälti aikuisia)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et ole tuleva anoppini.Sinut ottaessaan ei miehesi ajatellut luonnetta ensin.Olette vieläkin yhdessä vaikka vanhuus lähestyy.Teillä on kauniita lapsia:-) (kaikki pitkälti aikuisia)
Siis että mitenkä palstaäijän monologi?😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis että mitenkä palstaäijän monologi?😆
Ei ehkä kannata häntä ainakaan ekana jututtaa
- AnonyymiUUSI
Ei kukaan pysy saman näköisenä läpi elämäänsä. Jos haluaa elää jonkun kanssa läpi elämän, pitää ymmärtää tämä. Vain silloin on mahdollista nähdä kumppani upeana eri olomuodoissakin.
- AnonyymiUUSI
Luonnollinen rupsahtaminen on normaalia mutta tahallinen itsensä ulkonäön repsauttaminen on toista kohtaa väärin.Esim.Ei piittaa purukaluston kunnosta.
- AnonyymiUUSI
suuri rakkaus tarvii suuren naisen.. :D <3
Itsekin "suurena runsaana" naisena olen huomannut, että ei nuo läskit miehiä paljon tunnu haittaavan. Ehkä joitakin mutta ei läheskään kaikkia. Ainakaan minun kohdalla, kehuja on tullut ja en todellakaan ole mikään helppo tai tyrkky nainen jos sitä nyt joku miettii - päinvastoin. Ehkä kompensoin läskejä muulla olemuksellani tai kilot on asettuneet kohdallani oikeisiin paikkoihin ja osaan myös pukeutua sopivasti niin että makkarat ei tursuile :) - AnonyymiUUSI
Ja toiseen suuntaan myös! Olet rakkain, vaikka välillä kuihdut lähes olemattomiin. Rakastan silti💕
- AnonyymiUUSI
Minulle sanoi noin eräs ystävämies. Oli ihanasti sanottu!
- AnonyymiUUSI
Joo net saattavat ns kysymättäkin muotoilla että ikä on vain numero
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Että oli kerrassaan samaistuttavaa herttaista textiä palstaäikä plus muut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä on vuosia jäljellä ja ikäistes lahottumistakin oot edellä onpa vakavaa tuumailua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä on vuosia jäljellä ja ikäistes lahottumistakin oot edellä onpa vakavaa tuumailua
Mutta entä minä- missä tässä on minä kysyy vinettää aina joku
- AnonyymiUUSI
Itse yritän olla sinut ulkonäköni kanssa kun se kuitenkin tukee muuttumaan. Ihan turha kuvitella näyttävänsä samalta kuin 20 vuotta sitten. Vaikkei aloitus minulle olekaan.
- AnonyymiUUSI
This is what is i know they pissed off, narrowminds, it’s a system of beliefs jinjerii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
This is what is i know they pissed off, narrowminds, it’s a system of beliefs jinjerii
Your judgement sounds like a punisment ar
- AnonyymiUUSI
Painokäyrä on silti alaspäin koko ajan. Kivasti sanottu silti. 😁❤️
- AnonyymiUUSI
Valo on aina viittä vaille paistanu läpitte. Mitä siitä uunot
- AnonyymiUUSI
Mut tämmöisten kommenttien takia onneks rakkaus kuolee. 🖕
- AnonyymiUUSI
Noo itse taas en ota itseeni mitään. Ei ole niin huono itsetunto.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noo itse taas en ota itseeni mitään. Ei ole niin huono itsetunto.
Älä ota. Minä otan. En ala mitään tuollaista pskaa keltään kuuntelemaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Olisihan sitä voinut jättää sanomattakin jotain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos kyseessä on mies.. Aloittaja siis. Niin miehet on vähä pösilöitä joskus vaikka tarkoittaisivat hyvääkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos kyseessä on mies.. Aloittaja siis. Niin miehet on vähä pösilöitä joskus vaikka tarkoittaisivat hyvääkin.
Jotkut on jotkut ei. Mieluummin keskittyy sitte sellaisiin jotka eivät piilovttuile ja anna ymmärtää et kuitenkin toisessa jotain vikaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tell me about it papsie
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut on jotkut ei. Mieluummin keskittyy sitte sellaisiin jotka eivät piilovttuile ja anna ymmärtää et kuitenkin toisessa jotain vikaa.
Nii haukkuuhan sitä gubbe vaikka koirakin, mut siis sää just et vissii äänestä diggaa? Hih.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nii haukkuuhan sitä gubbe vaikka koirakin, mut siis sää just et vissii äänestä diggaa? Hih.
Tulee mieleen rankat vuodet jossai tollboothissa varmaan
- AnonyymiUUSI
Hazel Eyes? ❤️
- AnonyymiUUSI
Hills got some no problem
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hills got some no problem
That's huge problem to them, who are banned ex. from some. ;)
- AnonyymiUUSI
Joudun ostamaan kokoa pienemmät housut jo. 🤔
- AnonyymiUUSI
Jaa mulle vaan sujahtaa samat farmarihousut sun muut aina vaa
- AnonyymiUUSI
Piilovttuilua purppuran värisessä paketissa👍
- AnonyymiUUSI
"DNA:ta täsmäpaketissa". -poskirasvat
- AnonyymiUUSI
Loppuun kirjoitti oikeen että pähkinälle. On varmaa ainaki sulle gubbe allerginen
- AnonyymiUUSI
Kuinka usein nainen läskejään valittelee puolisolleen tai muille.
Mitä pahaa siinä on jos sanoo et läskit ei haittaa.
Voi Jeesus että täällä osataan kääntää ja vääntää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi Jeesus että täällä osataan kääntää ja vääntää.Ihan eri asia kuin itse tehdä niistä toiselle numero. Itse muistan edelleen kun eka poikaystävä piilovttuili mulle mun painosta vaikka olin laiha silloin ja arvosteli ystäviensä painoa. Ihana oli sen jälkeen tavat mies joka ei ikinä ole vihjaillut mitään pahaa ulkonäöstä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan eri asia kuin itse tehdä niistä toiselle numero. Itse muistan edelleen kun eka poikaystävä piilovttuili mulle mun painosta vaikka olin laiha silloin ja arvosteli ystäviensä painoa. Ihana oli sen jälkeen tavat mies joka ei ikinä ole vihjaillut mitään pahaa ulkonäöstä.
Sinulla on asiat nyt hyvin pidä siitä kiinni. Ei täällä kannata aloitusta murehtia, koska et voi tietää mitä se tarkoittaa ja missä yhteydessä asia on ilmaistu ja miten. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"DNA:ta täsmäpaketissa". -poskirasvat
Täsmäpaketissa kuten ovulaatiotesti? Kun jotain selvästi synnyttelet siellä. Kuiva yskäisy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi Jeesus että täällä osataan kääntää ja vääntää.Öö vaikka n viikottain siellä täällä ja hän vastaa et näytä silmää räpäyttämättä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Öö vaikka n viikottain siellä täällä ja hän vastaa et näytä silmää räpäyttämättä?
Katsetta kääntämättä etelään länteen minnekään, jotkut tietää miten nämä jutut menee niissä oikeissa suhteissa ns
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on asiat nyt hyvin pidä siitä kiinni. Ei täällä kannata aloitusta murehtia, koska et voi tietää mitä se tarkoittaa ja missä yhteydessä asia on ilmaistu ja miten. 😂
En mä murehdikkaan. Surettaa vaan naisten puolesta jotka jäävät tuolaisten kanssa.
- AnonyymiUUSI
kiitti.
- AnonyymiUUSI
🍅🍅🍅
- AnonyymiUUSI
Ihanaa, kun ymmärsit rakas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1119398- 928986
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776244Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585358Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254459Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?74376En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384233
- 394163