Aikamhalpaa kun ei ole paneelihinmbelkaa
Hei mulla on ollut sähkön keksihinta marraskuussa nyt 3,5 vkwh
9
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hei mulla on ollut sähkön keskihinta marraskuussa nyt 3,5 kwh
Aika halpaa kun ei ole paneelih velkaakaan - AnonyymiUUSI
Minulle maksettiin lokakuussa tuottamastani aurinkosähkön ylijäämästä 5,95c/kWh. Ei sähkölaskua, vaan palautusta ylituotannosta n.8 euroa. Hyvää jatkoa sulle kuule.
- AnonyymiUUSI
Paljonko on paneelit maksaneet
Paljonko on paneeli velkaa
Kielitoimiston sanakirja selittää ilmainen-sanaa kahtalaisesti: ”maksuton, vapaa; ilman vaivannäköä saatu”. Ensin mainittu, paljon tavallisempi merkitys tarkoittaa, että jostakin ei tarvitse maksaa mitään. Sanakirjan esimerkit siitä ovat Ilmainen pääsylippu, matka, lääkärinhoito. - AnonyymiUUSI
Oikeen hyvä aloitus .
Mielenkiintoinen ja samalla ajnkohtainen kalliin sähkön aikoina.
Teitenkin jos ei m omaa sähkömittarii ei kinnosta niitä ,mutta miskei sitten luuhaa tälläpalstalla.
Aloituskehuja
Äänestä SDP - AnonyymiUUSI
Minä taas laitoin paneelirahat sähkölaskun maksuun
Kuka sijoittaisi pankkiin vaikka 15 OOO eja saisi korkoa vasta 26 vuoden päästä ja menettäisi pääoman - AnonyymiUUSI
♥️♥️♥️♥️♥️🚗🛻🌹🦧🎩🎩🎩🎩
Köyhä työläinen on sellainen joka joutuu joka päivä käymään palkka töissä rikkaalla elääkseen.
Rikas päättää aaamulla minne mene , etelään lomalla , vai shoppailemaan.
Kuten minä teen, kumpi sinä olet
Älykäs demari - AnonyymiUUSI
🌹🌹🌹🌹♥️❤️💘🏎️❤️♥️🌹🌹🌹🌹🌹
Köyhä työläinen on sellainen joka joutuu joka päivä käymään palkka töissä rikkaalla elääkseen.
Rikas päättää aamulla minne mene , etelään lomalla , vai shoppailemaan.
Kuten minä teen, kumpi sinä olet
Älykäs Demari
💩💩💩💩💩💩💩🎩🎩🎩🎩🎩🎩🎩🎩🎩👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺
Demarien älykkyydestä on vahvoja näyttöjä. Kaikkein paras näyttö on ollut vaatimus koko kansan kouluttamisesta, jotta työelämme saisi mahdollisimman parhaita osaajia. Tätähän oikeisto ensi alkunn vastusti, mutta kun tulokset puhuivat puolestaan, kääntyi myös kannattamaan sitä. Tuottavia yrityksiä ei olisi ilman osaavaa henkilöstöä. Nokia kasvu globaaliksi suuryrotykseksi oli selvä esimerkki tästä. Sinun koultusta vähättelevillä keinoillasia se olisi jäänyt totetumatta. Koko kansan koulutus on ollut ylivoimaisesti paras talouspoltiinen innovaatio, mitä Suomessa ja monessa muussakin maassa on tehty. Suomessa se on ollut erittäin demarijohtoista kuten muissakin pohjoismaissa. Ilman tätä koulutusbuumia, meillä olisi vientiin kykenämättöniä snägariytyksiä ja se olisi siinä. Ennen sota meillä oli ulkomaalaisen pääoman siivittämää teollisuutta, joka ei vielä tarvinnut erityisen koulutettua väestöä. Ilman koko kansan koulutusta, olisimme kehitysmaa, jota EU-jäsenenenä verrattaisiin Romaniaan ja Bulgariaan.Sinun suureksi harmiksi juuri vasemmisto yhdessä ay-liikkeen kanssa ovat aikoinaan luoneet tämän hyvinvointivaltion nimeltä Suomi.
Nyt sitten vain oikeisto onkin valitettavasti jo tuhonnut todella paljon hyvinvointivaltiota nimeltä Suomi.Kokoomus on huolehtinut hyvin omien rahoittajiensa asioista. Suuri ongelma on, että kokoomus tekee sen AINA muun yhteiskunnan kustannuksella. - AnonyymiUUSI
"...keksihinta..."
Kai sillä muutakin voi ostaa? - AnonyymiUUSI
Ukkeli on vissiin kaiket päivät vähän hiprakassa eikä sillä ole muuta tekemistä kuin tämä palsta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on857951- 817857
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1676120- 105290
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585118En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛214200Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53940- 373729
- 383692
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..373558