Minkälainen kehu tai huomionosoitus täällä tuntuu parhaimmalta?
Entä IRL?
Kysymys miehille etupäässä.
Kehut ja huomionosoitukset
17
674
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Arvaan että oma äityliinis on kehunut että "hyvä tyttö" ja näin maamme sai yhden stanan mielenvikaisen virtuaaliklovnin. Hyvä äiti
- AnonyymiUUSI
Arvelen, että lääkitystäsi pitäisi nostaa tai vähintään tarkistaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arvelen, että lääkitystäsi pitäisi nostaa tai vähintään tarkistaa!
Älä nyt revi stayuppejas, avomaan mato. Pitää kestää se minkä on ite kehittänyt. Vai oisko irl parempi 😎
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt revi stayuppejas, avomaan mato. Pitää kestää se minkä on ite kehittänyt. Vai oisko irl parempi 😎
Sori, en käytä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nahkahousut Repeilly jo Päiviä sitte. Kuulemma. -sikaasäkissä
- AnonyymiUUSI
Miehet tosi harvoin saavat osakseen kehuja joidenkin työtehtävien ulkopuolella, niin varmasti kaikki kehut tuntuvat hyviltä. Tykkään katsoa esim. Instassa koonteja siitä, miten tuntemattomia miehiä kehutaan yleisillä paikoilla. Ne reaktiot on aina ihania. <3
- AnonyymiUUSI
Näin olin itsekin ajatellut ja lukenutkin, että miehet saavat aivan liian vähän kehuja. Siitä tämä oikeastaan tulikin mieleen.
- AnonyymiUUSI
Riippuu ihan täysin siitä kuka sen kehun esittää ja huomionosoituksen antaa ja missä tilanteessa.
- AnonyymiUUSI
Kerro mikä olisi paras kaikista unelmatilanteessa?
- AnonyymiUUSI
Ei minua tartte kehua. Olen semmonen kun olen.
- AnonyymiUUSI
En ois kyl kehunutkaan ;-)
- AnonyymiUUSI
Kehuja luonteesta
- AnonyymiUUSI
Kehua voi myös kiertäen. Kohteliaasti ja tahdikkaasti. Ulkonäköäkin voi kehua kuten miehet kehuvat joskus naisia. Esim jos miehellä on kiva asuste voi sanoa sen näyttävän hyvältä tai on esimerkiksi käynyt parturissa niin huomata se..
- AnonyymiUUSI
Mä huomaan kaiken tuollaisen eräästä😊
Kehun sitten, jos ollaan joskus sellaisissa väleissä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä huomaan kaiken tuollaisen eräästä😊
Kehun sitten, jos ollaan joskus sellaisissa väleissä.Juu sama vika. Tänäänkin annoin kehuja. Takaisin en sellaisia tarvitse. 😍 Paremmalta tuntuu niitä antaa toiselle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu sama vika. Tänäänkin annoin kehuja. Takaisin en sellaisia tarvitse. 😍 Paremmalta tuntuu niitä antaa toiselle.
Tuo on muuten ihan totta. ("Paremmalta tuntuu niitä antaa toiselle".)
- AnonyymiUUSI
Kehuin kyl ja naurahti vaan. Ois tehny mieli kehuu enemmänkin, mut ei viel voinu. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1119398- 928986
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776244Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585358Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254459Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?74376En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384233
- 394163