https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8999524
Kaupunginjohtajalle ei tarvitse tuollaista miettiä ja käyttää aikaa ja rahaa turhaan kokoustamiseen. Potkut tuolle ukkelille kuuluu.
Ansaitsemme paremman kaupunginjohtajan !
Kaupunginhallitus selvittelee varoituksen antamista
15
237
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä me ja kaupunki tarvitsee uuden johtajan. Esan painolasti on nyt raskas Kotkalle.
- Anonyymi
Turhaa selvittelyä ja ajan haaskaamista. Irtisanokaa, kyllä tänne löydetään aina parempi kuin tämä täysin epäonnistunut Sirviö joka ei hallitse edes omaa käytöstään.
- Anonyymi
Potkujen antamista ei kannata viivytellä. Selvä tapaus. Mielestäni rattijuopot ei ole mukavia. Vaan ovat vaarallisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Potkujen antamista ei kannata viivytellä. Selvä tapaus. Mielestäni rattijuopot ei ole mukavia. Vaan ovat vaarallisia.
Joo. Tuo mukava mies selitys on kyllä karmeinta mitä olen kuullut.
- Anonyymi
Kuka nyt ei kännissä mukava olisi, ainakin hetken.
- Anonyymi
Esalle potkut, niin selviää.
- Anonyymi
Hitaasti täällä raksuttaa päättäjillä vai onko kenkä hukassa ? Kyllä tuo on turhaa kun kenkää vain.
- Anonyymi
Voisimme antaa päättäjille kengät kun näyttää puuttuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisimme antaa päättäjille kengät kun näyttää puuttuvan.
Ja ymmärrystä. Se kun on hukassa.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ajanhukkaa. Erottaa pitää tuo ”mukava” mies.
- Anonyymi
Uskomatonta sähläämistä. Ei ku ukkeli ulos !
- Anonyymi
Toivotaan nyt että varoitus ja sitten tuleva tuomio johtavat Sirviön poistumiseen virastaan. Tätä on mahdotonta hyväksyä, että tuollainen henkilö voi toimia kaupunginjohtajana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan nyt että varoitus ja sitten tuleva tuomio johtavat Sirviön poistumiseen virastaan. Tätä on mahdotonta hyväksyä, että tuollainen henkilö voi toimia kaupunginjohtajana.
Ei tuo voi olla kaupunginjohtajana. Porsastelu ei nyt vain sovi, eikä sitä voi sairaudella selitellä.
- Anonyymi
Ajan hukkaamista. Potkut tuo vain tarvitsee. Sillä siisti. Ei selittelyä enään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2751548- 751457
- 771406
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531126- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893