Mitä luultavimmin siinä vaiheessa kun päätät lähteä johonkin suhteeseen ihan kokonaan. Siinä ainakin luotan sinuun. Siksi ehkä pelkään sitä hetkeä. Kun tiedän että silloin se on lopullista ja side katkeaa. Emme voi olla mitään ystäviä koska meillä on oma yhteinen historiamme ja tunteet ovat aika syviä aina olleet. Vaikka toisaalta myös olemme ystäviä ja analysoimme asioita.
Olet uskollinen
17
402
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Lähdenkö ikinä kohteisiin kun siitä suhteesta mitä eniten tahdoin ei tullut mitään
Hänelle ei ole kilpailijoita koko maassa .
Vaihtoehtona on joko kuolla tai elää yksin koko loppuikä.
Joo on kavereita kyllä mutta se kaikkein syvin ja
Rakkaus tulee loistamaan poissaolollaan mun elämästä.
Kiitos . Puran omaa surua .
Kovan rakkauteen liittyvän pettymyksen jälkeen ...- AnonyymiUUSI
Miksi siitä suhteesta ei tullut mitään mitä eniten toivoit?
- AnonyymiUUSI
Ihan samoja mietteitä. En voisi ajatella elämääni ketään muuta kuin häntä, hän on niin ainutlaatuinen. Ei tähän varmaan auta kuin lobotomia. Halaus, kohtalotoveri.
- AnonyymiUUSI
Totta kai suhteessa ollaan uskollisia. Ei kai mitään kahta puhetta.
- AnonyymiUUSI
Se on lopullista silloin, todellakin.
Suljen simpukkani muilta miehiltä ja flirttailen vain mieheni kanssa.
Vain mieheni saa koskea pehmeää
Ihoani ja kuljettaa sormia hiusteni läpi,
Suudella kaulaani ja huuliani, haistella tuoksuani, tuijotella silmiini ja piirtää sormellaan ääriviivojani.
Vain ja ainoastaani minun rakas mieheni.
😉🤪- AnonyymiUUSI
Ja vain hän saa astua sisään kutsuvaan puutarhaasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja vain hän saa astua sisään kutsuvaan puutarhaasi.
Niin juuri 🩷
- AnonyymiUUSI
Voi älä usko kaikkea sen herran sepittämää. Se puhuu noin mutta ei se ole kotoaan mihinkään lähdössä. Kaikille sama tarina, ainakin niin kauan ku lohkee 🙈
- AnonyymiUUSI
Olet oikeassa. Se ei ole vain sinä.
- AnonyymiUUSI
Vieläkään yritystä tähän suuntaan
- AnonyymiUUSI
Miten se side katkeais? Vaikka en tiedä oisko musta siihen. Yhden miehen nainen oon sille josta pidän.
- AnonyymiUUSI
"Emme voi olla mitään ystäviä ... Vaikka toisaalta myös olemme ystäviä"
mitä ihmettä?- AnonyymiUUSI
Siis irl
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis irl
No tietenkin irl, ei kai palstalla kukaan tunne ketään 🙄🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No tietenkin irl, ei kai palstalla kukaan tunne ketään 🙄🙄
Ei vai 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vai 🤭
No ei tietenkään, haloo 😉
- AnonyymiUUSI
Hmm... En ole aina ollut uskollinen tässä viimeisessä, todella pitkässä suhteessa. Muissa suhteissa kyllä. Mutta niin kauan olen ollut uskollinen, kuin sinut olen tuntenut. Jos pettäisin puolisoani nyt, tuntuu, että pettäisin myös sinua. Jopa enemmän.
Nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3410501Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12410099- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776294Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304852- 524630
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1144001Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1233381- 623097
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2173016