Mun tarina sosiaalisuuden häiriöstä.

Anonyymi-ap

Olen aina ollut ihmisiin ripustautuva koska en pysty luomaan vahvoja ihmissuhteita, pienetkin merkit sosiaalisesta vuorovaikutuksesta saa mut hurmoksiin ja ajattelen välittömästi että mullahan synkkaa ton tyypin kanssa ja kiinnyn henkilöön x valtavasti mutta nämä yksipuoliset suhteet ovat aina päättyneet sosiaaliseen hylkäämiseen. Olen liian sinisilmäinen eihän se toinen osapuoli edes ole musta kiinnostunut ja mä hehkutan miten mukavaa meillä on yhdessä. Näin on siis käynyt jokainen kerta ihmissuhteesta toiseen ennenkuin ovat edes alkaneet mut on vaan torjuttu ja ghostattu. Tämä on mielettömän surullista näillä kokemuksilla pitäisi sitten pärjätä koulussa ja ihmisten kanssa, miksi edes yritän tutustua kun vuorovaikutukseni on yksipuolesta kuvittelua? Koko elämä pelkkää hylkäämistä ei koskaan yhtäkään ihmistä joka sut hyväksyy omana itsenäsi. Ymmärrättekö nyt että mun pahaan käytökseen on syy? Olen aina se ylimääräinen ja se jota ei edes ole olemassa, on minä yksin ja muut ovat ryhmässä minä olen näkymätön välikappale en oikea ryhmän jäsen niin minusta on tuntunut koko elämäni ajan. Vastavuoroisuus on täysin olematonta toiselta ihmiseltä, ja kerta toisensa jälkeen mulle sanotaan no me ei olle sulle sopivaa seuraa jatka etsimistä. Tätä minulle sopivaa seuraa on etsitty jo yli kaksikymmentä vuotta eikä sitä löydy. Onko tässä tilanteessa mitään muuta vaihtoehtoa kuin erakoitua? Vaikea niellä tämmöistä. Mä olen se joka kirjoitti trollauksesta. Ja nyt oikeasti käyttäytykää tämä on avainasemassa mun kuntoutumiseen todella tärkeä. Maksullinen Terapia ei korvaa minulle tätä ketjua jonka lukijoina on tavallisia ihmisiä.

5

155

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko tullut miettineeksi, että ongelmana voisi olla juuri tuo ripustautuminen muihin ihmisiin ? Mistä se ripustautuminen johtuu, siihen on aina joku syy ?
      En tarkoita mitenkään pahalla, mutta toiseen ripustautuminen voi alkaa tuntumaan jollain tapaa rasitteelta sille ihmiselle, johon ripustautuu.
      Ehkä sinun olisi hyvä yrittää selvittää omat ongelmasi, jotka ovat tuollaisen käyttäytymisen taustalla, syynä siihen miksi ripustaudut.
      Eihän se sinua ihmisenä mitenkään pahenna, mutta ongelmallista se on.
      Toivotaan, että vielä joku päivä onnistut luomaan hyviä ihmissuhteita, mutta liiallisella ripustautumisella/takertumisella toiseen se on vaikeaa saada onnistumaan. Voi sitten kaveruus- ja ystävyyssuhteet jäädä turhan lyhyiksi.

• Anonyymi

Tämäkin ketju on varmana kohta kiusaajien hiekkalaatikko

• Anonyymi

Miten sait tuollaista mieleesi, miksi olisi kiusaajien hiekkalaatikko ?
        Onko täällä joku kiusannut ? Ja jos on, niin miten ?

• Anonyymi

Koeta nähdä itsesi ulkopuolelta.Oletko liian riippuvainen,takertuva, etenet nopeasti, miellyttäminen tai sitten vain vääränlainen seura. Ja vääränlaisen seuraan ei kannata tuhlata aikaansa. Erakoitua ei tokikaan kannata oot vain oma itsesi.Ne oikeat ihmiset tulee kyllä kohdalle kunhan olet sinut itsesi kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      394
      1753
    2. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      133
      1275
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1266
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      158
      1223
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1016
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      872
    7. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      704
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      59
      661
    9. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      21
      583
    10. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      120
      579
    Aihe