Olen aina ollut ihmisiin ripustautuva koska en pysty luomaan vahvoja ihmissuhteita, pienetkin merkit sosiaalisesta vuorovaikutuksesta saa mut hurmoksiin ja ajattelen välittömästi että mullahan synkkaa ton tyypin kanssa ja kiinnyn henkilöön x valtavasti mutta nämä yksipuoliset suhteet ovat aina päättyneet sosiaaliseen hylkäämiseen. Olen liian sinisilmäinen eihän se toinen osapuoli edes ole musta kiinnostunut ja mä hehkutan miten mukavaa meillä on yhdessä. Näin on siis käynyt jokainen kerta ihmissuhteesta toiseen ennenkuin ovat edes alkaneet mut on vaan torjuttu ja ghostattu. Tämä on mielettömän surullista näillä kokemuksilla pitäisi sitten pärjätä koulussa ja ihmisten kanssa, miksi edes yritän tutustua kun vuorovaikutukseni on yksipuolesta kuvittelua? Koko elämä pelkkää hylkäämistä ei koskaan yhtäkään ihmistä joka sut hyväksyy omana itsenäsi. Ymmärrättekö nyt että mun pahaan käytökseen on syy? Olen aina se ylimääräinen ja se jota ei edes ole olemassa, on minä yksin ja muut ovat ryhmässä minä olen näkymätön välikappale en oikea ryhmän jäsen niin minusta on tuntunut koko elämäni ajan. Vastavuoroisuus on täysin olematonta toiselta ihmiseltä, ja kerta toisensa jälkeen mulle sanotaan no me ei olle sulle sopivaa seuraa jatka etsimistä. Tätä minulle sopivaa seuraa on etsitty jo yli kaksikymmentä vuotta eikä sitä löydy. Onko tässä tilanteessa mitään muuta vaihtoehtoa kuin erakoitua? Vaikea niellä tämmöistä. Mä olen se joka kirjoitti trollauksesta. Ja nyt oikeasti käyttäytykää tämä on avainasemassa mun kuntoutumiseen todella tärkeä. Maksullinen Terapia ei korvaa minulle tätä ketjua jonka lukijoina on tavallisia ihmisiä.
Mun tarina sosiaalisuuden häiriöstä.
4
127
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko tullut miettineeksi, että ongelmana voisi olla juuri tuo ripustautuminen muihin ihmisiin ? Mistä se ripustautuminen johtuu, siihen on aina joku syy ?
En tarkoita mitenkään pahalla, mutta toiseen ripustautuminen voi alkaa tuntumaan jollain tapaa rasitteelta sille ihmiselle, johon ripustautuu.
Ehkä sinun olisi hyvä yrittää selvittää omat ongelmasi, jotka ovat tuollaisen käyttäytymisen taustalla, syynä siihen miksi ripustaudut.
Eihän se sinua ihmisenä mitenkään pahenna, mutta ongelmallista se on.
Toivotaan, että vielä joku päivä onnistut luomaan hyviä ihmissuhteita, mutta liiallisella ripustautumisella/takertumisella toiseen se on vaikeaa saada onnistumaan. Voi sitten kaveruus- ja ystävyyssuhteet jäädä turhan lyhyiksi. - Anonyymi
Tämäkin ketju on varmana kohta kiusaajien hiekkalaatikko
- Anonyymi
Miten sait tuollaista mieleesi, miksi olisi kiusaajien hiekkalaatikko ?
Onko täällä joku kiusannut ? Ja jos on, niin miten ?
- Anonyymi
Koeta nähdä itsesi ulkopuolelta.Oletko liian riippuvainen,takertuva, etenet nopeasti, miellyttäminen tai sitten vain vääränlainen seura. Ja vääränlaisen seuraan ei kannata tuhlata aikaansa. Erakoitua ei tokikaan kannata oot vain oma itsesi.Ne oikeat ihmiset tulee kyllä kohdalle kunhan olet sinut itsesi kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464502Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781689Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051532- 511251
- 891185
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 461017
- 591003