On kyllä todella väärin, että kuntalaisten verorahoilla maksetaan tällaista toimintaa. Nimiä kehiin. Kuka tätä toimintaa johtaa?
Nyt viittaan siis Pohjois-Savon hyvinvointialueen ensihoidon toimitaan. Minä en hyväksy, että verovaroista maksetaan palkkaa tällaisille johtajille
Pelolla johtaminen?
9
263
Vastaukset
- Anonyymi
Millään muulla pitäisi johtaa? Pelolla johtaminen on kautta aikojen toiminut ja toimii edelleen!
- AnonyymiUUSI
Paljonko maksaa taksi sunnuntaiaamuna klo 2 Kysin päivystykseen?
- AnonyymiUUSI
Ketä kiinnostaa!? Itseppä maksaa jos taxia tarvii.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa!? Itseppä maksaa jos taxia tarvii.
Oijoijoi! Pitää kysyä Kuljettajasilta 🚕
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö omat laskut makseta itse? Eikä maksatella muilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö omat laskut makseta itse? Eikä maksatella muilla.
Kuljettajasi maksanut kaikki laskunsa?
- AnonyymiUUSI
Ota Kela taksi jos terveystilanne on korvattava kyyti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ota Kela taksi jos terveystilanne on korvattava kyyti.
Ai sunnuntainaaamulla klo 2?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä18411640- 298164
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586096Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715046- 314817
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai404421Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1074323- 1113751
- 803300
- 481801