Julkinen terveydenhoito ei selviä tehtävistään, vaikka sinne laitetaan joka päivä lisää rahaa.
Ihmisten pitää tinkiä eduistaan ja maksaa 80% kustannuksista omasta taskustaan. Niin tekee vastuullinen ihminen.
Julkisia palveluja käytävien on aika tinkiä omista eduistaan.
10
110
Vastaukset
- Anonyymi
Varovasti nyt.
Täällä on ihmisiä, joiden mielestä ihminen, joka maksaa itse 80% omasta hoidostaan lisää kustannuksia verrattuna sellaiseen, joka maksaa vähemmän.
Tiedän, siinä ei ole mitään järkeä. - Anonyymi
Kokeile aloittaja jotakin parempaa provokaatiota. Tuo ei mene jatkoon.
- Anonyymi
Heh heh
Minun mielestäni provo on se, että väittää ihmisten, jotka itse maksavat oman hoitonsa, rasittavan julkista terveydenhoitoa.
Tiedän, että se on vain jonkinlaista paranoidista skitsofreniaa eikä ole mitään tapaa muuttaa sitä uskoa. Hiukan kuitenkin pelottaa, että on olemassa sellaisia ihmisiä, jotka ovat täysin vietävissä.
Juuri sellaiset ihmiset saavat valtaan stalineja ja hitlereitä.
Hyvää tarkoittava hölmö on hyvin lievä ilmaus heille, koska uskovainen ei välttämättä ole hölmö muissa asioissa kuin uskossaan. Lisäksi ne ovat fanaattisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh
Minun mielestäni provo on se, että väittää ihmisten, jotka itse maksavat oman hoitonsa, rasittavan julkista terveydenhoitoa.
Tiedän, että se on vain jonkinlaista paranoidista skitsofreniaa eikä ole mitään tapaa muuttaa sitä uskoa. Hiukan kuitenkin pelottaa, että on olemassa sellaisia ihmisiä, jotka ovat täysin vietävissä.
Juuri sellaiset ihmiset saavat valtaan stalineja ja hitlereitä.
Hyvää tarkoittava hölmö on hyvin lievä ilmaus heille, koska uskovainen ei välttämättä ole hölmö muissa asioissa kuin uskossaan. Lisäksi ne ovat fanaattisia.Missä on väitetty, että ihmisten, jotka itse maksavat oman hoitonsa (olettaen käyttävän yksityistä), rasittavan julkista terveydenhoitoa? Eiväthän ne rasita julkista puolta, jos käyttävät yksityistä puolta.
Julkinen puoli rahoitetaan joka tapauksessa verovaroista, eikä julkisen puolen tavoite ole tehdä voittoa, kuten yksityisen yrityksen tehtävä on.
- Anonyymi
Näyttää olevan sama ongelma yksityiselläkin terveydenhuollolla, kun nostavat maksujaan. Toisaalta ei löydy monta ihmistä jolla on varaa sydänleikkaukseen yksityisellä.
- Anonyymi
Totta.
On ihmisten oma asia, mihin käyttävät rahansa. Siitä ei sen enempää.
Julkisen rahan käytössä ollaan vastuussa kaikille. Jos vastuullisuutta ei ole, menee pohja verojen keräämiseltä.
Ei riitä, että asiat tehdään oikein, niiden pitää myös näyttää hyvältä.
Jos yksityinen yritys käyttää rahaa holtittomasti, se on omistajien ongelma. Julkisen rahankäytön sen sijaan pitää olla läpinäkyvää ja vastuullista.
Julkista rahaa on käytetty väärin, kun on tehty 20 aluetta ja jätetty rahoitus Herran haltuun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta.
On ihmisten oma asia, mihin käyttävät rahansa. Siitä ei sen enempää.
Julkisen rahan käytössä ollaan vastuussa kaikille. Jos vastuullisuutta ei ole, menee pohja verojen keräämiseltä.
Ei riitä, että asiat tehdään oikein, niiden pitää myös näyttää hyvältä.
Jos yksityinen yritys käyttää rahaa holtittomasti, se on omistajien ongelma. Julkisen rahankäytön sen sijaan pitää olla läpinäkyvää ja vastuullista.
Julkista rahaa on käytetty väärin, kun on tehty 20 aluetta ja jätetty rahoitus Herran haltuunIhmisten terveydellä ei pitäisi tehdä bisnestä. Sekään ei näytä hyvältä.
- Anonyymi
Matut tekevät kaikesta kalliin.Näitten loisioitten sairaala maksutkin maksaa suomalainen veronmaksaja.
- Anonyymi
Ei tuota julkista terveydenhuoltoa viitsi enää käyttääkään, vaikka ei ole varaa yksityiseenkään. Turhia käyntejä lääkärillä, pompotetaan vain edestakaisin, käsketään " ottamaan uudestaan yhteyttä, jos...sitä tai tätä.." Ensin ei ole mikään vialla, ja silti sanotaan, että uutta yhteyttä, jos pahenee tai ei mene ohi...
Miten jokin voi pahentua tai olla menemättä ohi, jos ei muka mitään ole...
On niilläkin logiikat ja selitykset, ettei vaan tarvitse tehdä mitään. Ihmisen terveyden kustannuksella niin sanotusti, pakotetusti elämään heikolla elämänlaadulla.
Että jonkin sortin vointivaltio...- Anonyymi
Olen saanut palvelua ne muutamat kerrat, kun olen tarvinnut. Ei mitään pahaa sanottavaa julkisesta terveydenhoidosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111406- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565884Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624759- 154671
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844193- 843487
- 803240
- 481741