ja mietin, mitäköhän kerrottavaa sinulla olisi päivästäsi minulle. Ja kun jotain enemmän tai vähemmän erityistä tapahtuu minulle, aina käy ajatus mielessä, että haluaisin kertoa sinulle siitä. Mitäköhän olisit kertonut minulle tänään tästä päivästä tai tästä viikosta? Olisi niin mukava kuulla ajatuksiasi, ihan mistä tahansa aiheesta...
Joka päivä käyt mielessä
22
545
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oltiin aamulla kalassa, mutta tuuli yltyi niin kovaksi ja kylmäksi että oli lähdettävä kalakauppaan hakemaan saalista.
- AnonyymiUUSI
Missä päin noin kova tuuli ollut? Ei ainakaan täällä päin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin noin kova tuuli ollut? Ei ainakaan täällä päin
Merimaisemissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Merimaisemissa.
Niin oli..odottaisin rannalla💖
- AnonyymiUUSI
Ainoa mitä käy mielessä on epäusko siitä mitä oli ja miten asiat meni. Varmaankin se voisi auttaa, jos poistaisi kaiken hänestä muistuttavan, mutta koen sen heikkouden merkkinä. Aion selvitä tästä ja löytää jotain uutta ja vielä kestävämpää.
- AnonyymiUUSI
Sanoppa muuta.
- AnonyymiUUSI
Olen ihastunut mieheen vaikka olen varattu. On kuvia myös hänestä. En poista niitä kuitenkaan. Onpahan jotain mitä haikailla vaikka en häntä koskaan tule saamaan, enkä välttämättä haluaisikaan.
- AnonyymiUUSI
Samoin! Ja kaiken lisäksi miehen kaveri. Fml, ei ole kiva tilanne ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin! Ja kaiken lisäksi miehen kaveri. Fml, ei ole kiva tilanne ollenkaan.
Hän katselee mua pitkään silmiin, vaikuttaa kiinnostuneelta muttei koskaan oo kuitenkaan sanonut mitään ääneen. Ihan kamala ja ahdistunut olo tästä välillä, mutten voi tunteilleni mitään.
- AnonyymiUUSI
Aika sääli jos et haluakaan…
- AnonyymiUUSI
Viikko on ollut rauhallinen ja päivät ovat olleet samanlaisia
- AnonyymiUUSI
Noinhan se on.
- AnonyymiUUSI
Mitä tekisit jos…
- AnonyymiUUSI
Ihanasti sanoitettu! Niin moni ajattelee varmasti samalla tavalla! Itse olen aivan samalla aaltopituudella! Lisää tämmöistä positiivinen ajattelu!
- AnonyymiUUSI
Joka päivä myös eräs käy mielessäni. Ja kerron pieniä tavallisia elämän asioitani hänelle ajatuksissani, kävelyistäni, tunteistani ja mietin, mitä hänen päiväänsä on kuulunut. Ja tänään katselin kuvia, joita hän on mulle wa:ssa laittanut.
- AnonyymiUUSI
Tämä on varmaan naiselta miehelle. Ja varmaan M-naiselta P-miehelle, eikö?
- AnonyymiUUSI
Minkälaisia kuvia?
- AnonyymiUUSI
Luulen tietäväni mitä minun kaivattuni on tänään tehnyt 🙃
- AnonyymiUUSI
Kukaan ei tiedä, 😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei tiedä, 😁
No kerro
- AnonyymiUUSI
Tiedät varmaan itsekin, että olet umpirakastunut.
- AnonyymiUUSI
Se oli tosi ihmeellistä se kun ne kymmenen vuotta sitten sopi täydellisesti tähän päivään näihin. Oli tasan 💯
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3410501Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12410099- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776294Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304852- 524630
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1144001Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1233381- 623097
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2173016