Mennä taas katsomaan sun kuvia mutta taidan nyt pidättäytyä vaan ku menee ihan överiksi sit taas kaikki 🤭😘🔥😚😚✨🥰
Kauheasti himottaisi
17
1168
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Itselle tulee erään miehen kuvista melkein itku kun se on niin ihana. Että nainen voi olla sekaisin. Siis minä.
- AnonyymiUUSI
Sinä et ole nainen,vaan gubbe!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole nainen,vaan gubbe!
Minä olen nainen. Miksi pitää joka viestiin syytellä että en ole nainen. Gubbepuppe on varmaan jossain luolassa.
- AnonyymiUUSI
Miehestä ihan tavallisia kuvia, yksi paidaton mistä näen kunnolla tatuoinnit. On niin upeita ja värikkäitä.
- AnonyymiUUSI
Sama… En taida kehdata, vaikka niin haluaisin…
- AnonyymiUUSI
Pitäisiköhän sinun, höyrähtäneen pummin, keskittyä vain työnhaun katseluun.
- AnonyymiUUSI
Pitäsköhän sun keskittyä ihan omaan koyhään elämääsi!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäsköhän sun keskittyä ihan omaan koyhään elämääsi!!
Joo. 😞
- AnonyymiUUSI
Löytyykö nudekuvii? Bikinikuvii?
- AnonyymiUUSI
ohi
- AnonyymiUUSI
Olet niin ihastunut, koita vaan piristyä ja saada itsesi naisen luokse niin siitä se lähtee😉
- AnonyymiUUSI
Taidan kyllä olla jo rakastunut, ei tää voi pelkkää ihastumista olla ❤️🥺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidan kyllä olla jo rakastunut, ei tää voi pelkkää ihastumista olla ❤️🥺
❤️🫶
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️🫶
Ja katsoin kyllä tänäänkin kuvaasi instagramissa ku siellä se profiilikuva näkyy itekseen 😍💓
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja katsoin kyllä tänäänkin kuvaasi instagramissa ku siellä se profiilikuva näkyy itekseen 😍💓
Ohi ei ole instagramia
- AnonyymiUUSI
Mitä kuvia ne on?
- AnonyymiUUSI
Hänen kuvia tietysti ☺️❣️ en mä niistä muokatuista niin välitä 😁🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3410501Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12410099- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776294Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304852- 524630
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1144001Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1233381- 623097
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2173016