Kunnioita oman Puoluees
Riikka Purran Dingoa
Ja rock with you kuoro Dingoa
Sen Manageri Lasse Norres kuollu
Dingo oli Kämärillä 1984
Sahala wp-35 haukkuja
Kirppari yritys haukkuja
Tiina Grönlund Tissari uhkaa ihmisiä apuri
Etsä vajakki persu
15
61
Vastaukset
- Anonyymi
ite jos harrastasin seksiä naisen kanssa
ja kun laukeen
mulla ruokatorvi ja tollaset alkaa kuivumaan ei saa henkee
koko paskan laukas ne kannabinoidit varmaan - Anonyymi
siihen kylkeen tuli uniapnea
- Anonyymi
jos vaikka nukkuu monta tuntia siitä kun herää voi mennä vaikka 3 tuntia että siitä palautuu kun ylihengittää ei pysty nukkumaan
- Anonyymi
koska se menee vaan siitä pahemmaks sitte
- Anonyymi
siemensyöksy aiheuttaa myös ton
- Anonyymi
oisko ollu ne synteettiset kannabinoidit???
- Anonyymi
kannabista jos polttasin niin saattas röyhtäyttää vaikka 10 tuntia putkeen
- Anonyymi
loppujen lopuks käy vaikka niin että se alkaa päähän ja hermoihin vetämään
vaikka paskoihin hampaisiin niin niihin - Anonyymi
meikä kun laukee mulla menee ruokatorvi kuivaks ja tollaset keuhkot
- Anonyymi
se on jonkinlainen tauti haluaisin tietää mikä
- Anonyymi
ei oo ikinä selvinnyt
- Anonyymi
jos vaikka savut polttasin saattas röyhtäyttä 14 tuntia putkeen loppujen lopuks alkaa vetämään päähän ja hampaisiin jos on reikiä
- Anonyymi
kannabinoidit??
- Anonyymi
maksa???
- Anonyymi
ei mulla nuorempana mitää tälläsiä ollu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"658873Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545554Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1275006Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään133864Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853470Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533369Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä382719En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102671Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392613- 241737