Anteeksi, kun en ole puhunut

Anonyymi-ap

Mulle tuli tosta yhdestä aloituksesta mieleen, että kyllä mua harmittaa se, että mä en oo saanut sun kanssa puhuttua meistä. Mä pelkään, että sä alat inhoamaan mua sen vuoksi. Mä vaan... pelkään. Pelkään, et jokin muuttuu niin, et me ei voida edes olla tekemisissä. Toki voi olla, et sä et edes halua puhua ja ruoskin turhaan itseäni.

9

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhu vaan

• Anonyymi

Haluaisin puhua ja mitä sinä meistä haluaisit? Kenelle naiselle?

• Anonyymi

Puhutaan vaan

• Anonyymi

Oletko nainen?

• Anonyymi

Voithan sä aloittaa varovasti ja sitten mä kerron siihen mitä tunnen.

• Anonyymi

Puhutaan ihmeessä

• Anonyymi

Haluan puhua. Koskaan ei ole liian myöhäistä sille, että saamme puhuttua. En usko, että kukaan tulee menemään sen tunteen yli, mikä meissä on muodostunut.

• Anonyymi

Ainakin itselle puhumattomuus vähentää kunnioitusta enemmän kuin mikään muu. Eli isomman riskin ottaa valikoivalla mykkyydellä.

Se kunnioituksen lasku johtuu siitä, että puhumattomuus on lasten tapa selvitä tilanteista. Nuorena opetellaan ”olemaan olemassa” eli ilmaisemaan monimutkaisiakin asioita. Ja aikuisuudessa viedään tuo taito mestarilliselle tasolle, kunnes on valmis opastamaan niitä pieniä mököttäjiä, esim. omia lapsia tai potilaita tai oppilaita.

• Anonyymi

Meistä, teistä vai mistä? Minä en tiedä mitä sinä haluat ja kenen kanssa. Meidän pitäisi puhua silläkin uhalla että pelkäät mitä siitä seuraisi, sillä se luultavasti kuitenkin helpottaisi tätä tilannetta. Olet antanut ymmärtää mitä kaipaat, mutta se miten olet toiminut puhumattomuuttasi ja mihin se on johtanut, niin jos pelkäät että yhteytemme menisi, niin se ei mene puhumalla vaan sillä kaikella muulla. Toivo sulle kaikkea hyvää, menit sitten missään ikinä kenen kanssa menetkään ja toivon että löytäisin itsekin hyvän ystävän jonka kanssa voisin tehdä samoja asioita kun sun kanssa, mutta jotenkin olen tiennyt sen että se on mahdotonta. Mutta edes joku kaltaisesi jonka kanssa voi jakaa iloja ja suruja ja pitää kunnolla hauskaakin. Hyvää viikonloppua ja kiitos vastauksestasi joka puhutteli ja olen se kenen kirjoitukseen vastasit alunperin tällä aloituksella.

S

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      112
      6945
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      391
      6621
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      65
      3337
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      128
      2889
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2484
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      38
      2039
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1834
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1697
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1367
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1257
    Aihe