Onko asiaa?
Kysyinpähän kuitenkin.
Olen Anneli
27
758
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei ole. En kaipaa sinua, joten turhaan aina toivottelet milloin mitäkin.
- AnonyymiUUSI
Aika pian vastasit, haiskahta hiukan huijauksesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika pian vastasit, haiskahta hiukan huijauksesta.
Haiskahdat viinalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haiskahdat viinalta.
Tarvitsisin silmälasit mutten anna periksi. En tarvitse niitä.
- AnonyymiUUSI
Kysyisin, että miten noin vanha jaksaa ja voi? Nimi on antiikkinen.
- AnonyymiUUSI
Hiljaa jaksaa, keskittyy omiin asioihinsa. Ihmiset ovat enimmäkseen rasittavia, ottavat mutteivät anna mitään.
- AnonyymiUUSI
Eli miten sinä voit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli miten sinä voit?
Kateus ja katkeruus kannattaa heittää romukoppaan! Ne tunteet ei saa sinua voimaan ainakaan paremmin..
- AnonyymiUUSI
Kati ja Tarja on yhtä antiikkisia. Ihme ettet itse älynnyt tuota! :O
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kati ja Tarja on yhtä antiikkisia. Ihme ettet itse älynnyt tuota! :O
Tämä oli vastaus tuohon antiikkisuusviestiin katilta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli miten sinä voit?
Selviän, olen vihainen, olen pettynyt, olen kiukkuinen. Mutta en halua keskittyä keneenkään muuhun kuin itseeni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kateus ja katkeruus kannattaa heittää romukoppaan! Ne tunteet ei saa sinua voimaan ainakaan paremmin..
En tunne kateutta enkä katkeruutta,ne ovat sellaisten ihmisten tunteita joilla ei ole elämässä koskaan ollut oikeasti hankalaa
Minä taistelen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hiljaa jaksaa, keskittyy omiin asioihinsa. Ihmiset ovat enimmäkseen rasittavia, ottavat mutteivät anna mitään.
Se tarkoittaa sitä ettei vuorovaikutus toimi.
- AnonyymiUUSI
Puhuva tai kirjoittava anneli 🤭
- AnonyymiUUSI
Tai joku muu, jota et tunne.
- AnonyymiUUSI
Siltanen, Työläs vai Hankala ?
- AnonyymiUUSI
Kati, pelaatko nykyään fudista jossain seniorijoukkueessa ja jaksatko vielä vetää tuntej opiskelijoille? Niin ja vieläkö kirjoitat hesarille juttuja?
kertoisit nyt jotain itsestäsikin. :)- AnonyymiUUSI
Taisit vetää yläasteikäisille jumppaakin ja jäit kiinni tirkistelystä kun tytöt oli suihkussa!!!!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taisit vetää yläasteikäisille jumppaakin ja jäit kiinni tirkistelystä kun tytöt oli suihkussa!!!!!!
nykyään stalkkaat ihmisiä isommin sitten...
- AnonyymiUUSI
Mitäs jos yrittäisit etsiä itseesi sisältöä?
Oletko kuullut empatiasta?
Mitä mahtaa olla ihmisistä välittäminen?
Onko ystävyyttä olemassa?
Vastavuoroisuus, mitähän se mahtaa tarkoittaa?
Mutta ei, se oma napa kun on siinä käden ulottuvilla aina. Voisiko sitä kaivella ja löytää siitä jotain uusia puolia?
No ilman muuta ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huikassa Helsingissä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tytöt oli kastelleet sinut suihkulla kun huomasivat sinut. :D
- AnonyymiUUSI
Joko se on ohi
- AnonyymiUUSI
Mikä on sinulta ohi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on sinulta ohi?
Minäpä kerron, ihmisyys on ohi.
Ei sitä pysty kun pitää tätä egoa kiillotella.
- AnonyymiUUSI
Niin Kati, kerrohan meillekin jotain itsestäsi kun aina utelet täällä palstalaisten asioista!!!!
- AnonyymiUUSI
Mulla oo mitään asiaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3710550Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610122- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776324Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304882- 554717
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174056Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1243405- 623127
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2213060