Tietääkö kukaan
Paljonko onlesken elöke
13
284
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu mitä mies on ansainnut
- AnonyymiUUSI
Tai nainen.
- Anonyymi
Ihme kyssäri
- Anonyymi
Täällä on
- Anonyymi
Hui. Et kai suunnittele jotain?
- Anonyymi
Ei tietoo sairauseläkkeeni on 1200e
- Anonyymi
Eläkkeeseen vaikuttaa puolison ikä 24v tai sitä vanhempi sekä työssäolovuodet. Nykyisin maksettavan eläkkeen kesto n 3v. Muut aikaisemmin leskeksi jääneet saavat ,niin kauan, kun alkavat saamaan normaalia eläkettä.
Alaikäiset lapset saavat pienen osuuden heidän elatukseensa. On olemassa Kelan ja Vakuutusyhtiön eläkkeet.
Eivät pysty korvaamaan menetettyä henkilöä.- AnonyymiUUSI
Minun mummuni sai elämänsä loppuun saakka , eli 95 vuotiaaksi.
- Anonyymi
No senhän takia se naimisiin hinkuu
- Anonyymi
Kelalla on taulukko tästä. Sarake molempien tulosta. Ja siitä meridiaanista näkee paljonko se on.
Voi olla 0 e jos puolisosi tulot olivat pienet - Anonyymi
kolme markkaa
- Anonyymi
Sen verran ettei omillaan pärjää ja pitää kiertää miehet joilla rahaa
- AnonyymiUUSI
Leskeneläkkeeseen vaikuttaa edesmanneen eläkekarttuma ja lesken omat tulot.
Itse olen leski mutta sain leskeneläkettä vain niin kauan kun lapset olivat alaikäisiä, sen jälkeen en mitään.
Nykyinen kummpanini saa leskeneläkettä kun hänen tulot ovat pienet ja edunjättäjän eläkekarttuma oli korkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku725364Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel352795Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1152276HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201925Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151869- 1111790
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2771325Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531254Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.591240- 851120