Tajusin, että kaikesta huolimatta haluat sen toisen takaisin. Viime kerralla se tuli selvästi esiin ja nyt vasta suostuin sen näkemään. Onnekseni tajusin sen nyt.
Mitä oikein olen sinulle?
14
256
Vastaukset
- Anonyymi
En minä kaipaa vanhoja suhteita lainkaan. Hän on sitä paitsi jo mennyt naimisiin.
- Anonyymi
Ei ollut sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut sinulle.
Kenelle sitten on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle sitten on?
Oikea varmasti tietää sopiiko häneen.
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Et merkitse mies enää mitään minulle.
- Anonyymi
Se sitten tekeekin tästä helppoa.
- Anonyymi
En halua! En tykännyt siitä väristä ja oli liian pieni moottori eikä nelivetoa!
- Anonyymi
Bbkjhhjhvvccv
- AnonyymiUUSI
Rehellisesti sanottuna et merkitse enää mitään. Olet oikeassa siinä, että haluan sen toisen.
- AnonyymiUUSI
Mitä ihmettä tarkoitat? Takaisin? Olen koko ajan ollut suhteessa. Ja ketään muuta ei ole ollut. Sinä olisit voinut. Edelleenkö luulet, että meillä oli jotain sen vanhan tyypin kanssa?
- AnonyymiUUSI
Kaipuuta on väärään varmasti itselläni vaikka mielessä on oikeakin.
- AnonyymiUUSI
Miten se värssy meni...mistään ei saa niin armasta heilaa kun toisen tähtehestä ..
- AnonyymiUUSI
En mä sitä halua! Sut vaan🩷🩵
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15311478- 288122
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565964Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1664947- 174714
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai374371Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1014265- 903565
- 803280
- 481781