Hänen ei tarvitse maksaa viinaksiaan itse.
Kuppieukko Multala haluaa kieltää halpatuonnin
17
211
Vastaukset
- Anonyymi
Ainahan sitä voi yrittää ampua itseään jalkaan Multala. Varoitus. Emme äänestä tuollaista köyhien potkijaa.
- Anonyymi
Kuka tuotakin karmeaa eukkoa oikein on äänestänyt ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tuotakin karmeaa eukkoa oikein on äänestänyt ???
Juu, sais koko persujen ja kokoomuksen juoppo seurueet häipyä jo huitsin Nevadaan.. ....
- Anonyymi
Olen sitä mieltä että maidon tuonti Ruotsista pitäisi kieltää ja pitäisi juoda vain suomalaista maitoa.
- Anonyymi
Maito ei ole terveelistä ja kaurajuoma on kaikkein paras ja terveellinen juotava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maito ei ole terveelistä ja kaurajuoma on kaikkein paras ja terveellinen juotava.
Multalan lauseita eiks je..EUKKO VOI OSTAA VIIKON VÄLEIN UUDEN MERKKI LAUKUN....nussiiko se hallitusohjelmaa vai onko se päässy peitto alueen ulkopuolelle??????????
- Anonyymi
Multala on Suomen Medvedev. Päästelee kännissä kaikenlaista tuubaa suustaan.
- Anonyymi
Ei ole kaunis nainen.
- Anonyymi
Oikea riivinrauta naiseksi 😨
- Anonyymi
Minusta on mukava ja lämmin ihminen, ehkä vähän miehekäs.
- Anonyymi
Jokapaikan purjehtija Multala...
- Anonyymi
Sopii hyvin,.
Temut poimittiin ja muut ebayt myös. - Anonyymi
Onko oikeasti köyhiltä pois jos kukaan ei käytä temua.
- Anonyymi
Olen rutiköyhä, juuri ja ja juuri tulen toimeen ilman mitään avustuksia. Temun voi kyllä kieltää. En ole koskaan tilannut sieltä enkä tilaa.
Nytkin ihmiset ostaa halpakrääsää ja jokainen huusholli on täynnä ja enemmän hamutaan, sitten niitä liikoja kannetaan kirpputoreille ja nekin täpö täynnään tavaraa mitä kukaan ei tarvitse. Kirppikset muistuttaa kaatopaikkoja ja taloyhtiöiden roskikset pullistelee halpiskrääsää.
Multala ex-purjehtija, ei osaamista mutta sitä äänestettiin kun urheilujulkkis. Ilmainen viina ja lahjukset kelpaa. Sai lahjuksena festariliput ja joi itsensä lööppeihin. On meillä surkuhupainen ministeri. Arvostus ja kunnioitus ansaitaan. - Anonyymi
Köyhät käyttää temua.
- Anonyymi
Viinaksien hinta ei merkitse mitään kuin köyhien juoppojen elämään ja mieleen.
Alkoholismi on sairaus joka on itse hankittu. - Anonyymi
On Temussa paljon hyviäkin tuotteita. Ne täytyy osata etsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353905Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1362527Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v732088Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen161638Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781636Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma601382Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791301- 671290
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen741266- 721247