Naomi Mesin kokemuksia rakkausasioissa

Anonyymi-ap

En löytänyt aiemmista ketjuista kun oli niin sekavaa settiä osa.
Asialliset vastaukset, Kiitos!

Esimerkkejä miten on tiennyt tulevissa parisuhteissa? Kauanko mennyt toteutumiseen?
Mulle näki avioliiton mutta eipä taida tapahtua mitään.

32

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Waukkista mikä alotus, hetken jo luulin että tarkoitettiko tolla omia kokemuksiaan :D
      Hyvin on nähnyt, jopa niin hyvin, että nykyinen parisuhteeni, pian 6 vuotta, on seurausta hänen luona käynnistä. :D
      Olin niin sanotusti kävelemässä onneni ohi, Naomi sanoi jotain sellaista, mikä sai suostumaan nykyisen mieheni treffipyyntöön, vaikka olin jo mielessäni päättänyt etten suostu. Sittä tämä alkoi, meidän seurustelu, ja hyvältä vaikuttaa :D

• Anonyymi

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Odottelen sitä oikeaa.
      Ap

• Anonyymi

Mulle ennusti aikoinaan avioliittoo. Olin hiljattain eronnut, ajatuksella etten ikinä enää.
      Vaan avioliitossa ollaan ja onnellisena. Nähnyt kyllä muutkin asiat oikein, kuten kun ennusti että saan vielä lapsen. Lapsi täyttää pian kaksi vuotta. Vahvat suositukset

• Anonyymi

Ei ole nähnyt oikein, nähnyt yksipuoliset tunteet parisuhteena ja loppuelämän kumppanuutena, tästä jo vuosia aikaa, joten ei toteudu. enää. Itse antanut aikamääreitä, jotka eivät ole toteutuneet. Hän ei kyllä onnistu mulle muissakaan aiheissa, kuten asumiseen ja rahaan liittyvissä, joten selvästikään ei vain näe mulle oikein.

• Anonyymi

Todella hyvä ihmissuhteissa, on mennyt kyllä muutkin näkemiset nappiin.
      "Rakkaus tulee kaukaa ja vie ulkomaille, vaikka se mutkan takaa tuleekin", muistan tuon vielä hyvin.
      Niin tapahtui, ja tosiaan mutkan kautta, olin menossa työn vuoksi ulkomaille, ja siellä se rakkaus todella odotti. Olemme pitäneet yhteyttä ja tapailleet siitä asti ja nyt mietinnässä, että miten tulevaisuus, pitänee taas varata Naomille uutta aikaa.

"Siitä miehestä et pääse yli etkä ympäri", sanoi viimeksi ja onhan tätä jatkunut jo vuosia, että kyllähän tässsä isojen ratkaisujen edessä ollaan.

• Anonyymi

Tykkään Naomin sessioissa juuri siitä, että sanoo ne asiat sillaiten miten ne on, todellisina tapahtumina, sanookin että nousee hälle kuvina, kuin että kattelisi jotain filmin pätkää.

Mulle näki että tapaan mun miehen sillaiten, että kävelee käytävää pitkin, kantaa suurta reppua olallaan.
      Ajattelin tietysti että jonkun rakennuksen käytävä, mutta oli junan käytävä, missä se sitten tapahtu. Oli tosiaan reppu olallaan, kertoi myöhemmin että oli tulossa jostain urheilutapahtumasta.
      Istuin ihan vaunun toisessa päässä, kun tuli ovesta, huomasin hänet heti, hymyili mulle ja istui vastakkaiselle puolen, sillaiten hiukan sivuviistoon. Mun sydän jyskytti ihan tuhatta.
      Jäätiin samalla asemalla junasta ja menin kahville, odotin mun siskoo että tulisi hakeen, mies tuli istumaan samaan pöytään.

• Anonyymi

Naomille voi laitta mesessä valokuvan esim poikaystävästä. Mulle sanoi ”toi se ei ole”. Hän sanoo suoraan, mikä on kiva.,

• Anonyymi

Päätät sit suhteen tän perusteella? :D Kova on luotto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päätät sit suhteen tän perusteella? :D Kova on luotto.

Olen oppinut luottamaan. Mikään ei tähän mennessä ole antanut syytä muuhun.

• Anonyymi

Huomaa, että Naomi taas täällä itse kirjottelee. On sen tyylistä monologia. Kyseinen näkijä ei ole tehnyt myöskään minujn positiivista vaikutusta.

• Anonyymi

"Niinpä, alkaa olla aika itseään toistava, tainnut jäädä vähintään aamuannos ottamatta." oli alkujaan tarkoitettu siis tolle ketä vetää näis Naomi ketjuis jatkuvaa överiä. Viimeks kun luin ketjuu oli välisssä jotai mitä ylläpito vetäny nytten kommentteja veken,

Ite luulen häiriköllä jääny myös illasta jotai ottamati myäs illasta.
        Se että jos ja kun alotuksessa lukee ekana että Naomi nii mitä hemmetti tarvetta tunkee ketjuu hönkimää.
        Tarkotus vaa mustamaalaus ei mikää muu.

• Anonyymi

Älä Naomi hikeenny!! Ota iisiii;)

• Anonyymi

Aadan touhut tosi läpinäkyvii, ota iisii, älä hikoo!

• Anonyymi

Kun kysytään Naomista mielipidettä pitää Naomin kestää risut ja ruusut. Muuten ei kannata kysellä.

• Anonyymi

Aada sun tarvii kestää risut ja ruusut ja hyväksyy että niitä risui voi olola se enempi.

• Anonyymi

Sain Naomilta jotain 4 vuotta sitten ennusteen, että silloinen liitto tule päätymään eroon, ja että uusi rakkaus tulee, tulen tapaamaan töitten merkeissä.

Enhän silloin uskonut, mielestäni kaikki oli hyvin.
      Pian alkoi kuitenkin tapahtua, eroon siinä päädyttiin, talo myytiin, muutto toiselle paikkakunnalle, senkin oikein ennusti, ja sain uuden työn.
      Työn puolesta joudun paljon reissaamaan, ja niissä merkeissä tosiaan nykyisen miesystäväni tapasin. Yhteistä oloa tulee tammikuussa vuosi täyteen.

• Anonyymi

Nappii menny mullaki. hyvä näkijä ja huomaa että feikit ottaa kierroksii.

Oomma nyt oikein ymmärtäny, että tää Suomi 24:ssä joku kokee näkee ja kuulee Naomin joka puhuu murteita??-
        Haha :D
        Emmä ole koskaa aikonukkaa soittaa mihinkää palvelulinjoille, mutta nytten ei tee mieli ainaskaa. En ees uskaltasi.
        Senverra hyökkäävii ja skitsoi monologei joku vetäsee näis ketjuis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nappii menny mullaki. hyvä näkijä ja huomaa että feikit ottaa kierroksii.

Oomma nyt oikein ymmärtäny, että tää Suomi 24:ssä joku kokee näkee ja kuulee Naomin joka puhuu murteita??-
        Haha :D
        Emmä ole koskaa aikonukkaa soittaa mihinkää palvelulinjoille, mutta nytten ei tee mieli ainaskaa. En ees uskaltasi.
        Senverra hyökkäävii ja skitsoi monologei joku vetäsee näis ketjuis.

Pröööts nappikauppias taas linjoilla, varokaa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pröööts nappikauppias taas linjoilla, varokaa :D

A prööts sua osataan jo varoa.

• Anonyymi

Hihhuli mieluumminkin linjoilla, ei jatkoon!

• Anonyymi

Aada hihhuli on joka ketjussa ei todella jatkoon. Maalittaa täällä joka ketjassa Naomia ja muitakin.

• Anonyymi

Kyllä se Naomi on. Katsokaa vuosien takaisia ketjuja. Pilaa kaikki keskustelut.

• Anonyymi

Aada älä jaksa. Kukaan muu ei täällä riehu kuin sinä. Kellonajoista näkee olet eilen kuuden aikaan aloittanaut Naomi -jahtisi onko taas lähtenyt remmi päältä ja seuraavan kerran keskellä yötä.
        Toivottavasti joku osaisi auttaa.

• Anonyymi

Ei ainakaan näkijänä ole kummoinen tuo Naomi.

• Anonyymi

Naomi on ihan omaa luokkaansa näkijänä ja sen huomaa kun lukee näitä ketjuja.
      Feikit käy kuumana kun asiakkaat tietysti loppu kun kaikki ottaa Naomilta katsannon.

Selittävät joka ketjussa miten Naomi ei näe ja miten on huono ja miten mainostaa itseään. On kyllä kuin jotain 5 vuotiaitten hiekkalaatikko-nujakkaa mitä vetävät.
      Toinen toistensa ketjussa mellastavat ja kaikkien huonojen palautteiden perässä lukee että taas on Naomi ollut asialla. On kyllä hupaisaa :D

• Anonyymi

Naomi ei vakuuta, puhuu lööperiä kokoajan.

• Anonyymi

Menisi toi Aada jo muualle valehteleen.
        Jokaiselle on käynyt selväksi että sillä on varmaan tosi paha olla. Taitaa olla kovin yksinäinen. Sen ymmärtää kun lukee noita mitä se oksentanu tänne Naomista ja muista näkijöistä, pilannut vuosikausia näitä ketjuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menisi toi Aada jo muualle valehteleen.
        Jokaiselle on käynyt selväksi että sillä on varmaan tosi paha olla. Taitaa olla kovin yksinäinen. Sen ymmärtää kun lukee noita mitä se oksentanu tänne Naomista ja muista näkijöistä, pilannut vuosikausia näitä ketjuja.

Onko se Aada nyt samassa huoneessa sun kanssa.

• Anonyymi

No ottaapi siellä kovasti tunteisiin. Kun kerran Naomi-ketju on niin saapi sanoa mielipiteensä. Ei ole minun näkijä ei.

• Anonyymi

Sinun näkijä ei pitäisikään olla. A tuntuisi tarvitsee ihan toisenlaista apua. Saapi ja raapi rauhassa kun ketään ei mielipiteesi kiinnosta.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole Naomi minunkaan näkijä!

• Anonyymi
        UUSI

Juurihan tuossa todettiin että muunlaista tarvisikin... jäikö taas junnaamaan vai eikö muistanut että jo kirjoitti tuon.... moneen kertaan ja joka ketjuun, ei sunkaan muistissa nyt jotai onkelmaa.

Samaa jankuttaa joka ketjussa ettei Naomi ole minun näkijä, miten voisikaan olla kun sitä ennen pitäisi varata aika ja hankalaa jos ei sellaista sitten saakaan,,,,,,

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      233
      10723
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      72
      2952
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      82
      2648
    4. 88
      2520
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      151
      2212
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      267
      2089
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1451
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1425
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      127
      1293
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      35
      922
    Aihe