Naomi Mesin kokemuksia rakkausasioissa

Anonyymi-ap

En löytänyt aiemmista ketjuista kun oli niin sekavaa settiä osa.
Asialliset vastaukset, Kiitos!

Esimerkkejä miten on tiennyt tulevissa parisuhteissa? Kauanko mennyt toteutumiseen?
Mulle näki avioliiton mutta eipä taida tapahtua mitään.

12

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Waukkista mikä alotus, hetken jo luulin että tarkoitettiko tolla omia kokemuksiaan :D
      Hyvin on nähnyt, jopa niin hyvin, että nykyinen parisuhteeni, pian 6 vuotta, on seurausta hänen luona käynnistä. :D
      Olin niin sanotusti kävelemässä onneni ohi, Naomi sanoi jotain sellaista, mikä sai suostumaan nykyisen mieheni treffipyyntöön, vaikka olin jo mielessäni päättänyt etten suostu. Sittä tämä alkoi, meidän seurustelu, ja hyvältä vaikuttaa :D

• Anonyymi

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Odottelen sitä oikeaa.
      Ap

• Anonyymi

Mulle ennusti aikoinaan avioliittoo. Olin hiljattain eronnut, ajatuksella etten ikinä enää.
      Vaan avioliitossa ollaan ja onnellisena. Nähnyt kyllä muutkin asiat oikein, kuten kun ennusti että saan vielä lapsen. Lapsi täyttää pian kaksi vuotta. Vahvat suositukset

• Anonyymi

Ei ole nähnyt oikein, nähnyt yksipuoliset tunteet parisuhteena ja loppuelämän kumppanuutena, tästä jo vuosia aikaa, joten ei toteudu. enää. Itse antanut aikamääreitä, jotka eivät ole toteutuneet. Hän ei kyllä onnistu mulle muissakaan aiheissa, kuten asumiseen ja rahaan liittyvissä, joten selvästikään ei vain näe mulle oikein.

• Anonyymi
      UUSI

Todella hyvä ihmissuhteissa, on mennyt kyllä muutkin näkemiset nappiin.
      "Rakkaus tulee kaukaa ja vie ulkomaille, vaikka se mutkan takaa tuleekin", muistan tuon vielä hyvin.
      Niin tapahtui, ja tosiaan mutkan kautta, olin menossa työn vuoksi ulkomaille, ja siellä se rakkaus todella odotti. Olemme pitäneet yhteyttä ja tapailleet siitä asti ja nyt mietinnässä, että miten tulevaisuus, pitänee taas varata Naomille uutta aikaa.

"Siitä miehestä et pääse yli etkä ympäri", sanoi viimeksi ja onhan tätä jatkunut jo vuosia, että kyllähän tässsä isojen ratkaisujen edessä ollaan.

• Anonyymi
      UUSI

Tykkään Naomin sessioissa juuri siitä, että sanoo ne asiat sillaiten miten ne on, todellisina tapahtumina, sanookin että nousee hälle kuvina, kuin että kattelisi jotain filmin pätkää.

Mulle näki että tapaan mun miehen sillaiten, että kävelee käytävää pitkin, kantaa suurta reppua olallaan.
      Ajattelin tietysti että jonkun rakennuksen käytävä, mutta oli junan käytävä, missä se sitten tapahtu. Oli tosiaan reppu olallaan, kertoi myöhemmin että oli tulossa jostain urheilutapahtumasta.
      Istuin ihan vaunun toisessa päässä, kun tuli ovesta, huomasin hänet heti, hymyili mulle ja istui vastakkaiselle puolen, sillaiten hiukan sivuviistoon. Mun sydän jyskytti ihan tuhatta.
      Jäätiin samalla asemalla junasta ja menin kahville, odotin mun siskoo että tulisi hakeen, mies tuli istumaan samaan pöytään.

• Anonyymi
      UUSI

Naomille voi laitta mesessä valokuvan esim poikaystävästä. Mulle sanoi ”toi se ei ole”. Hän sanoo suoraan, mikä on kiva.,

• Anonyymi
        UUSI

Päätät sit suhteen tän perusteella? :D Kova on luotto.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Päätät sit suhteen tän perusteella? :D Kova on luotto.

Olen oppinut luottamaan. Mikään ei tähän mennessä ole antanut syytä muuhun.

• Anonyymi
      UUSI

Huomaa, että Naomi taas täällä itse kirjottelee. On sen tyylistä monologia. Kyseinen näkijä ei ole tehnyt myöskään minujn positiivista vaikutusta.

• Anonyymi
        UUSI

Huomaa että Naomin stalkkeri täällä taas paksuilla nakkisormillaa naputtelee harhasen olosia kommenttejaan ja monologejaan, joita kukaan ei ole kysynyt.

• Anonyymi
      UUSI

Älä Naomi hikeenny!! Ota iisiii;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5040
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4552
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      121
      4482
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      293
      1617
    5. 81
      1301
    6. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1298
    7. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      68
      1255
    8. 305
      988
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      930
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      810
    Aihe