Kun joku siemensyöksy suuhusi, syljetkö sen ulos vai nieletkö sen?
naisille suunnattu kysely
12
238
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä nielen jos pystyn. Eli jos mieheltä tulee paljon niin valuu suunpielistä ja myös kasvoille otan. N25
- Anonyymi
Haluaisin jutella kanssasi. Voisitko lähettää minulle yksityisviestin Kik?
- Anonyymi
Nielen ehdottomasti. . Ja nuolen vielä kullinpään siisitiksi. Nam. 🌹
- Anonyymi
Miten voin ottaa sinuun yhteyttä?
mmmm…..😋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voin ottaa sinuun yhteyttä?
mmmm…..😋😏😊🌹Siinäpä kysymys. N25🌹
- Anonyymi
Kaikki naiseni ovat nielleet, koska olen niin käskenyt.
Erittäin kattaavan tutkimuksen mukaan mällin keskiarvo on noin yksi teelusikallinen, ja maksimi on alle yksi ruokalusikallinen.- Anonyymi
Jos joku siemensyöksy suuhuni, puraisen kulli poikki ja sylki välipalaksi kissalleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku siemensyöksy suuhuni, puraisen kulli poikki ja sylki välipalaksi kissalleni.
Mitä ihmeen suihinottoo toi on.
- Anonyymi
Tietenkin nielen jos näin mieheni haluaa. Joskus yllätyksenä jätän suuhuni ja suutelen lopuksi. Kiva ne on saada oikeastaan mihin vain kunhan ei silmille🤭 N43
- Anonyymi
Se on pahasta silmille😋
- Anonyymi
Jos olen saanut itse jo, niin suhinottaessa haluan lastin suuhun ja nielen. Joskus on ihana saada mies muistelemaan myöhemmin tilannetta ja silloin haluan lastin rinnoilleni ja levittelen sperman käsillä rinnoilleni ja nuolen rintoja.
Jos taas mies alkaa laukeamaan ensin, niin haluan lastin posliinipimpin päälle. Miehet hullaantuvat, kun levitän spermaa sormillani pimpin päälle ja sisään ja jatkan itseni orgasmiin omin käsin. - Anonyymi
Tykkään leikkiä miehen kalulla, vielä jos ekaa kertaa päädymme sänkyyn. Yleensä mies laukee kun kieleni leikkii terskan päässä, annan laueta suuhuni tietenkin monasti suutelen heti miestä ja hänkin saa omaa herkkua maistaa. T. Raija 36v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583693Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723075Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin532271Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.131503Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651259- 861136
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23961Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55945- 47932