Keinoin päästä minusta yli? Etkä ole enää valmis kohtaamaan? Haluatko olla vapaana ja valmiina jollekin muulle?
Yritätkö kaikin
12
345
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraa johtajaa vai mitenkä?
- Anonyymi
Vaikea kysymys. Haluaisin että ymmärrät sen että minun kortit on aikalailla pelattu ja en voi ensimmäisenä laittaa viestiä jne. Olen odottanut sinua aika kauan ja epäilen että et sinäkään taida minulle viestiä laittaa. Tämä solmu sattuu tosi paljon kun mitään ei tapahdu.
- Anonyymi
Et voi laittaa viestiä, koska toinen on varattu?
- Anonyymi
En ole hakemassa mitään, en yritä unohtaa, jos voisit jollain keinoin ilmaista tapaamishalusi.
- Anonyymi
Ajattelen monesti sitä, että osaisinko olla edes suhteessa? Epäilen sitä ja samalla pelkään, että satutan jotain olemalla omanlainen. Tyhmältä varmaan kuulostaa, mut ku olen tällainen. Yksin ollessa sitä vaan kelailee kaikenlaista mielessä.
Paha en ole, epäileväinen enempi vähän kaikkea kohtaan "hyvääkin", mut ehkä pahaksikin voi joku minut tuntea ja mun käytöksen ajatella? Olen tällainen kummajainen (liian kiltti ja ajattelevainen vähän kaiken suhteen), jonka on vaikea luottaa muihin?
Halua olisi monenlaiseen, samalla pelkoa tulla väärin ymmärretyksi ja tuomituksi toisen vääristä ajatuksista minun suhteen, minulta puuttuu tarvittava usko hyvään niin siksi tilanne on kohdallani, mitä on? Oikea minulle tai olisinko minä kenellekään oikea?
Mua voi olla vaikea ymmärtää, siksi tämänkin tänne "ulostin"? Väärin ymmärretty ja pahasti myös erehtynyt hyvä uskoisuuttaan. Siksi ulkoistanut itseni monanlaisesta kanssakäymisestä. Anteeksi pyytäisin, jos tietäisin jonkun mielen pahoittaneeni tahtomattani. m-n - Anonyymi
Kesyt linnut kaipaavat eniten, villit lentävät vapaina
- Anonyymi
Siksi on päästävä yli, että sattuu haluta enemmän kuin toinen haluaa. Sattuu olla vain sopivan hetken hupi, jotain minkä vuoksi toinen ei jättäisi mitään väliin, kun samalla itse olisi valmis antamaan paljon ja päästämään lähelle. Mutta pahoin pelkään että se lopulta on ollut se yhteen vetävä voima… Joku alitajunnasta on tunnistanut että tuossa on taas yksi joka satuttaa. Luulin että olisin ollut jo valmis muuhun.
- Anonyymi
1. Tietenkin, ei ole muutakaan vaihtoehtoa.
2. Varattua ihmistä en kohtaa, enkä halua saada puhelua jälkikäteen kumppaniltaan.
3. Tottakai, haluan olla vapaana vapaalle kiinnostuneelle ihmiselle. - Anonyymi
En yritä, päästä yli ja en halua ketään muuta kuin sut. Olen valmis kohtaamaan❤️🤗
- AnonyymiUUSI
Vain sinut haluan vielä nähdä. Jutella. Jos se siihen jää niin tuskin hetkeen vilkuilen. Ellei sitten tule sinunlaista esille jostain. En välttämättä ole täydellinen nainen. Mutta mulla on kyllä mielestäni ollut vain komeita miehiä. Autosta voin jo tinkiä mutta en miehestä😁
- AnonyymiUUSI
Jos vamasti tietäisi menevän oikealle henkilölle. Siitä syystä enää pysty näihin vastata ja uskon että jos oikeasti haluaa nähdä niin silloin asialle tekee jotain.
- AnonyymiUUSI
Mies ei osaa edes jutella saati selvittää asioita.
Mitä muutakaan tekisin kun menisin eteenpäin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19111723- 298184
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586156Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715086- 404868
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474460Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1154362- 1183835
- 813333
- 481821