YHDELTÄ MIEHELTÄ. OLET JOTENKIN RAADON NÄKÖINEN
HYVÄÄ ILTAA YHDELLE NAISELLE
46
616
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä se sinua harmittaa?
- Anonyymi
Sinähän varsin hurmaava mies olet.
- Anonyymi
Hyvä.
- Anonyymi
Tunsin kerran naisen, joka oli niin ruma, että kun menimme kauppaan, vartija sammutti turvakamerat.
- Anonyymi
ADONIS!
- Anonyymi
Ja sinä sait siitäkin ristin. Kuulema. ;)
-hopeaeioohäpeäpaitsiväärässäkaulassa
- Anonyymi
Kiitos,sinä varmaan olet komea?
- Anonyymi
Kuulin kerran jutun, että nainen olisi mennyt taidemaalarin luokse ja pyytänyt tätä tekemään hänestä kauniin muotokuvan, niin maalari oli kuollut nauruun.
- Anonyymi
Mua taas joskus pyydettiin maalausmalliksi😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua taas joskus pyydettiin maalausmalliksi😀
Panuks tytön paikalle? :D
- Anonyymi
Entisajan sukurutsauksen tuloksena syntyneet kuningattaret ei olisi katsoneet sitä naurakaa kauaa.
- Anonyymi
A pi nan näköinen mies haukkuu naisia
- Anonyymi
Ei multa, oon kyllä enemmänkin ite raadon näkönen, pitäs nukkuu enempi..
- Anonyymi
Sulta se oli! 🫵🏻
- Anonyymi
Kiitoksia 🤗
- Anonyymi
Ihan hauskoja🤭 Onksulla lisää noita? Muutama lähtee jatkokehittelyyn🤣
- Anonyymi
Oon samaa mieltä 🤣 Ei nämä loukkaisi, vaikka olisi itselle. Aloittajalla on paha olla, mutta sentäs viihdyttää ihmisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon samaa mieltä 🤣 Ei nämä loukkaisi, vaikka olisi itselle. Aloittajalla on paha olla, mutta sentäs viihdyttää ihmisiä
Mjoo, noihan on ihan moloposkessa runoiltuja😜 Voisko noista nyt ehkä joku tosikko pimahtaa..voin mä olla tolle rakas raatonaama.
- Anonyymi
Sinä aapee näytät ihan sian p*llyltä
- Anonyymi
Teen susta rikosilmoituksen.
- Anonyymi
mukava olla poikkeuksellinen haha
- Anonyymi
Niin olenkin. Mut et sinäkään mikään seksipommi ole. :D
- Anonyymi
Se punapääkaveris näyttää rumalta :)
- Anonyymi
Nii, silti se vaan ”höylää” sitä akkaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näe rumaa rakastaan enää ikinä jos toteuttaa suunnitelmansa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sillä seiso 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sillä seiso 🤣
Vahvat sykoosilääkkeet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvat sykoosilääkkeet
Tai rakastaa A-naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai rakastaa A-naista.
Sitä annea vai...
- Anonyymi
Mieluummin ruma kuin tyhjäpää.
- Anonyymi
Ja sinä muistutat isoa paskatunkiota
- Anonyymi
Ah näitä sulosanoja, jotka hivelevät verkkokalvoja ja sytyttävät taskulämpimiä tunteita sydänalassa.
Olet mies mitä selkeimmin jostakin syystä pettynyt. Kerrotko tarkemmin mikä hiertää? - Anonyymi
Voi kiitos
Niin oot kyllä sinäkin ♥️
Naiselta - Anonyymi
No Susi voi yhtyä tähän ihan yhtä lailla. Voisi tehdä samanlaisen aloituksen. Tuolla on jo teilattu niin pahoin toisessa ketjussa päähenkilö sekä sivussa vielä ystävät joita ei tunne kuulemma. Rumia puheita ihmisillä taas, miltäköhän tuntuisi jos teistä itsestä kirjoitettaisiin tänne tällä tavoin. Käykö se edes koskaan mielen vieressä.
Tuokin taas kertoo kyllä enemmän sinusta kuin minusta yhtään mitään. Minä en ole tänne tällaisia törkeyksiä kirjoitellut ikinä kenellekään.
- Anonyymi
Olen aina ihaillut ihmisiä, jotka antavat ensisilmäykselle hyvän vaikutelman. Tulisipa ruskeat oksennuspussit jälleen muotiin.
- Anonyymi
Ei kai se mikään ihme ole tässä vaiheessa.
- Anonyymi
Missä vaiheessa viittasitko kuolemaan vai?
- Anonyymi
Nusuttele vaan sitä punapäätä, jos se ei oo raadon näköinen kuten minä.
- Anonyymi
Kiitos. Tää viìkko kyllä ollut niin hirveä et välillä toivonut että tulispa kuolema niin tämä kipu loppuu lääkäreiden mokailun vuoksi ja muistanut kyllä etten turhaa eläkeellä. Lisäksi vielä mahakin oli vetenä monta päivää. Et kyllähän se näkyy.
- Anonyymi
Buugiwoman go to get you next Halloween. Are you ready?
- Anonyymi
vain kun hakkaat. muuten loistan ja paranen vaan vanhetessa. aitoa, ei tarvitse kilpailla, tieto tulevasta tuo onnea jo nyt. ja projektit ja uudet jutut, täyttää kurjuuden In tilaa mutta ei ikinä kokonaan. ajatella olisit päässyt samaan, jos olisit lakannut hakkaamasta, vatadtamasta ha kostamasta minulle muiden tekoja.
- Anonyymi
Mustasukkaset viestit ei sitten ole minulta.
- Anonyymi
ei ne egosta johtunut, vaan tiedosta. ja halusta saavuttaa enemmän, ja intuitio. menin näin ja taas lopulta voitin. mutta kärsimystä aiheutatte hakkauksilla, jotain hyvää tekin saitte.
Eikä ole minulta mitkään tällaiset täällä.
Huomaan miten täällä koko ajan muuttuu jutut sairaammaksi. Jengillä vissiin alkaa vähän ote lipsumaan. Eivät jaksa enää edes esittää mitään kivaa eikä kilttiä.- Anonyymi
Kyllä Jumala teille kostaa,kaikki väärät teot!kaikki timantit muuttuu sormissa paskaksi,samaten vääryydellä saadut voitot!Ainoastaan hyvät ihmiset palkitaan kuoleman jälkeen!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262454
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572274Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762183Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161969- 831688
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍281333En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71289Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141224- 41043
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna29918