Tässä on sinulle vapaa ja asiallinen ja tervejärkinen ja rehellinen ja luotettava setä.
Olen huomioon ottava ja huumorintajuinen ja ystävällinen ja mukava.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja minä en pestä.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta
Onko Heinolassa neitoa jonka kanssa voi tutustua ja alkaa viettämään aikaa ja harrastamaan seksiä
92
346
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Etkö tajua jo lopettaa tuota spämmäämistä? Sulle ei ole seuraa eikä ole tulossa
- AnonyymiUUSI
Miksi et tajua että jos ylläpito poistaa jatkuvasti aloituksesi, et voi tehdä uutta aloitusta.
Rikot Suomi24 sääntöjä hattivatti.- AnonyymiUUSI
Kuuluisa paljon piipityksissä mainittu ÄO ei mahdollista asian ymmärtämistä
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluisa paljon piipityksissä mainittu ÄO ei mahdollista asian ymmärtämistä
Oliko sulla muutakin änkytettävää itestäs
- AnonyymiUUSI
RAUNO49VUOTIASUKKO kirjoitti:
Etkö osaa mitään muuta änkyttää
- AnonyymiUUSI
Minkälaista herrasmiehen vikaa sinulla on?
Eve 16- AnonyymiUUSI
Kusta housuissa ja päässä. Ei muuta
Ainakin sellasta että jos sanon NEITOSELLE että käydään pizzalla niin mä maksan.
- AnonyymiUUSI
Ainakin sellasta että jos sanon NEITOSELLE että käydään pizzalla niin mä maksan.
Ostatko myös meikkejä ja annat autokyytiä?
Eve 16 - AnonyymiUUSI
Kuulostaapa kivalta! Missä sä oot töissä?
- AnonyymiUUSI
Aika iso panostus!
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaapa kivalta! Missä sä oot töissä?
Ai että pitää olla töissä
- AnonyymiUUSI
Tietenkin! Miksi et ole?
- AnonyymiUUSI
Etkös sä sitten ole? Oliko niin, että suoritit kätilöopinnot kirjekurssina samaan aikaan Uuno Turhapuron kanssa?
- AnonyymiUUSI
Mä kyllä käyn pissalla ihan ite!
Eve 16 Anonyymi kirjoitti:
Mä kyllä käyn pissalla ihan ite!
Eve 16Eve 16
Osaatko lukea ?
Pizzalla käyminen ei oo sama pissalla käyminen- AnonyymiUUSI
Eve 16
Osaatko lukea ?
Pizzalla käyminen ei oo sama pissalla käyminenMaksatko vessamaksun jos tulee hätä?
Eve 16 - AnonyymiUUSI
Eve 16
Osaatko lukea ?
Pizzalla käyminen ei oo sama pissalla käyminenRane ei tajua että Pitsa kirjoitetaan suomessa pitsa eikä Pizza.
- AnonyymiUUSI
Ei sedällä ole varaa pizzaan. Laitossedällä ei ollut varaa edes omiin korviin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rane ei tajua että Pitsa kirjoitetaan suomessa pitsa eikä Pizza.
Kävitkö samaa apukoulua tuon paviaanin kanssa?
- AnonyymiUUSI
Setä ei taida olla kännissä? Onko viikkorahat loppu?
- AnonyymiUUSI
Aloittaja, et ole tervejärkinen! Ei kukaan NORMAALI ihminen spämmää palstaa turhilla ilmoituksillaan jotka eivät johda mihinkään.
- AnonyymiUUSI
Hyvä että tajusit kertoa itestäs ettet oo tervejärkinen
Mitä hyvää siinä on??????
- AnonyymiUUSI
Hyvä että tajusit kertoa itestäs ettet oo tervejärkinen
No ainakin sen verran tervejärkinen, etten vietä aikaani täällä spämmäämäsä!
- AnonyymiUUSI
https://vocaroo.com/1nVt8P769o6e
Soikohan toi Setä-biisi tänään Iloisessa kulkijassa? On kyllä menävä ralli! Tykkään!- AnonyymiUUSI
Tottakai. Koko Heinola joraa sen tahtiin.
- AnonyymiUUSI
Hei setä! Huomenna voitaisiin tavata. T: Heli Piinola 19 v
- AnonyymiUUSI
Heli Pinola 19 v
Kumpaa olisit aito muijaTietysti olen aito, enhän mä muuten mitään ehdottaisi! Mitat 165 cm ja 56 kg, punertavat hiukset ja karvaton pimpsa! Heli P.
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti olen aito, enhän mä muuten mitään ehdottaisi! Mitat 165 cm ja 56 kg, punertavat hiukset ja karvaton pimpsa! Heli P.
Tuskin sä mua haluat tavata
- AnonyymiUUSI
Sedästä on uusi laulu!!! https://keskustelu.suomi24.fi/t/19163326/ei-ollut-uusi-heinolan-seta-biisi-yhta-hyva-ku-alkuperanen!!
- AnonyymiUUSI
Ei kukaan halua siltakodissa asuvaa siveysvyötä käyttävää laitosukkoa
- AnonyymiUUSI
Miksi en haluaisi? Olethan sä ilmoitellut täällä jo pitempään. Heli P.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi en haluaisi? Olethan sä ilmoitellut täällä jo pitempään. Heli P.
Tehän etitte viimeisen päälle komeetan ja lihaksikasta ukkoa jolla on yhtä iso keskijalka kuin tummaihoisilla ukoilla ja jolla on on auto ja oma asunto ja rahaa ku roskaa
- AnonyymiUUSI
Tehän etitte viimeisen päälle komeetan ja lihaksikasta ukkoa jolla on yhtä iso keskijalka kuin tummaihoisilla ukoilla ja jolla on on auto ja oma asunto ja rahaa ku roskaa
Käytät kuulemma siveysvyötä kun liikut ulkona?
Heli p - AnonyymiUUSI
Eli myönnät olevasi viimein ruma, lihaksiton, jolla on pieni muna, koditon ja köyhä paska!!
- AnonyymiUUSI
Ja taas alkoi SEDÄN uhriutuminen 😅 Hyvä, jatka samaan malliin
- AnonyymiUUSI
Ainakin pikkutytöksi tekeytyneenä kehut olevasi komea kuin Elvis, rikas kuin kroisos ja keksijalkakin on nelihaarainen 🤭
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin pikkutytöksi tekeytyneenä kehut olevasi komea kuin Elvis, rikas kuin kroisos ja keksijalkakin on nelihaarainen 🤭
Niinhän sä homo esiinnyt pikkutyttönä
- AnonyymiUUSI
En todellakaan etsi tuon tapaisia tyyppejä, sä riität mulle omana itsenäsi. Heli P.
Yks juttu on että sä tuskin edes heräät niin aikasee ku mä lähen aamu lenkille
- AnonyymiUUSI
Herään aamuisin noin kuuden aikaan, tottunut siihen kun menen seitsemäksi töihin. Herään siis samoihin aikoihin myös viikonloppuna. Heli P.
- AnonyymiUUSI
Niin heräät aikaisin kun hoitajat herättää sut ja lukitsee sun siveysvyön
Heli p - AnonyymiUUSI
Rane herää vasta kymmeneltä kun on läski paska.
Anonyymi kirjoitti:
Herään aamuisin noin kuuden aikaan, tottunut siihen kun menen seitsemäksi töihin. Herään siis samoihin aikoihin myös viikonloppuna. Heli P.
Mä lähen yleensä aamu lenkille kello
08:00 aikoihin- AnonyymiUUSI
08:00 aikoihinNormaaleilla ihmisillä alkaa työt 07.00. Arkisin pitää herätä ennen kuutta.
Anonyymi kirjoitti:
Rane herää vasta kymmeneltä kun on läski paska.
Hyvä että tajusit änkyttää itestäs
- AnonyymiUUSI
KATO KU KATO KU
- AnonyymiUUSI
Neitoset tässä AITO TÄTI HEINOLA. https://imgur.com/a/3tVzYxh ANTAA KUULEMA PALJAALLA
- AnonyymiUUSI
Etkä tajua omaa nimeäsi, jos sulla olisi toimiva pää niin tajuaisit että oot läski paska.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Neitoset tässä AITO TÄTI HEINOLA. https://imgur.com/a/3tVzYxh ANTAA KUULEMA PALJAALLA
Neitos teillä kiire kohta Täti RANE heinola nukutetaan https://imgur.com/a/3tVzYxh. Surullinen katse
Anonyymi kirjoitti:
Etkä tajua omaa nimeäsi, jos sulla olisi toimiva pää niin tajuaisit että oot läski paska.
Taas tajusit änkyttää itestäs
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Neitos teillä kiire kohta Täti RANE heinola nukutetaan https://imgur.com/a/3tVzYxh. Surullinen katse
Tässä täti RANE heinolalle lauletaan https://vocaroo.com/1nVt8P769o6e. 😁
- AnonyymiUUSI
Hah hah sulla ei oo toimivaa munaa, päätä tai silmiä!! Vittu että oot ruma, tyhmä ja läski!!
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah sulla ei oo toimivaa munaa, päätä tai silmiä!! Vittu että oot ruma, tyhmä ja läski!!
Änkytä vaa lisää itsestäs
- AnonyymiUUSI
Oho setä Ranella on bändit hiukset . Tiina 18v
- AnonyymiUUSI
Änkytä vaa lisää itsestäs
Miksi esität netissä tuollaista kovista mutta oikeassa elämässä olet vain löysä paska pelkuri?
Anonyymi kirjoitti:
Oho setä Ranella on bändit hiukset . Tiina 18v
Ai säkin kuvittelet että mä muka oon tossa kuvassa mitä täällä levitetään
- AnonyymiUUSI
Ai säkin kuvittelet että mä muka oon tossa kuvassa mitä täällä levitetään
Ihan sun näköinen on toi blondi , hyvät hiukset joku laittanut setän päähän . Tiina
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sun näköinen on toi blondi , hyvät hiukset joku laittanut setän päähän . Tiina
Toi kuva ei oo mun naamasta eikä mulla ole peruukkeja eikä tule olemaan.
Turhaa sitä on teille laitos pennuille jankataAnonyymi kirjoitti:
Miksi esität netissä tuollaista kovista mutta oikeassa elämässä olet vain löysä paska pelkuri?
- AnonyymiUUSI
Toi kuva ei oo mun naamasta eikä mulla ole peruukkeja eikä tule olemaan.
Turhaa sitä on teille laitos pennuille jankataSetä RANE tiedätkö mitä on kuvan editointi ? Tiina
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=101406427782435&locale=fi_FI Katso kuvan oikea ylälälaita sama valkoinen palkkki näkyy molemmissa kuvissa
https://imgur.com/a/3tVzYxh Anonyymi kirjoitti:
Aito Heli Pinola 19 v
Ei sua kiinnostanu kuten arvelinkin.
Eipä ollu eka eikä viimeinen kerta.Anonyymi kirjoitti:
Setä RANE tiedätkö mitä on kuvan editointi ? Tiina
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=101406427782435&locale=fi_FI Katso kuvan oikea ylälälaita sama valkoinen palkkki näkyy molemmissa kuvissa
https://imgur.com/a/3tVzYxhMulla ei ole peruukkeja eikä tule olemaan.
Enkä mä edes laittais päähäni peruukkia.- AnonyymiUUSI
Aito Heli Pinola 19 v
Eipä ollu eka eikä viimeinen kerta.Pölkkypää RANE ei tiedä mikä on kuvan editointi 😂🤡😂
- AnonyymiUUSI
Aito Heli Pinola 19 v
Eipä ollu eka eikä viimeinen kerta.Anteeksi, en vastannut tässä välissä kun kävin saunassa.
Kiinnostaa toki! Heli P. - AnonyymiUUSI
Aito Heli Pinola 19 v
Eipä ollu eka eikä viimeinen kerta.Harvaa kiinnosta tuollainen luuseri joka ei tunnista omaa naamaansa.
- AnonyymiUUSI
Mulla ei ole peruukkeja eikä tule olemaan.
Enkä mä edes laittais päähäni peruukkia.Tiedätkö RANE setä kuvia voi muokata erilaisilla ohjelmilla. KARVAHATUN voi laittaa vaikka sun facebook kuvaan. Tiina
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö RANE setä kuvia voi muokata erilaisilla ohjelmilla. KARVAHATUN voi laittaa vaikka sun facebook kuvaan. Tiina
Eiköhän mä tiedä ku olen itsekkin editointi joskus
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, en vastannut tässä välissä kun kävin saunassa.
Kiinnostaa toki! Heli P.Tuskin oot aamulla Suomi24 palstalla
- AnonyymiUUSI
No joku laittanut sun Facebook kuvaan peruukin päähän 😁. Tiina
- AnonyymiUUSI
Tuskin oot aamulla Suomi24 palstalla
Pakkohan mun on olla kun nytkin jöpöttää ihan kovana! Mites, kun huomenna tavataan niin nuoletko kunnolla kalun ja killuttimet - onko sulla tekniikka hallussa? Heli P.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No joku laittanut sun Facebook kuvaan peruukin päähän 😁. Tiina
😂😂 https://imgur.com/a/3tVzYxh😂😂 tässä se
On mä editoin ton kuvan. Sakke 20v - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pakkohan mun on olla kun nytkin jöpöttää ihan kovana! Mites, kun huomenna tavataan niin nuoletko kunnolla kalun ja killuttimet - onko sulla tekniikka hallussa? Heli P.
Ai niin, lupaatko laittaa tämän peruukin huomenna päähäsi: https://imgur.com/a/3tVzYxh
Heli P. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂 https://imgur.com/a/3tVzYxh😂😂 tässä se
On mä editoin ton kuvan. Sakke 20vTähän https://m.facebook.com/photo.php?fbid=101406427782435&locale=fi_FI. Kuvaan laitoin blondiit hiukset 😂
- AnonyymiUUSI
08:00 aikoihinTämä on totta. Setä herätetään klo07 ja sitten mennään aamupuurolle. 07:40 viimeistään ensimmäiset seuranhakuilmoitukset. Klo08 käymme laitoksen pihalla vähän happihyppelyllä. Sen jälkeen perus aamupiiri ja muuta toimintaa.
Terveisin Hoitajasetä - AnonyymiUUSI
Et sinä vammaisena osaa editoida yhtään mitään, olet liian vammainen poistamaan huonoja kuvia Facebookista ja poistamaan käyttämättömiä profiileja, et ymmärrä tietotekniikasta tai mistään tekniikasta mitään.
- AnonyymiUUSI
Setä tarkoittaa siis "masturboinut".
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä vammaisena osaa editoida yhtään mitään, olet liian vammainen poistamaan huonoja kuvia Facebookista ja poistamaan käyttämättömiä profiileja, et ymmärrä tietotekniikasta tai mistään tekniikasta mitään.
Kato ku tajusit jälleen änkyttää itestäs
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta. Setä herätetään klo07 ja sitten mennään aamupuurolle. 07:40 viimeistään ensimmäiset seuranhakuilmoitukset. Klo08 käymme laitoksen pihalla vähän happihyppelyllä. Sen jälkeen perus aamupiiri ja muuta toimintaa.
Terveisin HoitajasetäSÄ KUSIPÄÄ ET TODELLAKAAN ÄNKYTTÄIS TOTA PASKAA JOS SUSTA OIS MIESTÄ TULLA MUN ETEE
- AnonyymiUUSI
Kato ku tajusit jälleen änkyttää itestäs
Vittu että näytät taas tyhmyytesi, se on totta että et ole osannut poistaa surkeita kuviasi Facebookista.
Et ymmärrä mitään kännyköistä tai tietotekniikasta, et osaa käyttää edes perusohjelmia. - AnonyymiUUSI
SÄ KUSIPÄÄ ET TODELLAKAAN ÄNKYTTÄIS TOTA PASKAA JOS SUSTA OIS MIESTÄ TULLA MUN ETEE
Älä idiootti uhoa kun sinä olet se joka ei uskalla kohdata kasvotusten, kaikki näkevät yhä uudelleen millainen munaton pelkuri olet.
Et ole mies vaan pelkkä luuseri joka pelkää oikeita miehiä. Jääköön te vähä-älyset laitoksessa asuvat penikat tänne ku teidän ÄO ei muuhun riitä.
Mulla on muutakin tekemistä- AnonyymiUUSI
Nähdään milloin vaan mutta kun sinä munaton paskasäkki et uskalla, minä voin tulla vaikka sinne Siltakadulle mutta kukaan teistä munattomista luusereista ei uskalla avata ovea.
Et voi valittaa kun joku päivä joku on sinun ovella ja sinulle opetetaan tapoja. - AnonyymiUUSI
SÄ KUSIPÄÄ ET TODELLAKAAN ÄNKYTTÄIS TOTA PASKAA JOS SUSTA OIS MIESTÄ TULLA MUN ETEE
Tuutko tänään näköisenä https://imgur.com/a/3tVzYxh mua tapaamaan torille voin kuolla nauruun
- AnonyymiUUSI
Jääköön te vähä-älyset laitoksessa asuvat penikat tänne ku teidän ÄO ei muuhun riitä.
Mulla on muutakin tekemistäSun "muutakin tekemistä" on suomeksi sanottuna NUKKUMAANMENOAIKA 😁😁😁😁
Siellä setä jo taas kuorsaa niin että koko hoitolaitos tärisee kun muut vasta pääsee vauhtiin illanvieton suhteen 😁😁😁😁
Huomisaamuna setä vetää laitosaamupuurot korvattomaan päähänsä klo 7.00 alkaen ja silloin alkaa tää sama pelleily taas ilmoitusten kanssa 😁😁😁😁
Setä ja sedän keksijalka ovat kyllä koominen ilmiö 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Setä on homo.
- AnonyymiUUSI
No editoipa ne korvat päähäsi ihan ekana.
- AnonyymiUUSI
Mitä trolli itse tykkää tästä sille itelleen omistetusta uudemmasta biisistä!?
Karua todellisuuttahan se on, mutta ei jää epäselväksi kenestä se kertoo!
Onnittelut tekijöille!
Upeaa että jakaatte säveltää ja sanoittaa kun on elävä esikuva!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565894Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1634821- 154681
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai344343Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844203- 843487
- 803250
- 481751