Ihana herätä irstaan punaisissa pitsi strigeissä.kalu seisoo heti.kiinnostaisiko ketään olla peittoni alla juuri nyt
Punaiset stringit
24
453
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaa, tulisin mielellään peittosi alle, pukisin pitsipikkarit, alkoi kyrpä seisoon haluisin
sinua.- Anonyymi
Olisi ihanaa laittaa pitsikullit vastakkain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ihanaa laittaa pitsikullit vastakkain
Haaveilen samaa, kullit vastakkain ihana homma.
- Anonyymi
No mitäs ne possut sulle nyt teki. Hyi saatana mitäs olet possujen hyväksi käyttäjä.
- Anonyymi
Kiihottaa punaiset pitsi stringit, voisin tulla peittosi alle.
- Anonyymi
Kiva kuulla
- Anonyymi
Jokainen voi nauttia mistä haluaa.mä nautin naisten stringeistä,joku nauttii jotta saa jauhaa täyttä paskaa.ymmärrän toki teitäkin kun ei teillä muuta ole.mut mä jatkan tätä kiihottavaa tyttöilyä,enkä usko että olisin yksin ainut tässä harrastuksessa
- Anonyymi
Itse en saa säväystä jos ostan kaupasta miten tahansa seksikkäät uuden naisten pikkupöksyt. Anna ollu kun kyse on jonkun herkkupillun vähän käytetyt tai vaikka pestytkin pöksyt niin johan alkaa seisomaan. Sen lähemmäksi hänen pilluaan ei ehkä pääse. Pöksyt jalkaan, tai perinteisesti runkataan pöksyihin.
- Anonyymi
Hyvää tekee käytetyt lahkeelliset silkkipöksyt. T. ukm66
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää tekee käytetyt lahkeelliset silkkipöksyt. T. ukm66
Mee sirkukseen friikki
- Anonyymi
Olen tämän ketjun alullepanija.vaimon antamia pöksyjä minulla on nämä kaikki.käyttää muutaman kerran ja antaa minun käyttöön.kiihottuu itsekkin siitä että käytän ja kiihotun hänen pöksyistään.se vaan tulee niin kiimainen olo kun tuntee stringien hivelevän ihoa.nussin myös stringit päällä.tää on meidän juttu ja se on mahtavaa että saan avoimesti olla milloin haluan pöksyissä.
- Anonyymi
Lisää pellen mokailuja 😅🤣
- Anonyymi
Pöksyissä ihana polkea. T. ukm66
- Anonyymi
Stringit saa mun kullin kovaksi.
kyllä kiinostaisi , nuuhkia miehisiä tuoksujasi ja myös maistella niitä
- Anonyymi00021
Haluaisitko pitää jalkojani hyvänä?
- Anonyymi00022
kullityttö kirjoitti:
olisihan niitäkin kiva hivellä
Entä nauttisitko jos sinun varpaitasi imetään?
Anonyymi00022 kirjoitti:
Entä nauttisitko jos sinun varpaitasi imetään?
ehkä , sitä en olekkaan kokenut
- Anonyymi00023
Mua kiihottais! Onks sulla millaiset jalat? Pitkät varpaat?
- Anonyymi00024
Ja sit jos sulla vielä korkkarit pitkään ollut jalassa, ihanaa nuuhkia sukkisvarpaitasi, ennenkuin lopulta riisuisin jalkasi paljaiksi, imisin varpaitasi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1532871Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.292767- 1811628
- 2051475
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3171410- 971363
Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �151178Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,671174Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja711128- 761073