Pohjois-karjalassa on outoa väkeä. Nenä ollaan aina muiden asiossa jotka ei näille mitenkään kuulu. Ollaan tietävinään muiden asiat paremmin kuin ihminen itse. Ja se kateuden määrä on jotain uskomatonta. Kateushan on itsetunnon puutetta.
Juorutaan vahingoittamismielessä koska ei kyetä iloitsemaan muiden onnistumisista tai onnesta. Halutaan pahaa toisille ihmisille. Edessä esitetään mukavaa.
Epäaitoja ihmisiä suurin osa joiden koko elämä perustuu valehteluun muille ja itselle. Mistään ei oteta mitään vastuuta eikä edes virantoimituksessa kyetä noudattamaan lakeja vaitiolovelvollisuudesta. Täysin epäluotettavia suuri osa.
Ja näitä jos kritisoit niin mitään eivät suostu oppimaan. Vika kun on aina muissa.
Nenä aina muiden asiossa ja kateus elämän tärkeimpänä asiana
10
182
Vastaukset
- Anonyymi
Varsin tuttua minulle!
Varsinkin nuo syrjäkylät on pahimpia pesäpaikkoja joissa uhriksi joutuu.
Ukot ja akat kyttää alituiseen ja levittelevät perättömiä juoruja vuosia.
Kun juorut ei pitäneetkään paikkaansa keksitään uusia juoruja.
Kun omassaelämässä ei ole mitään niin tunkeudutaan toisten elämään ja siitä juoruilemaan.- Anonyymi
Itseäni hävettäisi olla joku kyylä joka urkkii muiden asiota ja juoruilee. Niin epämiehekästä toimintaa kuin olla ja voi. Eikä sovi kyllä naisellakaan sellainen tyyli. Oma elämä pitää olla, huonokin mutta oma.
- Anonyymi
Syrjäkylille ei kannata muuttaa. Jourupesiä.
- Anonyymi
Eli olet outo Pohjois-karjalainen sitähän yrität selittää.
- Anonyymi
Miksi aloittaja koko ajan kirjoittelee kuvauksia itsestään?
- Anonyymi
Hänellä lienee paljon luppoaikaa. Valvookohan hän näitä sivustoja vai miksi näitä aloituksia tulee päivittäin useita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä lienee paljon luppoaikaa. Valvookohan hän näitä sivustoja vai miksi näitä aloituksia tulee päivittäin useita.
No kun sillä sassaroi hummeetissa ja pahemman kerran...
- Anonyymi
Minun nenäni on muiden ahnuksessa...! 🙋♂️
- Anonyymi
Taidatkin olla melkoinen pyllynhaistelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidatkin olla melkoinen pyllynhaistelija.
Olen voittanut Jamalin pyllynhaistelukisat...! 🙋♂️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454372Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222822Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412582Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861556Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171498- 491219
- 851154
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1841003- 45996
- 59993