Itsetyydytys tarinat

Anonyymi-ap

Kertokaa itsetyydytys tai seksi tarinoitanne jotta voin lukea niitä masturboidessani

21

1253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka? Mies?

• Anonyymi

minä mies

• Anonyymi

Jos kysyjä on nainen ja kertoo yksityskohtaisen tarkasti, miten tyydyttää itsensä, dildolla tai sormin, sitten voin kirjoittaa tarinan, muuten en

• Anonyymi

vastaaja ei ole nainen vaan kypsä mies

• Anonyymi

Poistapas valvoja taas noi asiattomat kommentit täältä

• Anonyymi

Joo, tuolla toisaalla jo joku kirjoitti, että ei tänne enää uskalla kukaan mitään konmmentoida, kun täällä on tämmöistä

• Anonyymi

Jos selaat tuolta sivun alareinasta noista nuolista, niin s. 4 löytyy jotain tähän liittyvää

• Anonyymi

Eihän tuossa aloittajan toiveessa ole mitää pahaa eikä vääryyttä.en ymmärrä miksi heti alkaa mollaaminen.
      No tämän aamun pikku tapahtuma,runkkailin kaikessa rauhassa sängyssä kunnes vaimo tuli yllättäen ja huomas mitä touhuilen,ei hän siitä pahastunut vaan pisti pään peiton alle ja alkoi imuttamaan mua,nuoli ja imi palleja kunnes pikkuhiljaa hänen kielensä hiipi välilihan kautta anaali reijälle.ai että se tekee hyvää ja hän kyllä sen tietää.kyllä lasti lähtee nopeesti kun kieli käy anaalissa

• Anonyymi

Olen kuuma, liukas ja läpimärkä. Sormeni liikkuu helposti ympäri. Lopulta se pysähtyy klitorikselle, joka herkistyy ja kovettuu.
      Painan sitä kevyesti, alan pyörittää...

• Anonyymi

Kuvittelen miestä, joka kiihottuu masturbaatiostani. Hän ottaa kovenevan kalunsa esiin, alkaa tyydyttää sitä. Lopulta hän riisuuntuu alasti. Kalu seisoo jäykkänä, kun hän asettuu vuoteelle ja alkaa vedellä edes takaisin, aluksi hitaammin...

• Anonyymi

Tämä ajatus saa minut uusille kierroksille. Kastun lisää, sykähtelen.
      Hyväilen itseäni, koko kehoa.

• Anonyymi

Haaveissani mies tyydyttää itseään jo rajummin. Hän nostelee lantiotaan, kostuu. Suonet ovat nousseet kivikovan elimen pintaan, terska on isona.
      Työnnän sormeni sisälleni ja nostelen itseäni, kuin saisin tuota miestä.

• Anonyymi

Ajattelen, kuinka miehen kostunut kalu alkaa valua, kirkas pisara herahtaa sen kärjestä pitkin vartta ja tyydyttävää kättä.
      Painan sormella sisälläni olevaa g-pistettä, toisella etsin klitoriksesta herkimmän kohdan.

• Anonyymi

Unelmieni mies alkaa olla orgasminsa partaalla, ja niin olen minäkin.
      Klitoris on herkimmillään, se ei kestä enää kauan.
      Kun miehen sperma purkautuu, sykin sormieni ympärillä.
      Tulemme yhtä aikaa.

• Anonyymi

Minulla on peniksenmallinen stressilelu, joka on tarkoitettu kädessä puristettavaksi.
      Se tuntuu hyvältä myös jalkojen välissä.
      Painan "kivekset" itseäni vasten ja hyväilen vakoa varrella ja nupilla...

• Anonyymi

Lämmitän lelun kuumassa vedessä. Niin se tuntuu mukavalta ja luonnolliselta.
      Kostutan itseäni ja lelua liukuvoiteella, että olisin niin liukas kuin mahdollista. Lisään klitoriksen kärkeen tipan herkistävää ainetta, joka pian saa sen tuntemaan värähtelevää sykintää.

Käynnistän vibraattorin. Annan sen kiihottaa vakoani. Samalla puserran kädelläni lelua itseäni vasten.
      Supistelen nautinnosta. Vibraattori painaa pulssilla klitorista, lelu painuu vakoa ja litisevää aukkoani vasten. En kestä enempää. Tulen rajusti orgasmiin.

• Anonyymi

Olin lattialla kontallaan. Mies seisoi jalat harallaan edessäni.
      Hän tyydytti itseään kädellään, antaen minun välillä imeä kaluaan. Hän otti hetkeksi kiinni päästäni, työnnellen suuhuni.

Nostin rintani esille, hän hieroi kostuvaa terskaansa nänneihini.
      Käännyin hetkeksi toisin päin, levitin jalkojani ja häpyhuuliani. Sormetin itseäni, työnsin sormeani sisääni litisten, miehen katsellessa ja kiihdyttäessä tahtiaan.

Mies oli itsekin jo niin märkä, että valui lattialle. Käännyin hänen käskystään takaisin, avasin suuni ja odotin.
      Hän runkkasi itseään samannopeasti, ohjasi kalunsa suutani kohti ja tuli rajusti suulleni ja kasvoilleni.
      Lopuksi hän pyyhki spermaansa iholtani kalunsa kärjellä ja antoi minun nuolla sen puhtaaksi.

• Anonyymi

Laitan vibran pilluuni. Lähden kävelylle ja piilotan kaukosäätimen hanskaan. Pääsen metsäpolulle ja käynnistän vibran. Tunnen kuinka pilluni kostuu ja tuntuu laittoman hyvältä. Laitan lisää tehoa vibraan. Pikkarit kostuu kokonaan kiimasta. Jatkan kävelyä ja pilluni tuntuu että räjähtää. Pakko pysähtyä ja hyväillä klittaa samalla. Hetken päästä saan rähähtävän orkun 😝

• Anonyymi

Kiva sulle.
        Kasvata ensin pillu.

• Anonyymi

Ihana alkaa haluttaa. Mä kans metsälenkille vibran kans . T. NINA 40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana alkaa haluttaa. Mä kans metsälenkille vibran kans . T. NINA 40

Onko teillä sellainen kokonaan pilluun menevä vibra, vai minkälainen?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3693
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      72
      3075
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      53
      2271
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      13
      1503
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1259
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      86
      1136
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      981
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      961
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      945
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      932
    Aihe