kun nainen flirttailee muille, antaa "kaveri"miesten olla lähellä ja yrittää jne. haluaa vaan pil lun. En usko muuhun.
Sellainen mies joka katsoo kiltisti vierestä
31
389
Vastaukset
- Anonyymi
Ohi.
- Anonyymi
Niitä kutsutaan joskus myös parittajiksi.
Tuollainen tilanne ei yleensä liity rakkauteen vaan epäselviin rajoihin.
Jos joku flirttailee muille, pitää ”kaverimiehiä” lähellä ja antaa yritysten jatkua, se kertoo siitä, ettei hän oikeasti ole sitoutunut tai varma siitä, mitä haluaa.
Tuo ”kiltisti vierestä katsova mies” jää helposti varasuunnitelmaksi.
Se ei ole tasavertainen asema, eikä sellaisesta suhteesta synny mitään hyvää.
Kun ihminen on oikeasti kiinnostunut, hän tekee sen selväksi teoilla – ei pelillä, flirttailulla tai pitämällä monta vaihtoehtoa varalla.
Aito yhteys ei tarvitse tuollaista säätöä ympärilleen.- Anonyymi
Täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Ja taas ketju jossa sai antaa moitteita sairastuneelle ihmiselle. Hänellä oli sairaalassa muita miehiä tietenkin niinhän sitä tehdään ja vielä nukutuksessa leikkauspöydällä flirttaillaan. Anna mun kaikki kestää. Tai niin ehkä joskus joku muu mies on ollut kiinnostunut siitä "paskast" niin se oli sen naisen vika sekin. Se oli sudelta pois. En voi enää lukea koko palstaa kun tämä on taas yhtä ja samaa miehen näyttämöä. Ei hitto no lähteepä taas yksi.
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas ketju jossa sai antaa moitteita sairastuneelle ihmiselle. Hänellä oli sairaalassa muita miehiä tietenkin niinhän sitä tehdään ja vielä nukutuksessa leikkauspöydällä flirttaillaan. Anna mun kaikki kestää. Tai niin ehkä joskus joku muu mies on ollut kiinnostunut siitä "paskast" niin se oli sen naisen vika sekin. Se oli sudelta pois. En voi enää lukea koko palstaa kun tämä on taas yhtä ja samaa miehen näyttämöä. Ei hitto no lähteepä taas yksi.
Missä kohtaa tässä oli mitään moitetta yhtään kellekään? Nämä on ihan yleisiä asioita. Semmoisia asioita mitä itse toivon kumppanilta. Ihan normaaleja juttuja. Joku toinen voi toivoa jotain muuta..
- Anonyymi
On olemassa myös oikeasti kaverinaisia ja kaverimiehiä. Mutta mustasukkainen saa siihen flirttailut aikaan päässään jos haluaa. Olet Susi itsekin puhunut jostain naiskavereista täällä joiden kanssa soittelet ja autat heitä. Kaverit on kavereita. Sitä en tiiä mitä sulle ovat.
Anonyymi kirjoitti:
On olemassa myös oikeasti kaverinaisia ja kaverimiehiä. Mutta mustasukkainen saa siihen flirttailut aikaan päässään jos haluaa. Olet Susi itsekin puhunut jostain naiskavereista täällä joiden kanssa soittelet ja autat heitä. Kaverit on kavereita. Sitä en tiiä mitä sulle ovat.
Eivät ole olleet mitään muuta kuin kavereita ne naiset minulle.
Ja jos niistä muista miehistä puhuu kaiken aikaa taukoamatta, niin kyllä sinä herää silloin ihmetys itselle että miten paljon itse merkitsen sille toiselle. Kyllä kellä tahansa nousisi semmoinen kysymys mieleen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä puhut ja miten kirjautunut kirjoittaja liittyy tähän.
Ap Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä puhut ja miten kirjautunut kirjoittaja liittyy tähän.
ApHän puhui minulle ja minulle henkilökohtaisista asioista ei liittynyt sinun AP mitenkään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hän puhui minulle ja minulle henkilökohtaisista asioista ei liittynyt sinun AP mitenkään.
Näin juuri. Ei sinulle Ap. Mutta ketjuasi kovasti edustavalle. Saa kai täällä muillekin kirjoittaa kuin Ap sulle kun keskustelua tulee.
- Anonyymi
Miehet haluaa aina pillua naiselta. Jopa ne, jotka väittävät olevan pelkkää kaveria. On naisen homma toimia portinvartijana tässä asiassa, eikä odottaa miehen vahtivan häntä.
- Anonyymi
On se vanha suomalainen sanonta, vasullista kirppuja on helpompi vahtia, kuin yhtä h..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se vanha suomalainen sanonta, vasullista kirppuja on helpompi vahtia, kuin yhtä h..
On myös sanonta, että jos mies on oikea naiselle niin nainen unohtaa kaikki periaatteet ja testaamiset, kun haluaa miehen. Jos miehen pitää jahdata, niin nainen on väärä. Jahdata on vähän huono sana, koska suomen kieli on aika köyhä ilmaisultaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On myös sanonta, että jos mies on oikea naiselle niin nainen unohtaa kaikki periaatteet ja testaamiset, kun haluaa miehen. Jos miehen pitää jahdata, niin nainen on väärä. Jahdata on vähän huono sana, koska suomen kieli on aika köyhä ilmaisultaan.
Mitä, jos mies ei tee elettäkään vaan päinvastoin kapuloita rattaisiin. Silti näkyy kilometrin päähän kiinnostus ja on tiedossa muutenkin. Miten silloin mielestänne naisen kuuluu olla ja "käyttäytyä"? Aikaa mennyt kuukausia.
Ihan kaverin puolesta kyselen tietysti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä, jos mies ei tee elettäkään vaan päinvastoin kapuloita rattaisiin. Silti näkyy kilometrin päähän kiinnostus ja on tiedossa muutenkin. Miten silloin mielestänne naisen kuuluu olla ja "käyttäytyä"? Aikaa mennyt kuukausia.
Ihan kaverin puolesta kyselen tietysti.Oletko siis varma, että olisitte oikeita toisillenne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko siis varma, että olisitte oikeita toisillenne?
Miten siitä voi olla varma? Kerro mullekin, jos sellainen keino on olemassa.
- Anonyymi
Sellainen mies tuntee naisensa ja tietää, että nainen on uskollinen eikä jätä miestä ikinä. Tiedän kokemuksesta, että oikeassahan tuo on.
- Anonyymi
Missä nukut yösi?
- Anonyymi
En edes ole suhteessa, en silti flirttaile. "Kaveri"miehet saattavat kokeilla, että onko mahdollisuutta ns. Kepillä jäätä pienellä flirtin tapaisella heitolla, mutta hyvin on/ovat ymmärtäneet, että aivan turhaa. Otan heti etäisyyttä, jos jutut meinaa karata. Jutella ja nauraa voi tyhmille jutuille ilman flirttiä. Jos seurustelisin, niin kyllä se tavallinenkin juttelu muiden miesten kanssa vähenisi entisestään.
- Anonyymi
Arvostan.
- Anonyymi
Vittu että ihminen voi olla sekaisin jos ajattelee noin.
Päinvastoin mies ei viitsi yrittää koska onnliian tosissaan naisen kanssa.
Ja mitä vittua edea "antaa toisten miesten flirtata", sehän on NAISEN oma valinta toimia niin.
Tuo kertoo kaiken siitä naisesta eikä mitään siitä miehestä- Anonyymi
Ja jos nainen on vietävissä niin silloin hän in.
Naurettavaa alkaa kilpailemaan ja yrittää viedä naista NAISEN omista valinnoista pois.
Mutta pikkulikat ei kanna vastuuta omisya valinnoistaam ja syy on aina miehessä
Yhrä järkwvä ajatus että nainen joka ei tykkää miehenn flirtistä on varmaan lesbo - Anonyymi
Eihän se nainen miehen flirtille mitään voi. Siihen voi jonkin verran vaikuttaa, että jatkuuko se, mutta vaatii äärimmäisen kovaa itseluottamusta tai kovuutta naiselta. Jos nainen on ujo ja menee hämilleen, niin miehet vaan innostuu ja alkavat lisäämään vettä myllyyn.
Kokemusta on ja paljon. Työelämässä nuorempana ja ujona oli ihan kamalaa.
Nykyäön osaan jo kun ikää on 3*enemmän 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se nainen miehen flirtille mitään voi. Siihen voi jonkin verran vaikuttaa, että jatkuuko se, mutta vaatii äärimmäisen kovaa itseluottamusta tai kovuutta naiselta. Jos nainen on ujo ja menee hämilleen, niin miehet vaan innostuu ja alkavat lisäämään vettä myllyyn.
Kokemusta on ja paljon. Työelämässä nuorempana ja ujona oli ihan kamalaa.
Nykyäön osaan jo kun ikää on 3*enemmän 😉Lisään vielä, se että miehet flirttaa naiselle on vielä valovuoden päässä siitä, että homma etenisi yhtään mihinkään.
- Anonyymi
Minä ainakin tahdon että nainen itse ymmärtää rakastaa ja kohdella minua rakkaudella ja kunnioituksella ja olla uskollinen. Pakottaminen ei toimi kuin joissain harvoissa tapauksissa, eikä sovi minun luonteeseeni sellainen.
- Anonyymi
Tähän pätee sama, kuin miehiin, että jotkut osaa ja jotkut ei.
- Anonyymi
Saattaa ne kaverimiehet vähän testaillakin..
- Anonyymi
Ja testailevatkin, mikä on ihan ok niin kauan kun eivät aseta itseään siihen asemaan, etteikö nainen muka tajuaisi mitä on meneillään.
- Anonyymi
Niin tekee, niin kuin kommentoin tuolla aiemmin. Testailla ja jopa kiusata kiinnostunutta miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tekee, niin kuin kommentoin tuolla aiemmin. Testailla ja jopa kiusata kiinnostunutta miestä.
Ei se välttämättä kiusaamista ole, mutta toisen ihmisen aliarvioimista kyllä, mikä taas kertoo siitä että testailijat kuitenkin alitajuisesti kokevat oikeudekseen hämmentää toisten ihmisten tunnetiloja. Nämä kyllä kostautuu aina, mutta ehkä jokainen saakoon sen selville ihan itse vaikka kantapään kautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1619085Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu1064098- 1143932
- 553393
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint432730Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d23962060Yliajo Heinolassa
Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi491949- 571947
Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras111941Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko201541