Sitten Iöysin suomikaksnepan ja persutit. AIoin tuntemaan jotain outoa. Se oli seIIai kutkutus tuol jaIkoväIissä. Sit tuIi stondis. Ihmettelin et mitä tää oikeen on mut jatkoin vaan. Sit muIta tuIi housuihin. Siitä lähtien oon räkyttäny persuteiIIe ja hakannu käpäIään. EIämäIIäni on vihdoinkin tarkotus! SiIIeesti. Onks sulla?
EIämäni oIi tyhjä musta aukko.
15
165
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva kuulla, että olet löytänyt elämällesi tarkoituksen. Täällä kirjoitellessa se mieli pysyy virkeänä ja elämä hymyilee.
- Anonyymi
Persut ovat kansaa huijaavaa ja venäjämielistä haittaporukkaa. Minua he eivät kiihota vaan enemmänkin halveksun heitä.
- Anonyymi
Kukas persu sua on huijannut kun noin olet mielesi pahoittanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulta meni usko persuihin viimeistäön sii vaiheessa kun nimittivät useamman lastenkoskijan puolueeseen ja ehdottivat virtuaalisen lapon sallimista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopeampaa olisi luetella persut, jotka eivät ole huijanneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopeampaa olisi luetella persut, jotka eivät ole huijanneet.
Sepä on harmi kun sulla on noin huonoja kokemuksia. Itse olen tavannut vain tavallisia ihmisiä. Ja juu en ole persu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulta meni usko persuihin viimeistäön sii vaiheessa kun nimittivät useamman lastenkoskijan puolueeseen ja ehdottivat virtuaalisen lapon sallimista.
Sinähän kiihotuit seksuaalisesti jonkun Oulan aivopierusta AI juttuun liittyen ja sehän sinulle vassarille sopii oikein hyvin. Pohjimmiltaan tykkäät Sasusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän kiihotuit seksuaalisesti jonkun Oulan aivopierusta AI juttuun liittyen ja sehän sinulle vassarille sopii oikein hyvin. Pohjimmiltaan tykkäät Sasusta.
Menikö lapo-persulla tunteisiin? Ajattelitko adoptoida afrikkalaisen pojan itsellesi?
- Anonyymi
Et sentään hakkaan hanskaan maahanmuuttajamiestä kuten Tynkky ja Vigge?
- Anonyymi
Ryboina ette vaan opi kirjoittamaan.
- Anonyymi
suomessa on paljon järviä joihin voit kadota 🙂
- Anonyymi
Musta aukko on persumaailmassa p-aukko. Ja maapallo on litteä.
- Anonyymi
Tähän persut luottavat kiven kovaa!
- Anonyymi
Siis tarkoitatko Anu Saukkoa ja Per Saukkoa? 🙃
- Anonyymi
Alussa oli Sanna Marin ja 23 jaettavaa miljardia. Kun rahat loppuivat ja Sannakin pakeni, jouduimme petettynä oppositioon. Aloimme ulista länteen jos alfa palaisi: SEKSISAKSINATSIPYSSYULIULIULIULIUUUUU! ULIULIULIULIUUUUU!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102311Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from311882Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen271853Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276471836- 1001798
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571122- 1101026
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20873- 53838
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110827