Vielä 😂
Että millä täytteellä?
Siitä pizzasta
36
453
Vastaukset
- Anonyymi
Jalkakylpy odottaa jo.
- Anonyymi
Pekonia ja sipalii.
- Anonyymi
En usko🤨 pekoni ja sipali? Voiko olla?
- Anonyymi
Brouski uskon sua. Mennäänkö me pissalle jonnekin, et vastannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Brouski uskon sua. Mennäänkö me pissalle jonnekin, et vastannut.
Maksa sä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksa sä!
Jos mä tarjoon pizzan, hieronnan ja jalkakylvyn, niin mitäs sä sitten annat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mä tarjoon pizzan, hieronnan ja jalkakylvyn, niin mitäs sä sitten annat?
En ymmärrä
- Anonyymi
😂😂
🍕🍕
🤌🤌- Anonyymi
Ei riitä yks slaissi ettäs tiedät!
- Anonyymi
Saisinko kiitos: tonnikala, a.juusto, chili, valkosipuli (ananas) katkarapu. Herkunmoista 😋
- Anonyymi
Tuo on muuten hyvää., nam 😊
- Anonyymi
Floptori
- Anonyymi
Jauheliha, jalapeno, pepperoni, chilimajoneesiraidoilla maistuis tänään. Ja juomaksi makea päärynäsiideri jäillä.
- Anonyymi
taidan tilata itse ja viinin myös. ja pian myös kuohuvaa. tämä painajaislahkotoiminta viimein päättyy.
- Anonyymi
Jummijammi, kohta on perustettava oma pizzeria 😂
- Anonyymi
😂😂😋
- Anonyymi
😂😂 Tai pieni suklaapuoti 😂😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂 Tai pieni suklaapuoti 😂😘
Oooh, se olis aika paha kyllä. Olla kaiket päivät suklaantuoksussa 😋
- Anonyymi
Mozzarella kinkku ja ananas
- Anonyymi
Americano. Hmm hyvää
- Anonyymi
Mahollisimman rasvasta ja hyvää. Kaukilla mausteilla 😋
- Anonyymi
😂😂🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂🤭
😂 onkohan mahollisesti aiempaa kokemusta asiasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 onkohan mahollisesti aiempaa kokemusta asiasta?
Ei oo muuten kun jäänteitä menneisyydestä 🏋️
- Anonyymi
Aurajuusto, kaikki muu on sitte sivuseikka 😂 ehkä kana, ananas aurajuusto, melkeen aina noin jos itse teen. Mut kyl tonnikala, kinkku ananas, aurajuusto on myös hyvää. Kaupassa valmis pitsoissa se pepporoni/pesto/tomaatti hässäkkä on hyvää 😁
- Anonyymi
Ei tietoakaan mihin liittyy tai keneen,
mutta vastaanpa nyt siltikin...
"Vege" mieluiten tai sitte salami..- Anonyymi
Ei vege syö salamia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vege syö salamia.
En mä sanonut olevani vege..
- Anonyymi
Kinkku, herkkusieni, jalapeno. Tykkäätkö sinä kuitenkin pitsasta? ;)
- Anonyymi
No, joo. Mutta eipä tuo nytkään kovin hyvältä maistunut jostain syystä 🤔
- Anonyymi
Inhoan karvakäso pizzerioita, mutta sorrun pari kertaa vuodessa tilaamaan näin sunnuntai-illan leffan oheen pizzaa. Ilmeisesti pizzanpaistajalla oli ollut henkilökohtainen kriisi, koska pizaan täytteet on sotkeetu yhdeksi mössöksi paiston jälkeen. Pizzalaatikon kannessa ei ole rasvatahroja, joten ei ole kyse siitä, että täytteet olisivat tarttuneet kanteen tms.
Jälleen yksi perustelu lisää suomalaisten palveluntarjoajien tukemiseen. - Anonyymi
Ei ainakaan homejuustolla eikä valkosipulilla..
- Anonyymi
Ajatus pizzazta on aina parempi kuin pizzam syöminen. Nytkin liian suolaista ja rasvaista.
- Anonyymi
Kaikesta parasta on juuri tuodun pizzan tuoksu. Pizza tuodaan ovelle: ”Odota hetki, käyn hakemassa rahat.” - viiden minuutin päästä kun pizzan tuoksu on jo levinnyt huoneeseen: ”Vaimo sano, ettei se ole tilannut mitään pizzaa, tässä nämä pizzat takaisin”.
- Anonyymi
En syö enää pitsaa mutta silloin kun söin niin se oli kebabliha, ananas, aurajuusto, maustekurkku, Cheddar ja bbq- kastike.
- Anonyymi
Kiitos mutta teen pizzani itse ja nautin sen hyvässä seurassa. Kuten varmaan arvaatkin, itsekseni.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1114639Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734395Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.951759- 4031671
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331433Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61119Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3531110- 67989
- 57974
- 92948