On toinen luontoni, niin onhan tämä nyt jo aika absurdia.
No, ei hätää mies.
Vaikka kärsivällisyys
15
286
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tykkään sinusta, älä vedä ittees ylikuntoon... ;-))
- AnonyymiUUSI
Pilkkaaminen on parasta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pilkkaaminen on parasta
Kaikesta ei pidä ajatella negatiivisesti. Siinä sinulle miettimistä.
- AnonyymiUUSI
Mistä sait ajatuksen, että vetäisin itseni ylikuntoon?
Ap-sohvapotato - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pilkkaaminen on parasta
Ja vttuilu on taitolaji :D
-Ap
- AnonyymiUUSI
Naruke on nainen ja se sävelsi tän (epätasapainoa universumissa)
https://m.youtube.com/watch?v=nJ6iP4jEbaA&list=RDnJ6iP4jEbaA&start_radio=1&pp=ygUVV2lsZCBhcm1zIG5ldyBqb3VybmV5oAcB
- AnonyymiUUSI
Kyllä pitää jos ei tiedä asioiden todellista tilaa
- AnonyymiUUSI
Mitä pitää?
Sivu
- AnonyymiUUSI
Kierrän sitten sen ampiaispesän.
- AnonyymiUUSI
Minun pitää olla kyllä tosi kiltti naiselle, jos hän välittää minusta. Mutta tunnen itseni jo epäonnistuneeksi.
- AnonyymiUUSI
Tarkoitan että on minulta tuhmaa salata rakkauteni ja elää näin, jos hän kaipaa ja tarvitsee. Olen melko itsekäs.
- AnonyymiUUSI
Onhan tämä. Minä odottelen vaan.
- AnonyymiUUSI
Mulla ei kiire. Pohdin vain, hohtaako hahmot enää jos pakastuu 🤔 Pian selvinnee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225585
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai954821Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1404774Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3682235- 1222126
- 1081827
- 2561577
- 3731328
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591161- 2241150