Ollaanko oltu kilttejä?

Anonyymi-ap

Vai tarvitseko vitsaa, saisit oikein aitoa koivunvitsaa jos olet ollut tuhmana tai ajatellut tuhmia ;) herra +60 antaisi tuhmille ikärouville, leskirouville, vanhoillepiioille kurinpalautusta pepulle, saisit muutakin isoa kovaa jos haluisit?

33

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mee hevon vittuun fossiili

• Anonyymi

Mikäs vitun muinaisjäänne sinä olet. Mitäs olet juuttunut sinns hevonvittuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs vitun muinaisjäänne sinä olet. Mitäs olet juuttunut sinns hevonvittuun.

Sää mää ja bää on nyt vitun muinaisjäänne buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää on nyt vitun muinaisjäänne buaahaa

Buuaahaa määkijä mitäs olet. Niuvanniemelle unohdettu fossiilli pedari.

• Anonyymi

Niin antaisin minäkin kunnon selkäsaunan naiselle.Herrasmies 02AL

• Anonyymi

Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön

No no älähän liioittele. Et sinä koko Turku ole. Vaikka tautinen persreikä oletkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No no älähän liioittele. Et sinä koko Turku ole. Vaikka tautinen persreikä oletkin.

Sää mää ja bää on nyt persreikä buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää on nyt persreikä buaahaa

Hähähää mitäs meidän määkivä buaahaa marakatti persreikä olet. Kiva kun itte tiedät mikä olet.

• Anonyymi

Olen aina halunnut kokea, miltä tuntuisi. Uskaltaisitko tavata? Täällä muodokas rouva myös 02-alueelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aina halunnut kokea, miltä tuntuisi. Uskaltaisitko tavata? Täällä muodokas rouva myös 02-alueelta.

Kyllä uskallan tavata. Uskon että tultais juttuun.Herrasmies 02AL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö haluttaa kokeilla. Herrasmies 02AL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähde luokseni annan vitsaa pyllyllesi koitan välillä vakoasi onko kostunut olen varma saat orkun jossakin vaiheessa. Mies 02

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähde luokseni annan vitsaa pyllyllesi koitan välillä vakoasi onko kostunut olen varma saat orkun jossakin vaiheessa. Mies 02

Voi olla, että kostuukin… Nähdäänkö jossain muualla ensin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, että kostuukin… Nähdäänkö jossain muualla ensin?

Sopii hyvin tapaaminen muualla. Laita sinä paikka missä haluaisit tavata. Mies 02al

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii hyvin tapaaminen muualla. Laita sinä paikka missä haluaisit tavata. Mies 02al

Vieläkö kiinostaa. Mies 02al

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro itsestäsi vähän lisää. Osoite on oliviaturusta at proton.me

• Anonyymi

Iso kestävä aito kalu kiinnostaisi. N50

• Anonyymi

Täällä olis tarjolla sekä vitsaa että kalua.02AL

• Anonyymi

Saat kyllä +60 isoa kovaa N50 jos haluat; )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat kyllä 60 isoa kovaa N50 jos haluat; )

Jaa millasta ja missäpäin 02al? N50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turusta noin 45km Tampereelle päin.Ei viitsi aivan tarkkaan laittaa tänne.02AL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

60+ on kova Jortikka 17/4.5 09alue jos N50 kiinnostaa ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

60 on kova Jortikka 17/4.5 09alue jos N50 kiinnostaa ;)

No kyllä ja vaikka useempii. Vaan liika kaukana ehkä. N50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä ja vaikka useempii. Vaan liika kaukana ehkä. N50

Olen varmaan lähempänä olis myös leikkikaluja käytössä jos haluu kokeilla.02AL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen varmaan lähempänä olis myös leikkikaluja käytössä jos haluu kokeilla.02AL

Aitoja miehiä isoilla eikä mitään dildoja. N50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aitoja miehiä isoilla eikä mitään dildoja. N50

+60 voisi ajella N50 luokse antamaan isolla kovalla kyydit, terve ja puhdas takuu seisokilla 👍 olen kova poika myös nuolemaan 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

60 voisi ajella N50 luokse antamaan isolla kovalla kyydit, terve ja puhdas takuu seisokilla 👍 olen kova poika myös nuolemaan 😋

Millasilla mitoilla olet ja yksinkö tulet vaiko kuskin kanssa jos vähän juotais? N50

• Anonyymi

Ei oo tarkotus ryypätä.

• Anonyymi

Onko kaikki ollut kilttejä viikonlopun.

• Anonyymi

Olen ollut tuhma.

• Anonyymi

Onko ilkeitä kakaroita.

• Anonyymi

Eilen kävin leskianoppini luona kun laittoi viestiä että on ollut tuhmana ja fantasoinut salaa seksistä vävyn kanssa. Kävin hakemassa tuoreen koivuvitsan ja ajelin anopille, siellä se jo odotti aamutakki auki isot tissit roikkuivat jo lähes navan korkeudella, isot nännit nöpöttivät isojen nännipihojen kanssa, vanha harmaa karvainen pillu jossa isot pillun huulet ja isoin näkemäni klitoris ovat herkkua katseltavaa, heti komensin menemään sängylle makaamaan mahalleen, anoppi totteli ja nosti jo peppuaan ylöspäin odottaen että vävy antaa vitsaa ja toruu, annoin nyt kunnolla, joka iskulla inisi ja sanoin että lupaathan olla nyt kiltti, lupasi moneen kertaan ja peppu oli aivan punaraitaisena vitsan jäljistä, lopuksi meni anopin taakse ja sanoin nyt saat antaa sitä syntistä vittuasi vävylle ja nussittiin kiimaisena, anoppi sai monta orkkua ja lopuksi minäkin laukesin voimalla anopin sisään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      152
      4771
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      205
      3994
    3. 212
      3198
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      110
      3054
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      84
      2883
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      125
      1730
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      14
      1634
    8. 61
      1339
    9. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      1176
    10. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      111
      1163
    Aihe