Kiihottaako käytetyt naisten pikkuhousut?

Oon 40+ nainen ja mua kiinnostaisi myydä käytettyjä pikkuhousuja. Kiihottaako tällainen ketään? Mietin että onko tällaiselle ostajia? 😅

34

594

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kukaan halua maksaa alkkareista.

• Anonyymi

Ai sinä pöllit ne nykäsen valinnasta. Etkö käytä alkkareita.

• Anonyymi

Sä tiedät tän asian kaikkien puolesta? 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä tiedät tän asian kaikkien puolesta? 😅

Juu kyllä kaikki muut täällä alkkareista maksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu kyllä kaikki muut täällä alkkareista maksaa.

Sikailua

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät kaikkien puolesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sikailua

Mitäs sikailette. Oma on valinta.

• Anonyymi

Kyllä reilu nelikymppisen naisen pillulle tuoksuvat pikkarit kiinnostaa paljon mutta miten saa varmuuden että ne on sulla ollut

• No esim silleen ett saa kuvan musta pikkarit päällä (ilman kasvoja koska en halua sitä riskiä ett vastapuoli olisikin joku tuttu) 😅

• Anonyymi

Piriperse taas myy tautisia pöksyjä 🤢🤑

• Anonyymi kirjoitti:

Öööh, okei - puhutko itsestäsi ja siitä mitä peilissä tulee vastaan? 🤣

Itse oon ihan työssäkäyvä veroja maksava 40+ kuntoileva ja kiinteässä kondiksessa oleva nainen 😘

• Anonyymi
        Piggarit kirjoitti:

Öööh, okei - puhutko itsestäsi ja siitä mitä peilissä tulee vastaan? 🤣

Itse oon ihan työssäkäyvä veroja maksava 40 kuntoileva ja kiinteässä kondiksessa oleva nainen 😘

Miten puhelinseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs olet ja myyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot kyllä piriperseeksi ahkera ilmottelija täällä.

• Anonyymi
        Piggarit kirjoitti:

No esim silleen ett saa kuvan musta pikkarit päällä (ilman kasvoja koska en halua sitä riskiä ett vastapuoli olisikin joku tuttu) 😅

Jonkun tämmöisen kuvanko?

https://yandex.com/images/search?text=woman knickers closeup

• Anonyymi

• Anonyymi

Voisitko feminisoida minua. 19-vuotias sissy joka haluaa täydellisen feminisaation ja muuttua naiseksi. Se voisi sisältää myös pikkareiden ostamista. Olen tullut osalle kaapista transnaisena ja aion elää tulevaisuudessa naisena. Nytkin käytän pelkästään naisten alusvaatteita ihania pikkareita ja stringejä. Persoonallisuus on vielä miehinen ja jäykkä, joten pliis feminisoi minua. Kummankaan ei tarvitse näyttää naamaansa. Pliis tee minusta oma nainen. Lupaan ostaa pikkareita.

• Anonyymi

Laitoin sulle siellä viestipyynnön. Käyhän tsekkaamassa. T: 19v sissy

• Anonyymi

Riippuu kyllä ihan naisesta. Itse tunnen yhden reilusti yli 40v naisen joka on ihan kivan näköinen ja helvetin hyvä tyyppi, mutta kun se ei riitä. Ihan randomilta en ottaisi.

Toinen asia on hinta. Ei ne ole mitään kalliita. Turha kuvitella 50€-200€. Hinta liikkuu parista eurosta reiluun kymmeneen.

• Mun hinnat on 25e/pikkarit. Ihan eurolla tai kahdella a) en saa ostettua yksiäkään pikkuhousuja (ja jos mulla ei ole sellaisia niin mitenpä mä niitä möisin) ja b) jos lupaus on pitää niitä vuorokausi, ottaa kuvia ja viestitellä ostajan kanssa, niin ihan parista eurosta kukaan myyjä ei vaivautuisi 😅

Sehän riippuu kans ihan siitä mitä arvostaa. Itse en naisena ostaisi keneltäkään käytettyjä alushousuja. Mutta mulla on fiilis ett löytyy moniakin miehiä,jotka on valmiita niistä maksamaan 😊

• Anonyymi
        Piggarit kirjoitti:

Mun hinnat on 25e/pikkarit. Ihan eurolla tai kahdella a) en saa ostettua yksiäkään pikkuhousuja (ja jos mulla ei ole sellaisia niin mitenpä mä niitä möisin) ja b) jos lupaus on pitää niitä vuorokausi, ottaa kuvia ja viestitellä ostajan kanssa, niin ihan parista eurosta kukaan myyjä ei vaivautuisi 😅

Sehän riippuu kans ihan siitä mitä arvostaa. Itse en naisena ostaisi keneltäkään käytettyjä alushousuja. Mutta mulla on fiilis ett löytyy moniakin miehiä,jotka on valmiita niistä maksamaan 😊

Olisi ihana saada sun käyttämät pikkarit

• Anonyymi

Miehiä ei kiinnosta ostaa tuntemattoman (erittäin todennäköisesti miehen tai homon, transsun tai muun sodomiitin) tahraamaa ja kauppaamaa likapyykkiä.

• Täällä nyt onkin myymässä pikkareita nainen 😅

(ja veikkaan että joku niitä miestenkin kalsareita haluaa ostaa.. himot ja halut on mielenkiintoinen asia jos vaan uskaltaa tunnustaa ne itselleen 😉)

• Anonyymi
        Piggarit kirjoitti:

Täällä nyt onkin myymässä pikkareita nainen 😅

(ja veikkaan että joku niitä miestenkin kalsareita haluaa ostaa.. himot ja halut on mielenkiintoinen asia jos vaan uskaltaa tunnustaa ne itselleen 😉)

Ihana nainen 🥰

• Anonyymi

Oppikoulussa ostettiin kolleganaisilta pikkarit jaloistaan, silloin tiesi varmasti kenen mehut niissä oli ja yleensä sai nähdä vilauksen tai toisenkin.

• Anonyymi

Moi
      Onko stringejä.vain ne kiinnostaa.

• On toki 😊 Käy kurkkaamassa tuo mun ig profiili?

• Anonyymi

Otatko vaihdossa vanhat savottamiehen kalsarit? Ne on olleet yhtä soittoa jalassani kesäkuusta lähtien ja varmasti löytyy kaikki miehiset aromit!
      Päätin ne nyt laittaa vaihtoon kun ilmat on niin kylmenneet että pakkasella alkaa ulkona jäätyä niihin kertyneet eritteet eivätkä ne tällöin enää oikein lämmitä. Kaupan kassajonossa olen huomannut viime aikoina seistessäni että ihmiset nuuhkivat selvästi pälyillen ympärilleen että mistä on haju peräisin mikä niistä irtoaa niin on ollut välillä pokassa pitelemistä.

Minkäs verran olisit valmis maksamaan välirahaa jos päästään vaihtokaupoille?

T. Savotta-Pentti Hämeestä 56 v

• Ei kuule muuta ku perustat jonkun kauppapaikan ja alat myydä - kyllä joku setä varmaan haluaa ostaa 🤣🤣

• Anonyymi

Tää on täyttä huijausta.älkää menkö hänen ansaan.ae mitään pöksyjä lähetä

• Anonyymi

Vaikka ihan oikeasti olisikin 40+ ikänaisen mummopöksyt niin nehän lemottaisivat aivan hirveältä. Mutta nämä anonyymikauppiaat ovat varmasti homoja tai muita sodomiittejä jotka korkeintaan sotkevat pöllimänsä pikkarit eritteillään, jos yleensä viitsivät mitä lähettää rahat saatuaan.

• Anonyymi

Itsekin miettinyt samaa, siis myyjän näkökulmasta. Miten hoidat maksupuolen kun haluaa pysyä ns. nimettömänä? Mobilepaylla tai tilinumeron antamisella kuitenkin paljastuu nimi/numero ja sitten osoitekin on helppo selvittää..

• Anonyymi

Käytetyt ohuet sukkahousut kiinnostaa söpösääreltä..!?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      456
      8173
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      116
      5647
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      116
      4678
    4. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      207
      4542
    5. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      33
      4488
    6. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      52
      3987
    7. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3873
    8. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      77
      3747
    9. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      43
      3688
    10. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      85
      3491
    Aihe