Oon 40+ nainen ja mua kiinnostaisi myydä käytettyjä pikkuhousuja. Kiihottaako tällainen ketään? Mietin että onko tällaiselle ostajia? 😅
Kiihottaako käytetyt naisten pikkuhousut?
34
594
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan halua maksaa alkkareista.
- Anonyymi
Ai sinä pöllit ne nykäsen valinnasta. Etkö käytä alkkareita.
- Anonyymi
Sä tiedät tän asian kaikkien puolesta? 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä tiedät tän asian kaikkien puolesta? 😅
Juu kyllä kaikki muut täällä alkkareista maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kyllä kaikki muut täällä alkkareista maksaa.
Sikailua
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät kaikkien puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sikailua
Mitäs sikailette. Oma on valinta.
- Anonyymi
Kyllä reilu nelikymppisen naisen pillulle tuoksuvat pikkarit kiinnostaa paljon mutta miten saa varmuuden että ne on sulla ollut
No esim silleen ett saa kuvan musta pikkarit päällä (ilman kasvoja koska en halua sitä riskiä ett vastapuoli olisikin joku tuttu) 😅
- Anonyymi
Piriperse taas myy tautisia pöksyjä 🤢🤑
Anonyymi kirjoitti:
Öööh, okei - puhutko itsestäsi ja siitä mitä peilissä tulee vastaan? 🤣
Itse oon ihan työssäkäyvä veroja maksava 40+ kuntoileva ja kiinteässä kondiksessa oleva nainen 😘- Anonyymi
Piggarit kirjoitti:
Öööh, okei - puhutko itsestäsi ja siitä mitä peilissä tulee vastaan? 🤣
Itse oon ihan työssäkäyvä veroja maksava 40 kuntoileva ja kiinteässä kondiksessa oleva nainen 😘Miten puhelinseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olet ja myyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kyllä piriperseeksi ahkera ilmottelija täällä.
- Anonyymi
Piggarit kirjoitti:
No esim silleen ett saa kuvan musta pikkarit päällä (ilman kasvoja koska en halua sitä riskiä ett vastapuoli olisikin joku tuttu) 😅
Jonkun tämmöisen kuvanko?
https://yandex.com/images/search?text=woman knickers closeup - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun tämmöisen kuvanko?
https://yandex.com/images/search?text=woman knickers closeupEhkä ehjä linkki:
https://yandex.com/images/search?text=+woman+knickers+closeup Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ehjä linkki:
https://yandex.com/images/search?text= woman knickers closeupÖhh, noi on aikas kamalia kuvia 😁 Mulla on parempia. Käy katsoon mun ig 'piggarit'
- Anonyymi
Voisitko feminisoida minua. 19-vuotias sissy joka haluaa täydellisen feminisaation ja muuttua naiseksi. Se voisi sisältää myös pikkareiden ostamista. Olen tullut osalle kaapista transnaisena ja aion elää tulevaisuudessa naisena. Nytkin käytän pelkästään naisten alusvaatteita ihania pikkareita ja stringejä. Persoonallisuus on vielä miehinen ja jäykkä, joten pliis feminisoi minua. Kummankaan ei tarvitse näyttää naamaansa. Pliis tee minusta oma nainen. Lupaan ostaa pikkareita.
- Anonyymi
Laitoin sulle siellä viestipyynnön. Käyhän tsekkaamassa. T: 19v sissy
- Anonyymi
Riippuu kyllä ihan naisesta. Itse tunnen yhden reilusti yli 40v naisen joka on ihan kivan näköinen ja helvetin hyvä tyyppi, mutta kun se ei riitä. Ihan randomilta en ottaisi.
Toinen asia on hinta. Ei ne ole mitään kalliita. Turha kuvitella 50€-200€. Hinta liikkuu parista eurosta reiluun kymmeneen.Mun hinnat on 25e/pikkarit. Ihan eurolla tai kahdella a) en saa ostettua yksiäkään pikkuhousuja (ja jos mulla ei ole sellaisia niin mitenpä mä niitä möisin) ja b) jos lupaus on pitää niitä vuorokausi, ottaa kuvia ja viestitellä ostajan kanssa, niin ihan parista eurosta kukaan myyjä ei vaivautuisi 😅
Sehän riippuu kans ihan siitä mitä arvostaa. Itse en naisena ostaisi keneltäkään käytettyjä alushousuja. Mutta mulla on fiilis ett löytyy moniakin miehiä,jotka on valmiita niistä maksamaan 😊- Anonyymi
Piggarit kirjoitti:
Mun hinnat on 25e/pikkarit. Ihan eurolla tai kahdella a) en saa ostettua yksiäkään pikkuhousuja (ja jos mulla ei ole sellaisia niin mitenpä mä niitä möisin) ja b) jos lupaus on pitää niitä vuorokausi, ottaa kuvia ja viestitellä ostajan kanssa, niin ihan parista eurosta kukaan myyjä ei vaivautuisi 😅
Sehän riippuu kans ihan siitä mitä arvostaa. Itse en naisena ostaisi keneltäkään käytettyjä alushousuja. Mutta mulla on fiilis ett löytyy moniakin miehiä,jotka on valmiita niistä maksamaan 😊Olisi ihana saada sun käyttämät pikkarit
- Anonyymi
Miehiä ei kiinnosta ostaa tuntemattoman (erittäin todennäköisesti miehen tai homon, transsun tai muun sodomiitin) tahraamaa ja kauppaamaa likapyykkiä.
Täällä nyt onkin myymässä pikkareita nainen 😅
(ja veikkaan että joku niitä miestenkin kalsareita haluaa ostaa.. himot ja halut on mielenkiintoinen asia jos vaan uskaltaa tunnustaa ne itselleen 😉)- Anonyymi
Piggarit kirjoitti:
Täällä nyt onkin myymässä pikkareita nainen 😅
(ja veikkaan että joku niitä miestenkin kalsareita haluaa ostaa.. himot ja halut on mielenkiintoinen asia jos vaan uskaltaa tunnustaa ne itselleen 😉)Ihana nainen 🥰
- Anonyymi
Oppikoulussa ostettiin kolleganaisilta pikkarit jaloistaan, silloin tiesi varmasti kenen mehut niissä oli ja yleensä sai nähdä vilauksen tai toisenkin.
- Anonyymi
Moi
Onko stringejä.vain ne kiinnostaa. - Anonyymi
Otatko vaihdossa vanhat savottamiehen kalsarit? Ne on olleet yhtä soittoa jalassani kesäkuusta lähtien ja varmasti löytyy kaikki miehiset aromit!
Päätin ne nyt laittaa vaihtoon kun ilmat on niin kylmenneet että pakkasella alkaa ulkona jäätyä niihin kertyneet eritteet eivätkä ne tällöin enää oikein lämmitä. Kaupan kassajonossa olen huomannut viime aikoina seistessäni että ihmiset nuuhkivat selvästi pälyillen ympärilleen että mistä on haju peräisin mikä niistä irtoaa niin on ollut välillä pokassa pitelemistä.
Minkäs verran olisit valmis maksamaan välirahaa jos päästään vaihtokaupoille?
T. Savotta-Pentti Hämeestä 56 vEi kuule muuta ku perustat jonkun kauppapaikan ja alat myydä - kyllä joku setä varmaan haluaa ostaa 🤣🤣
- Anonyymi
Tää on täyttä huijausta.älkää menkö hänen ansaan.ae mitään pöksyjä lähetä
- Anonyymi
Vaikka ihan oikeasti olisikin 40+ ikänaisen mummopöksyt niin nehän lemottaisivat aivan hirveältä. Mutta nämä anonyymikauppiaat ovat varmasti homoja tai muita sodomiittejä jotka korkeintaan sotkevat pöllimänsä pikkarit eritteillään, jos yleensä viitsivät mitä lähettää rahat saatuaan.
- Anonyymi
Itsekin miettinyt samaa, siis myyjän näkökulmasta. Miten hoidat maksupuolen kun haluaa pysyä ns. nimettömänä? Mobilepaylla tai tilinumeron antamisella kuitenkin paljastuu nimi/numero ja sitten osoitekin on helppo selvittää..
- Anonyymi
Käytetyt ohuet sukkahousut kiinnostaa söpösääreltä..!?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4618308Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1165721Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1174722Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2304641Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli384533Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s554043Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603900Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan793782Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava453715SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1533653