Synkro Jyväskylä kokemuksia

Anonyymi-ap

Hei kaikille! Onko muilla kokemuksia Synkro Jyväskylästä? Kuulin juuri ystävältäni todella hyvää palautetta heidän aloitusanalyysistään. Hän kertoi saaneensa selkeät video-ohjeet, joiden avulla selkä ja polvi alkoivat vihdoin rauhoittua. Erityisesti se, miten he näyttivät virheasennot ja selittivät miksi polvi ja alaselkä kuormittuivat väärin, oli kuulemma ratkaisevaa. Muidenkin kokemukset kiinnostaa.

23

85

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mä voin vahvistaa tämän. Kävin itse lonkan ja alaselän takia Synkrossa ja alkuanalyysi oli todella tarkka. Sain vihdoin ymmärryksen siitä, mikä liikerata aiheutti sen jatkuvan kivun. Video-ohjeet olivat selkeät ja niitä oli helppo seurata kotona ilman epävarmuutta.

• Anonyymi
        UUSI

Täällä myös erittäin hyvä kokemus. Mulla oli polven sisäkierto ja sitä kautta tulleet ongelmat kävelyyn ja voimantuottoon. Synkro oli ensimmäinen paikka, jossa selitys tuntui loogiselta ja harjoitteet osuivat suoraan siihen ongelmaan. Videoiden avulla opin tekemään liikkeet oikein ja kipu alkoi vähentyä nopeasti. Suosittelen lämpimästi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä myös erittäin hyvä kokemus. Mulla oli polven sisäkierto ja sitä kautta tulleet ongelmat kävelyyn ja voimantuottoon. Synkro oli ensimmäinen paikka, jossa selitys tuntui loogiselta ja harjoitteet osuivat suoraan siihen ongelmaan. Videoiden avulla opin tekemään liikkeet oikein ja kipu alkoi vähentyä nopeasti. Suosittelen lämpimästi.

Suosittelen sydämestäni Synkroa 💙🤍 Aamuisin oli hetkiä jolloin en kirjaimellisesti voinut suoristua. Synkrossa näin ensimmäistä kertaa videolta, miten alaselkä ohitti kaiken muun ja teki koko liikkeen puolestani. Tuntui kuin olisi katsellut vuosien virheasentoa ruudulta. Harjoitteet palauttivat liikkeen rauhassa, eikä kipu enää hallitse jokaista aamua. Se on suuri askel kohti normaalia arkea. Mulla oli sellainen kiertoliike myös alaraajoissa jota lähdetty korjaamaan. Nyt tuntuu jo aamut hyvältä. Treeniä takana vajaa puolivuotta.

• Anonyymi
      UUSI

Koko talven polvi muistutti joka askeleella että jotain on pahasti pielessä. Vasta Synkron alkuanalyysissä näin videolta totuuden. Askellus kääntyi sisään, lonkka nukkui ja polvi teki yksin kaiken duunin. Se hetki oli hämmentävä ja helpottava samaan aikaan. Harjoitteet avasivat liikkeen vähitellen. Nyt kuljen portaat alas ilman että polvi pelottaa. Tämä muutos tuntuu elämänlaadultaan suurelta.

• Anonyymi
      UUSI

Treenasin kovaa tanssia, mutta selkä ei enää taipunut kunnolla ja koko tekeminen tuntui tahmealta. Kun menin Synkroon, videointi paljasti että rintaranka oli jäissä ja alaselkä kompensoi joka liikkeen. Se selitti kaiken. Harjoitteet olivat täsmällisiä ja keho alkoi palautua askel askelelta. Pari kuukautta myöhemmin liike tuntui taas aidosti omalta.
      Nimimerkki FlowQueen

• Anonyymi
        UUSI

Mie olin vuosia paininu verenpainelääkkeiden kanssa. Sitten aloin huomata, että polvi otti itseensä kun kävelin. 3.11.2024 menin Synkroon, ja siellä video paljasti, että askel oli täysin vino. Kun sitä korjattiin, kipu helpotti. Liikkuminen lisääntyi, ruokahalu tasoittui ja paino alkoi tippua. Nyt olen neljä kiloa kevyempi ja verenpaine parempi kuin kymmeneen vuoteen.

• Anonyymi
      UUSI

Kun horjahdin viimeisen kerran jalkakäytävällä, päätin että nyt riittää. Synkro Jyväskylässä teki alkuanalyysin ja löysi syyn heti. Painopiste karkasi aina vasemmalle ja nilkan tuki ei riittänyt. Se oli ensimmäinen kerta kun sain konkreettisen selityksen. Harjoitteet olivat yksinkertaisia mutta muuttivat askelta hitaasti ja varmasti. Nyt uskallan kulkea pidemmälle kuin aikoihin.

• Anonyymi
      UUSI

Selkä repesi kireyteen melkein jokaisessa maastavedossa ja aloin oikeasti pelätä salia. Synkron analyysivideolla näin miten mun lantio kippasi joko eteen tai taakse koko liikkeen ajan. Järjestelmä oli pielessä. Kun opin uuden tavan hallita keskivartaloa, selkä heräsi tukemaan liikettä. Nyt treeni tuntuu turvalliselta ja vahvalta.

• Anonyymi
        UUSI

10.1.2024 oli aamu jolloin housut eivät enää menneet kiinni ja verenpaine piippasi hälytysrajan yläpuolella. Selkä kiristyi kuin jäykkä metallilevy ja polvi petti pari kertaa viikossa. Synkro Jyväskylässä valmentaja näytti videolta, miten askel lässähti joka askeleella ja selkä teki kaiken työn. Kolmen viikon harjoituksilla olo keveni ja painoa lähti 2,5 kiloa. Kuukauden kohdalla verenpaine putosi lähes 12 yksikköä.

• Anonyymi
        UUSI

Olkapää kipuili aina kun nostin kahvipannun, ja samalla tajusin, että käsivarsista oli kadonnut muoto. Synkrossa valmentaja huomasi heti, ettei lapaluu liikkunut oikein. Harjoitteilla olkapää avautui ja käden linja muuttui selkeämmäksi. Käsivarsien pehmeys väheni kuin huomaamatta ja olkapäistä tuli taas sellaiset, joista uskalsi käyttää lyhythihaista paitaa ilman että mietti näyttävätkö ne raskailta.

• Anonyymi
      UUSI

Olin pitkään etätyöläinen ja niska muuttui kivikovaksi. Synkro antoi analyysin joka näytti miten istuin kyljittäin tietokonetta kohti. Naisvalmentajan ohjeilla sain niskan liikkumaan taas, ja jännitys suli viikkojen aikana. Nyt työpäivät eivät tunnu kivireeltä, vaan pystyn keskittymään ilman jatkuvaa särkyä.

• Anonyymi
      UUSI

Olin pitkään etätyöläinen ja niska muuttui kivikovaksi. Synkro antoi analyysin joka näytti miten istuin kyljittäin tietokonetta kohti. Naisvalmentajan ohjeilla sain niskan liikkumaan taas, ja jännitys suli viikkojen aikana. Nyt työpäivät eivät tunnu kivireeltä, vaan pystyn keskittymään ilman jatkuvaa särkyä.

• Anonyymi
        UUSI

Työikäisenä minä olin aina menossa, mutta jatkuva niskajumi ja olkapään kipu saivat minut näyttämään väsyneemmältä kuin olin. Synkron valmentaja sanoi, että hartiat olivat tehneet kaikkea muuta kuin rentoutuneet. Harjoitteet avasivat olkapään liikkeen ja se muutti koko yläkroppani linjan. Vähän kuin joku olisi vetänyt näkymätöntä vetoketjua takaraivosta ja nostanut minut ylöspäin. Sen mukana myös yläselkä kiinteytyi ja olo oli itsevarmempi.

• Anonyymi
      UUSI

Thainyrkkeilytreenit menivät tauolle, kun lonkka ei enää kiertynyt. Synkron alkuanalyysissä hidastettu video paljasti rumasti, että lantio pysyi paikallaan ja jalka teki työn yksin. Harjoitteet olivat lajinomaisia ja sain voimantuoton takaisin. Potkut lähtee nyt kolmella tasolla ja liike tuntuu räjähtävältä.
      Nimimerkki FightKid17

• Anonyymi
      UUSI

Selkä oli pitkään ollut sellainen, että se ärähti aamulla jo ennen kuin ehdin keittää kahvia. Synkrossa valmentaja näytti suoraan videolta, miten selkä kompensoi koko kehon puolesta. Kun liike korjattiin ja lantio heräsi mukaan, selässä tapahtui jotakin, mikä tuntui vähän taikalta. Vatsan alue alkoi kiinteytyä, ja selkälinja tasoittui. Tuntui kuin koko keskikroppa olisi saanut uuden elämän.

• Anonyymi
      UUSI

Asun Turussa, joten otin Synkrolta etävalmennuksen. Lonkka vihloi pitkään ja epäilin jo nivelrikkoa. Videon analyysi kertoi toisen tarinan. Paino oli täysin väärässä kohdassa ja askellus hajosi joka askeleella. Harjoitteet tuntuivat heti oikeilta ja kahdessa kuussa tunto lonkassa muuttui. Nyt kävely on kevyempää kuin vuosiin.

• Anonyymi
      UUSI

Joka päivä tuntui siltä, että hartiat olivat oma kivinen panssarinsa. Synkron alkuanalyysi oli ensimmäinen hetki, jolloin näin ongelman selvästi. Olkapää valui eteen ja lavat olivat liimattuina kylkiin. Naisvalmentajan harjoitteet palauttivat liikettä hiljalleen. Nyt hengitys kulkee paremmin ja hartiat asettuvat alas kuin itsestään.

• Anonyymi
        UUSI

Mie olin pitkään hävenny omaa vatsaa, kun painoa oli kertyny ja polvi vihlo joka kerta kun menin bussin rappusiin. 12.3.2024 menin Synkroon ja siellä valmentaja kattotti videolta, miten askel kääntyi polvesta sisään ja reisi teki turhaa työtä. Harjotukset auttoivat heti ja kun pystyin kävelemään enempi, vyötärö alko kaventua. Nyt housut menee kiinni ilman taistelua.

• Anonyymi
      UUSI

Jalkapallossa vauhti oli aina vahvuuteni, mutta viime syksynä jalka ei enää vastannut. Synkrossa tehty analyysi näytti miten juoksu rullasi ulkokierrolla ja siksi polvikipu paheni joka viikko. Harjoitteet korjasivat tekniikkaa ja talven treenit menivät ilman yhtäkään polvisärkyä. Syksyllä kentällä tuntui kuin jalat olisi vaihdettu uusiin.

• Anonyymi
      UUSI

Kahvakuulatreeni oli enää muisto, kun alaselkä ei kestänyt yhtään eteenpäin nojaavaa liikettä. Synkrossa näin syyn: lantio ei tukenut yläkroppaa ja selkä otti koko kuorman. Harjoitteet palauttivat tuen hitaasti mutta varmasti. Nyt voin taas treenata ilman pelkoa että selkä pettää.
      Nimimerkki KuulaKoira35💪

• Anonyymi
      UUSI

Ajauduin tilanteeseen, jossa jopa kävely kauppaan sattui. Synkron alkuanalyysissä näkyi selvästi että lantion kannatus puuttui ja polvi joutui tekemään kaiken. Kun aloin harjoittaa oikeita lihaksia, kipu väheni viikko viikolta. Kesästä tuli ensimmäinen kivuton kausi neljään vuoteen.

• Anonyymi
      UUSI

Etävalmennuksella Synkro auttoi minua silloinkin, kun ajattelin ettei kamera voi kertoa kehostani mitään. Videolta näin tarkemmin kuin peilistä sen, miten jalkaterä kaatui ja lonkka jumiutui. Harjoitteet olivat pieniä mutta tehokkaita. Nyt pystyn treenaamaan joogaa ilman epätasaista kipua.

• Anonyymi
        UUSI

olin niin done sen kanssa, että selkä kipuili ja samalla vatsa näytti siltä että joku olisi piirtänyt sille oman kalenterin. Synkro teki analyysin ja kaikki oli off. Kun saatiin lantio toimimaan, keskivartalo alkoi aktivoitua ja vatsa kiinteytyä. Se tunne kun peilistä katsoo oma selkeämpi linja, on insane.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      93
      5411
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      75
      4726
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      137
      4697
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      369
      2124
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      96
      1778
    6. 99
      1627
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      257
      1517
    8. 356
      1222
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      58
      1054
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      1021
    Aihe