Itsetunnon parantavaa seksistä pitävää tyttöä siis haeskelen kokeeksi tällä tavalla koska olen aina ollut naisten kans hyvinkin viriili mutta viimeisen vuoden aikana on siihen tullut muutos koska jouduin jonkin aikaa käyttämään erästä lääkettä josta alkoi tulla ongelmia seisokkiin ja siitä on tullut tosi hankala,henkinen riesa!Runkatessa pelittää niinku pitääkin mut jos vien kotiini naisen vaikka baarista niin alkaa se jännittäminen et mitäs jos kyrpä ei seisokkaan ja usein se skitsoilu vaikuttaa sit jo tunnelmaan kun en viiti siitä mahdollisesta ongelmasta alkaa etukäteen puhumaan ja jos löytyis Joensuun tytöiltä apuja moiseen ongelmaan jossa ei tarviis jännittää et mitä nainen ajattelee jos tulee mutkia matkaan niin olisihan se huippua ja vois ehkä sanoa et lopussa kiitos seisoo kun kokoa on lähes parikymmentä senttiä ja muutenkin oon ihan kiva ja siisti vähän alle 50 v. eronnut nuorekas mies jolla haluja on ja on tullut kokeiltua vähän kaikkea hetero systeemejä joista vois olla jollekin vähemmän kokeneelle suurtakin iloa.
Miks ei kuvienkin vaihtoa jos halukkaita löytyy.
Tarvitsisin Joensuusta nuoren naisen palauttamaan itsetuntoni
Anonyymi-ap
1
136
Vastaukset
- Anonyymi
Mee friikki niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen buaahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845277Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.283508Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j402864Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin262073Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581840Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861626- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71155