Onko kukkaan kokeillut kuinka kasvaa esimrkisji porkkana tai peruna vaikkapa vaatehuonessa tai ihan ollkarissa.
Yrttien ym kasvatus
13
366
Vastaukset
- Anonyymi
Jatsitupakan viljelyllä palaa mökki monesti
- Anonyymi
Yrttejä enimmäkseen ajattelin kokeilla vaatehuonessa.
- Anonyymi
Yrtit on vaateliaita valon suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrtit on vaateliaita valon suhteen.
Tuleeko hajuja rappukäytävään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko hajuja rappukäytävään?
Tulee hajuja ja pieniä kukkakärpäsiä ilmastoinnin kautta, sen on merkki
"yrttien " kasvatuksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee hajuja ja pieniä kukkakärpäsiä ilmastoinnin kautta, sen on merkki
"yrttien " kasvatuksesta.Tuki ilmastointi hampulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuki ilmastointi hampulla
Cannabis sativalla?
- Anonyymi
Mulla kasvaa skodan takakontissa.
- Anonyymi
Huonolaatuisessa mullassa on isompienkin kärpästen munia että niitä sitten pörrää.
- Anonyymi
Se pitää ostaa parasta multaa mitä löytyy. Siksi tulee kukkien kasvatus vaatehuoneessa kalliiksi, valaistus, alumiinivuoraus, tuulettimet, mittarit, kastelujärjestelmä ym ym.
- Anonyymi
Kärpäset on hyvä proteiinilisä lehtisalaattiin.
- Anonyymi00012
Mites sianporsas kylppärissä,sikäli mikäli,ettei ole kiljusatsi ammeessa käymässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2643231Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.771295- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48933- 63931
- 48824
- 41772
- 47772
- 39708