Olga T.
R.I.P.
Olga nukkui pois.
29
447
Vastaukset
- Anonyymi
Liian nuorena nukkui pois.
- Anonyymi
Osanotot perheelle ja etenkin lapsille, joilta äiti lähti liian aikaisin pois......
- Anonyymi
Osanotto perheelle ja voimia ✨️🕯
- Anonyymi
Voi ei. Koskettaa vaikka tunsin vain lehtikirjoitteluista.
Osanotot perheelle. - Anonyymi
Lahjakas näyttelijä. Voimia perheelle 🥰
- Anonyymi
Osanotot perheelle. Voimia suuressa surussa.
- Anonyymi
Minuakin kosketti syvästi. R.I.P.
- Anonyymi
Kyllä koskettaa tämä uutinen, miten nopeasti kaikki sittenkin kävi.
Olen todella surullinen tämän hienon ihmisen ja hänen läheisten puolesta...- Anonyymi
On vaan niin hullua todeta, kunnes jälleen kohtaamme. Ei taida käydä toteen, vaikka tuo ajatus on niin kovin kaunis.....
Emme tule toisiamme kohtaamaan, vaikka kuinka sitä toivoisimme.
Oli miten oli, surullista miten surullista tämä kaikki on!
- Anonyymi
Lepää rauhassa Olga. Nyt on kivut pois. Voimia perheelle.
- Anonyymi
Minun mielestä on ouotoa toivottaa: lepää rauhassa. Kukaan joka kuolee, EI lepää rauhassa vaan on kuollut.
- Anonyymi
Voi Olgaa, hirveä tragedia. Mutta Olga on nyt valossa ♥️
- Anonyymi
Hän ei ole valossa, anteeksi vain. Hän on pimeydessä - ja se vasta onkin surullista!
- Anonyymi
Tuntuu pahalle että lähti pois
- Anonyymi
Lieksassa otetaan pircca-olutta
- Anonyymi
Kaikkialla suomessa tuo on PIRKKA-olutta, ei pircca....
Pientä tarkuutta kiitos!
- Anonyymi
Olga Korbut ?
- Anonyymi
Mitäs hankki ittelleen syövän ja nyt itketää kun kuoli. Muutenki on nii outo et ketä ton ees tuntee.
- AnonyymiUUSI
Ei syöpää hankita.
- AnonyymiUUSI
Kyllä hankitaa. Ihmine pystyy vaikka mihi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hankitaa. Ihmine pystyy vaikka mihi.
Ei pysty. Älä höpereihdä noitten hankintojesi kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pysty. Älä höpereihdä noitten hankintojesi kanssa.
Oot väärässä
- AnonyymiUUSI
Missä empatia ja kunnioitus ?
- AnonyymiUUSI
Varmasti oli ihana ihminen, perheelle voimia!
Mutta nyt riittäisi jo! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti oli ihana ihminen, perheelle voimia!
Mutta nyt riittäisi jo!Minä olen niin paljon realisinen tai tosikko ihminen, että en kyllä jaksa tuntea juurikaan mitään tunteita, jos minulle täysin tuntematon ihminen on kuollut.
Nimi ja naama ovat tietysti tulleet tutuiksi lukemattomista lehtiuutisista, joita on ollut.
Nuorena kuoli ja kärsi vakavan sairauden sitä ennen. Mutta niin käy monelle muulle.
Surullista läheisen menetys on tietysti lapsille, läheisille ja ystäville. Heidän suuren surunsa kyllä ymmärrän. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen niin paljon realisinen tai tosikko ihminen, että en kyllä jaksa tuntea juurikaan mitään tunteita, jos minulle täysin tuntematon ihminen on kuollut.
Nimi ja naama ovat tietysti tulleet tutuiksi lukemattomista lehtiuutisista, joita on ollut.
Nuorena kuoli ja kärsi vakavan sairauden sitä ennen. Mutta niin käy monelle muulle.
Surullista läheisen menetys on tietysti lapsille, läheisille ja ystäville. Heidän suuren surunsa kyllä ymmärrän.Otan osaa perheen suruun, mutta miltei päivittäinen uutisointi asiasta saisi nyt todella jo loppua.
- AnonyymiUUSI
Ihmiset surevat heille täysin tuntematonta ihmistä. Keskittykää omiin läheisiinne.
- AnonyymiUUSI
Olga oli valloittava persoona ja hyvä ihminen. Lisäksi kaunis nainen. Kyllä Olgaa surraan paljon ja aidosti.
- AnonyymiUUSI
Minun läheiset eivät ansaitse minun keskittymistä heihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262534
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772336Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv662313Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m222023- 841759
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71549Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301378Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä161261- 41103
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32947