Olga nukkui pois.

Anonyymi-ap

Olga T.
R.I.P.

40

722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liian nuorena nukkui pois.

• Anonyymi

Osanotot perheelle ja etenkin lapsille, joilta äiti lähti liian aikaisin pois......

• Anonyymi

Osanotto perheelle ja voimia ✨️🕯

• Anonyymi

Voi ei. Koskettaa vaikka tunsin vain lehtikirjoitteluista.
      Osanotot perheelle.

• Anonyymi

Lahjakas näyttelijä. Voimia perheelle 🥰

• Anonyymi

Osanotot perheelle. Voimia suuressa surussa.

• Anonyymi

Minuakin kosketti syvästi. R.I.P.

• Anonyymi

Kyllä koskettaa tämä uutinen, miten nopeasti kaikki sittenkin kävi.
      Olen todella surullinen tämän hienon ihmisen ja hänen läheisten puolesta...

• Anonyymi

On vaan niin hullua todeta, kunnes jälleen kohtaamme. Ei taida käydä toteen, vaikka tuo ajatus on niin kovin kaunis.....

Emme tule toisiamme kohtaamaan, vaikka kuinka sitä toivoisimme.

Oli miten oli, surullista miten surullista tämä kaikki on!

• Anonyymi

Lepää rauhassa Olga. Nyt on kivut pois. Voimia perheelle.

• Anonyymi

Minun mielestä on ouotoa toivottaa: lepää rauhassa. Kukaan joka kuolee, EI lepää rauhassa vaan on kuollut.

• Anonyymi

Voi Olgaa, hirveä tragedia. Mutta Olga on nyt valossa ♥️

• Anonyymi

Hän ei ole valossa, anteeksi vain. Hän on pimeydessä - ja se vasta onkin surullista!

• Anonyymi

Tuntuu pahalle että lähti pois

• Anonyymi

Lieksassa otetaan pircca-olutta

• Anonyymi

Kaikkialla suomessa tuo on PIRKKA-olutta, ei pircca....
        Pientä tarkuutta kiitos!

• Anonyymi

Olga Korbut ?

• Anonyymi

Mitäs hankki ittelleen syövän ja nyt itketää kun kuoli. Muutenki on nii outo et ketä ton ees tuntee.

• Anonyymi

Ei syöpää hankita.

• Anonyymi

Kyllä hankitaa. Ihmine pystyy vaikka mihi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hankitaa. Ihmine pystyy vaikka mihi.

Ei pysty. Älä höpereihdä noitten hankintojesi kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pysty. Älä höpereihdä noitten hankintojesi kanssa.

Oot väärässä

• Anonyymi

Kyllä se yleensä hankitaan väärillä valinnoilla.

• Anonyymi

Missä empatia ja kunnioitus ?

• Anonyymi

Varmasti oli ihana ihminen, perheelle voimia!
        Mutta nyt riittäisi jo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti oli ihana ihminen, perheelle voimia!
        Mutta nyt riittäisi jo!

Minä olen niin paljon realisinen tai tosikko ihminen, että en kyllä jaksa tuntea juurikaan mitään tunteita, jos minulle täysin tuntematon ihminen on kuollut.
        Nimi ja naama ovat tietysti tulleet tutuiksi lukemattomista lehtiuutisista, joita on ollut.
        Nuorena kuoli ja kärsi vakavan sairauden sitä ennen. Mutta niin käy monelle muulle.
        Surullista läheisen menetys on tietysti lapsille, läheisille ja ystäville. Heidän suuren surunsa kyllä ymmärrän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen niin paljon realisinen tai tosikko ihminen, että en kyllä jaksa tuntea juurikaan mitään tunteita, jos minulle täysin tuntematon ihminen on kuollut.
        Nimi ja naama ovat tietysti tulleet tutuiksi lukemattomista lehtiuutisista, joita on ollut.
        Nuorena kuoli ja kärsi vakavan sairauden sitä ennen. Mutta niin käy monelle muulle.
        Surullista läheisen menetys on tietysti lapsille, läheisille ja ystäville. Heidän suuren surunsa kyllä ymmärrän.

Otan osaa perheen suruun, mutta miltei päivittäinen uutisointi asiasta saisi nyt todella jo loppua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otan osaa perheen suruun, mutta miltei päivittäinen uutisointi asiasta saisi nyt todella jo loppua.

No lehdethän kirjoittaa just niinkauan kuin asialla on jotain uutisarvoa, eli niitä juttuja luetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet vain empatiakyvytön tunnekylmä minäminä ihminen.
        Kyllä myös tuntemattoman perheen suru voi koskettaa, jos vähänkin pystyy oman napansa unohtamaan edes hetkeksi ja asettumaan toisen ihmisen asemaan.
        Vain robotti ei tunne mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet vain empatiakyvytön tunnekylmä minäminä ihminen.
        Kyllä myös tuntemattoman perheen suru voi koskettaa, jos vähänkin pystyy oman napansa unohtamaan edes hetkeksi ja asettumaan toisen ihmisen asemaan.
        Vain robotti ei tunne mitään.

en usko että täysin tunteeton hän on koska hän kuitenkin suree lähimmäisten poismenoa jos hänen lähimmäinen kuolisi niin hän tuntisi suurta surua siitä.

Rivien välistä mä ainakin ymmärsin näin .

kun mun naapuri kuoli , niin hänen naama pyöri mielessä muutaman päivän, että kosketti minua kyllä kun tunsin hänet kun naapuri ja myös olgan poismeno kosketti että tuli sellainen olotila 10 sekunnin ajaksi jossa tunsin semmosen pysähtyneen hetken kehossani.

• Anonyymi

Ihmiset surevat heille täysin tuntematonta ihmistä. Keskittykää omiin läheisiinne.

• Anonyymi

Olga oli valloittava persoona ja hyvä ihminen. Lisäksi kaunis nainen. Kyllä Olgaa surraan paljon ja aidosti.

• Anonyymi

Minun läheiset eivät ansaitse minun keskittymistä heihin.

• Anonyymi

Mieluummin suren tuntemattomia kuin tyhmiä läheisiäni.

• Anonyymi

Sure toki ihan ketä vaan, ei se minulta ole pois eikä minua liikuta millään tavalla.

• Anonyymi

Jokos multajaiset oli, mikä aviisi maksoi eniten oikeudesta osallistua ja kuvata?

• Anonyymi

Oho. Ompas täällä ilkeitä vastauksia. Missä käytöstavat ?

• Anonyymi

Merkittävimmät suomi-julkkikset osallistuvat hautajaisiin. Katsokaa kuvat lehdistä.

• Anonyymi

Paikalla mm. Arman Alizadi ja Roope Salminen

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      138
      13182
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      82
      3639
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      95
      2904
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      36
      1379
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      1374
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      149
      1312
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1274
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1184
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1071
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      200
      973
    Aihe