Olga nukkui pois.

Anonyymi-ap

Olga T.
R.I.P.

40

703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liian nuorena nukkui pois.

• Anonyymi

Osanotot perheelle ja etenkin lapsille, joilta äiti lähti liian aikaisin pois......

• Anonyymi

Osanotto perheelle ja voimia ✨️🕯

• Anonyymi

Voi ei. Koskettaa vaikka tunsin vain lehtikirjoitteluista.
      Osanotot perheelle.

• Anonyymi

Lahjakas näyttelijä. Voimia perheelle 🥰

• Anonyymi

Osanotot perheelle. Voimia suuressa surussa.

• Anonyymi

Minuakin kosketti syvästi. R.I.P.

• Anonyymi

Kyllä koskettaa tämä uutinen, miten nopeasti kaikki sittenkin kävi.
      Olen todella surullinen tämän hienon ihmisen ja hänen läheisten puolesta...

• Anonyymi

On vaan niin hullua todeta, kunnes jälleen kohtaamme. Ei taida käydä toteen, vaikka tuo ajatus on niin kovin kaunis.....

Emme tule toisiamme kohtaamaan, vaikka kuinka sitä toivoisimme.

Oli miten oli, surullista miten surullista tämä kaikki on!

• Anonyymi

Lepää rauhassa Olga. Nyt on kivut pois. Voimia perheelle.

• Anonyymi

Minun mielestä on ouotoa toivottaa: lepää rauhassa. Kukaan joka kuolee, EI lepää rauhassa vaan on kuollut.

• Anonyymi

Voi Olgaa, hirveä tragedia. Mutta Olga on nyt valossa ♥️

• Anonyymi

Hän ei ole valossa, anteeksi vain. Hän on pimeydessä - ja se vasta onkin surullista!

• Anonyymi

Tuntuu pahalle että lähti pois

• Anonyymi

Lieksassa otetaan pircca-olutta

• Anonyymi

Kaikkialla suomessa tuo on PIRKKA-olutta, ei pircca....
        Pientä tarkuutta kiitos!

• Anonyymi

Olga Korbut ?

• Anonyymi

Mitäs hankki ittelleen syövän ja nyt itketää kun kuoli. Muutenki on nii outo et ketä ton ees tuntee.

• Anonyymi

Ei syöpää hankita.

• Anonyymi

Kyllä hankitaa. Ihmine pystyy vaikka mihi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hankitaa. Ihmine pystyy vaikka mihi.

Ei pysty. Älä höpereihdä noitten hankintojesi kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pysty. Älä höpereihdä noitten hankintojesi kanssa.

Oot väärässä

• Anonyymi

Kyllä se yleensä hankitaan väärillä valinnoilla.

• Anonyymi

Missä empatia ja kunnioitus ?

• Anonyymi

Varmasti oli ihana ihminen, perheelle voimia!
        Mutta nyt riittäisi jo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti oli ihana ihminen, perheelle voimia!
        Mutta nyt riittäisi jo!

Minä olen niin paljon realisinen tai tosikko ihminen, että en kyllä jaksa tuntea juurikaan mitään tunteita, jos minulle täysin tuntematon ihminen on kuollut.
        Nimi ja naama ovat tietysti tulleet tutuiksi lukemattomista lehtiuutisista, joita on ollut.
        Nuorena kuoli ja kärsi vakavan sairauden sitä ennen. Mutta niin käy monelle muulle.
        Surullista läheisen menetys on tietysti lapsille, läheisille ja ystäville. Heidän suuren surunsa kyllä ymmärrän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen niin paljon realisinen tai tosikko ihminen, että en kyllä jaksa tuntea juurikaan mitään tunteita, jos minulle täysin tuntematon ihminen on kuollut.
        Nimi ja naama ovat tietysti tulleet tutuiksi lukemattomista lehtiuutisista, joita on ollut.
        Nuorena kuoli ja kärsi vakavan sairauden sitä ennen. Mutta niin käy monelle muulle.
        Surullista läheisen menetys on tietysti lapsille, läheisille ja ystäville. Heidän suuren surunsa kyllä ymmärrän.

Otan osaa perheen suruun, mutta miltei päivittäinen uutisointi asiasta saisi nyt todella jo loppua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otan osaa perheen suruun, mutta miltei päivittäinen uutisointi asiasta saisi nyt todella jo loppua.

No lehdethän kirjoittaa just niinkauan kuin asialla on jotain uutisarvoa, eli niitä juttuja luetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet vain empatiakyvytön tunnekylmä minäminä ihminen.
        Kyllä myös tuntemattoman perheen suru voi koskettaa, jos vähänkin pystyy oman napansa unohtamaan edes hetkeksi ja asettumaan toisen ihmisen asemaan.
        Vain robotti ei tunne mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet vain empatiakyvytön tunnekylmä minäminä ihminen.
        Kyllä myös tuntemattoman perheen suru voi koskettaa, jos vähänkin pystyy oman napansa unohtamaan edes hetkeksi ja asettumaan toisen ihmisen asemaan.
        Vain robotti ei tunne mitään.

en usko että täysin tunteeton hän on koska hän kuitenkin suree lähimmäisten poismenoa jos hänen lähimmäinen kuolisi niin hän tuntisi suurta surua siitä.

Rivien välistä mä ainakin ymmärsin näin .

kun mun naapuri kuoli , niin hänen naama pyöri mielessä muutaman päivän, että kosketti minua kyllä kun tunsin hänet kun naapuri ja myös olgan poismeno kosketti että tuli sellainen olotila 10 sekunnin ajaksi jossa tunsin semmosen pysähtyneen hetken kehossani.

• Anonyymi

Ihmiset surevat heille täysin tuntematonta ihmistä. Keskittykää omiin läheisiinne.

• Anonyymi

Olga oli valloittava persoona ja hyvä ihminen. Lisäksi kaunis nainen. Kyllä Olgaa surraan paljon ja aidosti.

• Anonyymi

Minun läheiset eivät ansaitse minun keskittymistä heihin.

• Anonyymi

Mieluummin suren tuntemattomia kuin tyhmiä läheisiäni.

• Anonyymi

Sure toki ihan ketä vaan, ei se minulta ole pois eikä minua liikuta millään tavalla.

• Anonyymi

Jokos multajaiset oli, mikä aviisi maksoi eniten oikeudesta osallistua ja kuvata?

• Anonyymi

Oho. Ompas täällä ilkeitä vastauksia. Missä käytöstavat ?

• Anonyymi

Merkittävimmät suomi-julkkikset osallistuvat hautajaisiin. Katsokaa kuvat lehdistä.

• Anonyymi

Paikalla mm. Arman Alizadi ja Roope Salminen

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      173
      11954
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      50
      6549
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      102
      4839
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      85
      4624
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      67
      4582
    6. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      51
      4102
    7. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4082
    8. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      98
      3842
    9. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      20
      3549
    10. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      86
      3544
    Aihe