Että se luottaa suhun vaikka se tietää myös meistä.
Olen kateellinen
31
520
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitä tarkoitat?
- AnonyymiUUSI
Ei välttis tiedä itsekään
- AnonyymiUUSI
Mietipä sitä, ehkä et olekaan maailmankaikkeuden keskipiste.
- AnonyymiUUSI
Kuka muka olis harva edes on oman elämänsä keskipiste
- AnonyymiUUSI
No siuhun ei voi luottaa pätkääkään, netissä huutelet jatkuvasti tollo!
- AnonyymiUUSI
Mitäs itse duunaat siinä?
Sivukysymys - AnonyymiUUSI
Ja sinuunko muka voi
- AnonyymiUUSI
Sinuun ei luoteta?
- AnonyymiUUSI
Ja sinuunko muka luotetaan
- AnonyymiUUSI
Noup 🙂↔️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinuunko muka luotetaan
Ai tuohon toiseen? 👉🏻 No jep, niinpä...
- AnonyymiUUSI
Eiköhän se ole mennyt eteenpäin eikä ajattelea minua enää ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Kuka elämällä on tapana mennä eteenpäin aikaa nääs kun ei pysty pysäyttämään
- AnonyymiUUSI
Miksi änkeät toisten parisuhteeseen?
- AnonyymiUUSI
Se on useimmilla tapana ei se voi kovin paha olla kun on jollein kelvannu
- AnonyymiUUSI
Ei se tee silti elämästä helppoa ja kivaa. Onko teidän välillä ollut enemmänkin? Vai kyse vain tunteista?
- AnonyymiUUSI
Älä kuule tuu märehtimään avioparien suhteita,sinä olet se pellolle heitettävä pyörä!
- AnonyymiUUSI
Ei ole ollut mitään
- AnonyymiUUSI
Kuka luottaa keneen ja jokaisella meistä on menneisyys ainoa vaan että mä en luota ihmisiin joidenka menneisyyteen kuuluu toistuva toisen toisten hyväksikäyttö missään muodossa voiko hyväksikäyttäjä koskaan mitään muuta oppia kuin käyttämään hyväkseen helpoin mahdollinen tapa elää elämäänsä ei tarvitse itse tehdä yhtään mitään
- AnonyymiUUSI
Missä gubbeolga kaikki ne arvokivet,mitä olet vienyt,naapurista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin,ne eivät ole sinun,eikä kaveriekaa,viehän takaisin ne omistajalle tai vie rikospoliisille!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin,ne eivät ole sinun,eikä kaveriekaa,viehän takaisin ne omistajalle tai vie rikospoliisille!
Jani.k!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jani.k!
Vie säkin viemäsij.k!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä mitään gubbeja ole. Typerät
sotii yötä myöden palstoilla olemattomasta asioista.
- AnonyymiUUSI
Sen kanssa rakkaus on vaan niin puhdasta ettei sitä voi rikkoa ja se tietää sen. Siksi se luottaa.
- AnonyymiUUSI
Rakkaus on kuulemma sokea sanonta ei pidä paikkaansa rakastunut ihminen vain sulkee silmänsä ja mielensä selviltäkin merkeiltä eikä halua uskoa että vaikka hän rakastaa niin toinen ei rakastakkaan sen suurempaa pettymystä ei olekkaan kuin joutua pettymään rakkaudessa mutta kumpaanko siinäkään joutuu useimmin pettymään itseensä vai siihen toiseen
- AnonyymiUUSI
Tottakai luottaa. Eihän meissä (sinussa ja minussa) ole mitään tiedettävää. Ei meidän välillä ole mitään.
- AnonyymiUUSI
Tiedän tiedän enkä luota.
- AnonyymiUUSI
Kuka keneen ja kestä meistä mun kanssa pitää pettämisen rajaa asettaessa osata itsekin pitää siitä kiinni muutoin mulla on oikeus puuhata mitä haluan eli jos unien näkeminen vieraista on pettämistä ni si on hyvä osata itsekin olla näkemättä unta tiukimpia naisen asettamia rajoja joita tiedän jopa jotkut miehet pitää jo tuota pettämisenä eivätkä itse osaa olla näkemättä unia
- AnonyymiUUSI
Ohi
- AnonyymiUUSI
Miksei luottaisi? Ei hän ole koskaan joutunut siinä suhteessa pettymään minuun. Miten ajattelet hänen "tietävän" meistä? Hän tietää, että olet ihminen, jonka kanssa olen ollut vuosia tekemisissä työn puolesta. Puhun sinusta kuten kenestä tahansa työtuttavasta. En usko, että hän on koskaan tuntenut mustasukkaisuutta sinusta.
Hän nippanappa muistaisi nimesi, jos joku kysyisi. En ole varma tunnistaisitko hän kasvojasi, jos tulisit kadulla vastaan. (No sitä " pelkoa" ei nykyään edes ole) n>m
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1405866
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4162788- 1422664
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv192138- 181997
- 741330
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä91127Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101092- 52978
- 86927