En ymmärrä taas

Anonyymi-ap

Kohtuuttoman kauan olen ollut kiinnostunut eräästä naisesta. Tiedän varmaksi, ettei hän pidä minusta ja yritän yleensä olla mahdollisimman normaalisti ja välinpitämättömästi hänen seurassaan. Kyllä hän kiinnostukseni aikanaan hoksasi.

Ottaa päähän, kun toinen sitten sattuu kaupassa vastaan. Näyttää kyllästyneeltä ja tuohtuneelta huomattuaan. En yksinkertaisesti kestä sellaista ajatusta, että aiheuttaisin jollain tasolla harmia myös töiden ulkopuolella.

Kaveri sanoi, että menee yliajattelun puolelle, mutta hän ei tiedäkään tilanteesta mitään.

Nyt tuntuu kuin olisin päätynyt umpikujaan. En oikein tiedä mitä itseni kanssa enää tekisin.

9

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Voisitko vain tarkastella tilannettaan askeleen päästä? Tutki tilannetta ja anna sille lempeä hyväksyntä, noin se vaan nyt on. Ei tarvitse muuttaa sitä tunnetta, anna sille tilaa rauhoittua ja alat näkemään paremmin. Voit oivaltaa että keskittymällä omaan hyvinvointiin saat toisetkin hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet. Voi olla että joskus taputtelet itseäsi olkapäälle että noinkohan oli kiinnostava nainen?

• Anonyymi
        UUSI

Noh. Tosi harvoin ihastun kehenkään. Pitää olla jotain, mikä todella herättää kiinnostuksen. Täysin sanoin kuvailematon nainen. Äärimmäisen kaunis ihminen kaikin puolin ja itsevarma.

Tuttuuden tunne on myös erittäin vahva, mikä selittää osin voimakkaan kiinnostuksen.

Helpoin ois kyllä puhua asioista suoraan, mutta ei olla niin tuttavallisia.

Ja oon kyllä miettiny pääni puhki tätä asiaa.

• Anonyymi
      UUSI

Mä olen aina pahalla tuulella varsinkin kaupassa, enkä hoksaa jos joku on kiinnostunut minusta vaikka tuskin olen tuo nainen..

• Anonyymi
        UUSI

Et.

• Anonyymi
      UUSI

Sille naiselle on yullut tunne, että välttelet ja pakenet häntä kohtaamisissa. Eikä halua aiheuttaa sinulle epämiellyttävää tunnetta. Myöskin hänen omassa elämässään on ollut hankala tilanne, josta kokenut häpeää. Saattaa antaa epämääräisen kuvan käytöksessä, mutta ei liity henkilökohtaisesti sinuun.
      Tulee mieleen arat puout, jotka juoksee toisiaan pakoon kohdatessaan. Nainen on yrittänyt jutella niitä näitä, mutta huomannut ujoutesi, koska itsekin on ujo vaikka vahva.

• Anonyymi
        UUSI

*puput ( kirjottelen kynttilän valossa)

• Anonyymi
        UUSI

No osittain totta. Mistä tiedät? Ujo hän ei kyllä ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No osittain totta. Mistä tiedät? Ujo hän ei kyllä ole.

Omasta mielestä hän on muutenkin käyttäytynyt kanssani aina samalla tavalla kuin kaikki muutkin puolitutut. Välttelee keskustelua, tietysti välillä hänen puolestaan puolipakolla jotain pieniä juttutuokioita, jotka ei varmaan jää edes mieleen.

• Anonyymi
        UUSI

Voitko laittaa viestin, jos sulla on mun numero? Kun nythän en taas tiedä, että millaiselle palstasedälle todellisuudessa vastailen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      128
      5744
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2559
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2477
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      7
      2066
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1323
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      58
      1055
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1042
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      912
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      825
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      815
    Aihe