Ravintoloita ja hotelleja kaatuu kiihtyvään tahtiin Yli puolet konkurssihakemuksista tuli palvelualo

Anonyymi-ap

Ravintoloita ja hotelleja kaatuu kiihtyvään tahtiin Yli puolet konkurssihakemuksista tuli palvelualo

Ravintoloita ja hotelleja kaatuu kiihtyvään tahtiin
Yli puolet konkurssihakemuksista tuli palvelualojen yrityksistä
. 8:47
Konkurssien määrä jatkoi kesäkuussa kasvuaan. Tilastokeskuksen mukaan viime kuussa pantiin vireille 305

12

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noin siinä käy jos ei kykene pitämään itseään kilpailukykyisenä, tarjoamalla palvelujaan markkinahintaan!

• Anonyymi

Oikeampi vaihtoehto ilmeisesti on että nykyisen hallituksen toimet hävittää maksavat asiakkaat.

• Anonyymi kirjoitti:

Oikeampi vaihtoehto ilmeisesti on että nykyisen hallituksen toimet hävittää maksavat asiakkaat.

Kaikki ansaitut eurothan jokainen saa käyttää haluamallaan tavalla. Ei ole edes järkevää maksaa ihmisille rahaa tyhjästä, jotta he voivat pitää ravintoloita pystyssä. Nuo rahat pitää ansaita työnsä tuloksilla, kuten itsekin olen aina tehnyt ja vieläkin saan viivästettyä palkkaa eli työeläkettä, jolla nuo kustannukseni makselen, en tosin paljoakaan ravintoloihin mutta ravintoon kylläkin!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Kaikki ansaitut eurothan jokainen saa käyttää haluamallaan tavalla. Ei ole edes järkevää maksaa ihmisille rahaa tyhjästä, jotta he voivat pitää ravintoloita pystyssä. Nuo rahat pitää ansaita työnsä tuloksilla, kuten itsekin olen aina tehnyt ja vieläkin saan viivästettyä palkkaa eli työeläkettä, jolla nuo kustannukseni makselen, en tosin paljoakaan ravintoloihin mutta ravintoon kylläkin!

Epävarmuudessa ihmiset eivät kuluta. Ovat kotona ja syövät puuroa. Aivan sama kuinka hyviä palveluja olisi, ihmiset jäävät kotiin säästämään.

Yli 100 000 tienaavat tuhlaavat veroaletonninsa ulkomaanmatkoihin.

Suomen talous ei nouse. Mistähän johtuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epävarmuudessa ihmiset eivät kuluta. Ovat kotona ja syövät puuroa. Aivan sama kuinka hyviä palveluja olisi, ihmiset jäävät kotiin säästämään.

Yli 100 000 tienaavat tuhlaavat veroaletonninsa ulkomaanmatkoihin.

Suomen talous ei nouse. Mistähän johtuu?

Kun katsoo ulos ja pimeään, ei ole uhme, että yli 100 000 € tienaavien veroalennusrahat valuvat etelään.

Hallitus ajatteli oman etupiirin etua, ei Suomen velkaantumista ja talouskasvua.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun katsoo ulos ja pimeään, ei ole uhme, että yli 100 000 € tienaavien veroalennusrahat valuvat etelään.

Hallitus ajatteli oman etupiirin etua, ei Suomen velkaantumista ja talouskasvua.

Talouskasvu vaatii lisää pääomaa, sitä ei kasva jos se kaikki verotetaan heti kättelyssä pois ja jaetaan vastikkeetta niille, jotka eivät sitä työllään ansaitse!

Ajanmittaan pääomien kertyminen lisää yrittäjien mahdollisuuksia saada lisää rahoitusta joka taas lisää niin työtä kuin verotulojakin tavalla joka ei tapa yrittäjyyttä!

• Anonyymi
        UUSI
        YXKAXEX kirjoitti:

Talouskasvu vaatii lisää pääomaa, sitä ei kasva jos se kaikki verotetaan heti kättelyssä pois ja jaetaan vastikkeetta niille, jotka eivät sitä työllään ansaitse!

Ajanmittaan pääomien kertyminen lisää yrittäjien mahdollisuuksia saada lisää rahoitusta joka taas lisää niin työtä kuin verotulojakin tavalla joka ei tapa yrittäjyyttä!

Luikuri jokeltelee vanhoja virsiään !
        Hallitus on vienyt kansan ostovoiman ja uskon tulevaisuuteen, siitähän tässä vain on kysymys.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luikuri jokeltelee vanhoja virsiään !
        Hallitus on vienyt kansan ostovoiman ja uskon tulevaisuuteen, siitähän tässä vain on kysymys.

Olet saanut pitää ansaitsemasi ostovoiman, muuta ostovoimaahan ei edes oikeasti ole. Se jos käytät muiden ostovoimaa niin se ei ole sinun ostovoimaasi!

Olen itse hankkinut ostovoimani sitten kesäkuun 1960 eikä se vieläkään ole loppunut. len itse hoitanut työsuhteeni ilman ay toimijoiden niihin sekaantumista joten se on sinullekin paras neuvo mitä olet pitkään aikaan saanut!

Se mitä tuossa edellä kirjoitin talouskasvusta pitää täysin paikkansa, pääomia tarvitaan lisää! Siksi liika verotus on pahasta, koska se haittaa pääomien kasvua!

• Anonyymi
        UUSI
        YXKAXEX kirjoitti:

Olet saanut pitää ansaitsemasi ostovoiman, muuta ostovoimaahan ei edes oikeasti ole. Se jos käytät muiden ostovoimaa niin se ei ole sinun ostovoimaasi!

Olen itse hankkinut ostovoimani sitten kesäkuun 1960 eikä se vieläkään ole loppunut. len itse hoitanut työsuhteeni ilman ay toimijoiden niihin sekaantumista joten se on sinullekin paras neuvo mitä olet pitkään aikaan saanut!

Se mitä tuossa edellä kirjoitin talouskasvusta pitää täysin paikkansa, pääomia tarvitaan lisää! Siksi liika verotus on pahasta, koska se haittaa pääomien kasvua!

YXKAXEX
        2025-12-10 16:27:46
        ....ilman ay toimijoiden niihin sekaantumista....
        //////////
        AY-mafia mainittu.
        Nick on vaihdettu myös.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

YXKAXEX
        2025-12-10 16:27:46
        ....ilman ay toimijoiden niihin sekaantumista....
        //////////
        AY-mafia mainittu.
        Nick on vaihdettu myös.

Sinun tekstissäsi mainittu vaan ei minun! Vai etkö osaa innoissasi edes enää lukea?

Teillä Anaaleilla ei tuo järki oikein näytä toimivan!

• Anonyymi
        UUSI
        YXKAXEX kirjoitti:

"eikä se vieläkään ole loppunut. len itse hoitanut työsuhteeni ilman ay toimijoiden niihin sekaantumista"

Aika sekaista. Kerro nyt mitä tuolla tarkoitat? Mitkä ay toimijat ja miten heillä olisi mahdollisuus ollut sekaantua miten ja mihin?

Mjnäkin aikanaan itse hoidin mutta onneksi nykyisellä Orpon toiminnalla ei ollut edes mahdollisuuksia vaikuttaa siihen.

Kirjoittele aika sekaista ja et osaa sitten kertoa mitä tarkoitat.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"eikä se vieläkään ole loppunut. len itse hoitanut työsuhteeni ilman ay toimijoiden niihin sekaantumista"

Aika sekaista. Kerro nyt mitä tuolla tarkoitat? Mitkä ay toimijat ja miten heillä olisi mahdollisuus ollut sekaantua miten ja mihin?

Mjnäkin aikanaan itse hoidin mutta onneksi nykyisellä Orpon toiminnalla ei ollut edes mahdollisuuksia vaikuttaa siihen.

Kirjoittele aika sekaista ja et osaa sitten kertoa mitä tarkoitat.

Ay toimijat pyrkivät vaikuttamaan talouteen sekä yksilöihin haluamalla määrätä miten heidän jäsenensä toimivat ja jopa julistamalla lakkoja joista eniten hyötyvät lopulta vain nuo ay mogulit joiden palkat ovat luokattoman suuria, satoja tuhansia vuositasolla.

Ay toiminta pitää demokratisoida jolloin sen johdon puoluejakautuma on sama kuin eduskunnan! Tämä koska heidän toimensa vaikuttaa myös muihin kuin heidän omiin jäseniinsä! Jos haluaa vaikuttaa siihen mitä kansa tekee niin pitää olla demokraattista mutta en muista nähneeni ay johdossa montaakaan Kokoomuksen edustajaa!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      151
      8863
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      49
      6181
    3. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      61
      4521
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      59
      4422
    5. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      72
      4050
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      97
      3813
    7. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3454
    8. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      160
      3355
    9. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      15
      2970
    10. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      18
      2206
    Aihe