Pysyt aina mun sydämessä. ❤️
En luovu susta koskaan
32
805
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta täytyykö meidän vain pysyä sydämissä? Parasta on viettää aikaa yhdessä mies? Onko se mahdlllista?
- Anonyymi
Et koskaan päässyt sinne asti.
- Anonyymi
Miksi ei päässyt? 🥲
- Anonyymi
Tulppanako siellä?
- Anonyymi
Miten vaan.
- Anonyymi
Hämärtyy viikot ja päivät. Koska nähtiinkään? Koska se olikaan kun juteltiin?
samanlainen kuin minä, kaikessa vaan vähän väkevämpi.- Anonyymi
Rakas ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas ❤️❤️❤️
On hetkiä, kun ilman näkemistä tai vihjettä koen valtavia rakkauden tunteen aaltoja.❤️
- Anonyymi
Niin sinäkin, rakas rytmihäiriöni 🫶🏻 Jaksaa, jaksaa! 🫦... 🫳🏻 💪🏻
- Anonyymi
Kuulut edelleen mun päivään ja iltaan vaikkei enää nähdä 😔❤️
Olet kaikkeni - Anonyymi
Ikävästi minut hylkäsit ! Käytännössä kuolemani aiheutat . RAKASTAN SINUA SILTI
- Anonyymi
Mä en oo mikään anteeksiautomaattikone 😔
- Anonyymi
Tiedäthän sinä sen hyvin täällä ❤️
- Anonyymi
Niin säkin mun sydämessä ❤️
- Anonyymi
Mielessä ensimmäisenä ja viimeisimpänä -sinä ❤️
- Anonyymi
Plus niiden välisenkin ajan - sinä ❤️
- Anonyymi
Enkä minä susta. ❤️ Heräilen nyt ja keitän kahvia. Luen yhtä kirjaa vähän ja katson aamu-tvitä. Ykkösen ei kolmosen. Sitten juon toisen kupin kahvia. Parin tunnin päästä olen heräillyt. Nenä ihan tukossa.
- Anonyymi
Outo kirjoitus! Jos josta ihmisestä ei pidä, niin ei sellainen ihminen ole minun sydämessä, eikä mielessä!
- Anonyymi
Tärkeintä on olla hänen sydämessä, jonka kanssa on yhdessä.
- Anonyymi
Ei valitettavasti olla yhdessä mutta hän on ainakin mun sydämessä ikuisesti ❤️Maailma erotti meidät 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei valitettavasti olla yhdessä mutta hän on ainakin mun sydämessä ikuisesti ❤️Maailma erotti meidät 😔
Miksi maailma teidät erotti? Etkö voi siihen vaikuttaa, asioiden eteen pitää tehdä jotain, joskus paljonkin. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi maailma teidät erotti? Etkö voi siihen vaikuttaa, asioiden eteen pitää tehdä jotain, joskus paljonkin. ❤️
Toinen muutti pois😔Tiedän vain paikkakunnan. Mut en voi lähteä sinne hengaamaan kylille.❤️
- Anonyymi
Eteenpäin mennään vaan, pikkuhiljaa. Erillään, jatkossakin. Mieheltä.
- Anonyymi
Miksi erillään?
- Anonyymi
Tosi surullisesti sanottu. Ettekö voi yrittää jotenkin samaa tietä?
sivusta n
- Anonyymi
Jäärä olet.
- Anonyymi
Ei rakkaudessa siitä ole kyse. Aito rakkaus on äärimmäisen vahva tunne.
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Minun sydämessä ovat aina vain minun omat lähisukulaiseni!
- Anonyymi
Ihan turhaan
- Anonyymi
Catfishingiä harrastanut exä, joka ei ollutkaan hoo-sana vaan normaali tasapainoinen ihminen, joka ei vain löytänyt kunnon panomiehelle uutta korviketta.
terceisin: panomies🙂✌️ - Anonyymi
Juu🫰
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1604723Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville744521Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.143616Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1363222- 1922938
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa401855- 741604
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621535Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211311IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih191222