Enkeli Gabriel vie lapsensa turvaan pohjoiseen erämaahan , suojaa lapsensa, ja Häntä uhkaavan Lohikäärmeen vuoksi pakenee Taivaaseen.
Sitten selitys, jota kukaan ei vielä usko.
Lapsi viedään Tampereelta Posion Riistunturin Lähdekorpeen suojaan häntä uhkaavalta vaaralta
Minä olen tämä mainittu lapsi, IKAROS-00 JR ALIAS JUMALAN POIKA ALIAS
ONEGAS-00
Johanneksen 6. kirje Apokryfikirjoista
17
235
Vastaukset
- Anonyymi
Låhdekorvessa oli silloin, vuonna 1965, pieni mökki, se on jo hävinnyt.. Lenna Pellikka oli siellä mukana.
aloittaja- Anonyymi
Posion Lähdekorvessa kiertää tarina, että minne laskeutuu uusi Jerusalem, siellä on Jumalan Poika. Perhoon laskeutui uusi Jerusalem, Annalan peltoaukealle, se kyllä nostettiin takaisin ylös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Posion Lähdekorvessa kiertää tarina, että minne laskeutuu uusi Jerusalem, siellä on Jumalan Poika. Perhoon laskeutui uusi Jerusalem, Annalan peltoaukealle, se kyllä nostettiin takaisin ylös.
se on kyllä minun taka pihalla sanomattakin selvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Habakukin Kirjassa Bibliassa lukee vapaasti mukaellen seuraavaa, Siionin juhlakaupunki lasketaan asuinsijasi ylle, eikä yötä ole enää oleva ja Herra kaitsee sinua.
- Anonyymi
Tästä samasta asiasta on mainittu Ilm. 12:6.
aloittajaNämä Raamatun kohdan lukemat 12:6 ovat myös minun syntymäajan lukemat, vuosiluku mukaan luettuna lukujen summa on 16, joka on nykyinen korkein taivas.
- Anonyymi
You and your mind are deep sick.
- Anonyymi
You and your mind are deep sick=hiiden piru ciscoo taso rojaltteja
- Anonyymi
Mitähän kirjoitusta tarkoitat? Apokryfikirjoissa ei ole Johanneksen 6. kirjettä. Gnostilaisissa kirjoituksissa on kyllä Johanneksen nimiin laitettuja kirjoituksia, jotka on tosiasiassa kirjoitettu 100-luvulla ja jotka harhaoppina jäivät unholaan. Itsensä löytäminen niistä vaatii mielikuvitusta, mutta mielikuvitusta käyttämällä se epäilemättä onnistuu.
- Anonyymi
Se on ollut niissä, mutta on kadonnut. TAIVAAN PYHÄSTÄ KIRJASTA olen sen saanut.
aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ollut niissä, mutta on kadonnut. TAIVAAN PYHÄSTÄ KIRJASTA olen sen saanut.
aloittajaAha, koet siis saavasi ilmoituksia tai kirjoittelet tällaista vitsinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha, koet siis saavasi ilmoituksia tai kirjoittelet tällaista vitsinä.
Vitsinä en kirjoita.
aloittaja
Johannes Virolainen.🍀 Vihannes Jorolainen.🥬
Nainen Eevamitassa on televiissiö. 📺
Hengi leppää Pohjanmaalla.🤠- Anonyymi
Kristinusko on saanut alkunsa 19500 vuotta sitten Suomessa Nurmeksessa. Siellä taivas aukeni kolme viikkoa sitten ja sieltä kuului virsi 178,
https://www.youtube.com/watch?v=DB1fHTild5k&list=RDDB1fHTild5k&start_radio=1- Anonyymi
abraham ja eva lähtivöt aikoinaan ruotsista ja törmäsivät siellä ebokat neesariin sitten lensivät dino sauruksella egyptiin jossa syntyi mooses jonka jälkeen siirtyivät kiinaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.29111073Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko253150- 783023
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan942721- 892591
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1542291Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2702186- 451471
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131435Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1351350